Web Analytics Made Easy - Statcounter

همشهری آنلاین- محمد مختاری کاپیتان باسابقه داماش گیلان دستگیر سد.مختاری روز گذشته در خصوص تعداد کشته شدگان مبتلایان به کرونا در گیلان پست تندی خطاب به مسئولان منتشر کرده بود.حالا ایلنا خبر از بازداشت این بازیکن داده است.

«محمد مختاری، کاپیتان 36 ساله تیم داماش گیلان روز گذشته با حکم قضایی دادستان استان گیلان، توسط سازمان اطلاعات سپاه قدس گیلان بازداشت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرونده نامبرده هم اکنون در حال طی مراحل قانونی است.»

او دیروز در مصاحبه ای قبل از بازداشتش گفته بود «من واقعا از این وضعیت دلم گرفته و باعث شد تا آن را منتشر کنم. البته قبول دارم در هر قشری آدم خوب و بد حضور دارد و من فقط دغدغه خودم را در قبال این مردم گفتم. باید این موضوع خیلی بیشتر جدی گرفته شود و نباید با سهل‌انگاری یک فاجعه بزرگتر رقم بخورد.»

کد خبر 492074

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۸۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال عجیب ستاره یووه به منچستریونایتد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، وستون مک‌کنی، ستاره تیم ملی آمریکا، ساعتی قبل قربانی هکرهای شبکه‌های اجتماعی شد و عکس حساب کاربری او با پیراهن منچستریونایتد منتشر شد.

امشب عکسی از مک‌کنی با پیراهن تیم انگلیسی یونایتد در صفحه فیس‌بوکش منتشر شد و عبارت "من اینجام" همراه آن به چشم می‌خورد. این عکس به سرعت حذف شد اما در حال حاضر سر و صدای زیادی در شبکه‌های اجتماعی ایجاد کرده است.

این اولین پست در صفحه این بازیکن آمریکایی در نزدیک به یک سال گذشته بود؛ آخرین پست او در ژوئن 2023 منتشر شد. این پست در زمان عجیبی منتشر شده چون یوونتوس در حال حاضر با مک‌کنی برای تمدید قرارداد به بن بست رسیده است.

سایت کالچومرکاتو ایتالیا تایید کرد که حساب کاربری این بازیکن هک شده و به سرعت این تصویر حذف شد تا صفحه به حالت عادی بازگردد. به نظر می‌رسد که این اقدام شاید توسط اطرافیان این بازیکن صورت گرفته تا به نوعی شایعاتی درمورد آینده او و احتمال پیوستن به یونایتد را مطرح کنند.

او در تابستان امسال از تورین جدا خواهد شد. مک‌کنی فصل گذشته به صورت قرضی برای لیدزیونایتد در لیگ برتر بازی کرد اما پس از سقوط این باشگاه، به ایتالیا بازگشت.

دیگر خبرها

  • ۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد
  • واکنش به اظهارات حسن روحانی درباره دلایل رد صلاحیت خود | آخرین وضعیت لایحه حجاب | شورای نگهبان به مصوبه متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان ایراد گرفت؟
  • نفرین محمد پنجعلی پشت سر دو کاپیتان پرسپولیس!
  • تکرار هتک حرمت قرآن توسط زن سوئدی
  • تصاویر جدید از محمد خاتمی و وضعیت جسمانی‌اش
  • صحنه‌هایی دردناک از ‌وضعیت مردم پس از آتش‌سوزی گیلان | فیلم
  • پلیس کانادا سه هندی را به اتهام قتل رهبر سیک‌ها بازداشت کرد
  • آیین های عزاداری سالروز شهادت «صادق آل محمد» در گیلان برپا است
  • انتقال عجیب ستاره یووه به منچستریونایتد (عکس)
  • یک شهر به دنبال بقای داماش گیلان