Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@16:54:49 GMT

بیش‌از یک تن انواع مواد مخدر در سرباز کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۳۹۰۰۳

بیش‌از یک تن انواع مواد مخدر در سرباز کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار احمد طاهری اظهار داشت: با کسب خبری مبنی بر جابه جایی محموله سنگین موادمخدر توسط اعضای یک باند حرفه‌ای از مناطق مرزی شرق کشور به حوزه استحفاظی سرباز، موضوع به طور ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران انتظامی سرباز با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر استان در قالب چند تیم عملیاتی با رصد منطقه و انجام یک سری اقدامات تخصصی شب گذشته قاچاقچیان را که با ۲ دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در حوالی یکی از روستاهای شهرستان در حال جابه جایی محموله سنگین موادمخدر بودند شناسایی و تحت نظر قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ که با ورود به منطقه کمین خود را در چنگال قانون دیدند با تیراندازی به سمت مأموران انتظامی قصد فرار از محل را داشتند.

وی ادامه داد: پس از ساعتی درگیری مسلحانه سرانجام بر اثر آتش پر حجم تکاوران پلیس، اعضای این باند مسلح قاچاق مواد افیونی عرصه را برخود تنگ دیده و با رها کردن خودروها و استفاده از تاریکی شب به سمت بیابان‌های اطراف متواری شدند.

سردار طاهری بیان کرد: در این عملیات، در بازرسی از خودروهای به جامانده از قاچاقچیان یک تن و ۶۷ کیلو و ۲۰۰ گرم مواد افیونی شامل ۸۴۶ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک ،۲۱۵ کیلو و ۷۰۰ گرم حشیش و ۵ کیلوگرم مخدر شیشه به همراه تعدادی سلاح و مهمات کشف شد.

وی با اشاره به ادامه تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری اعضای این باند مسلح قاچاق مواد مخدر، تصریح کرد: کارکنان نیروی انتظامی با هوشیاری کامل در گلوگاه‌ها و ورودی‌های قاچاق حضور فعال دارند و در راه مبارزه با قاچاق موادمخدر به عنوان بلای خانمان سوز، از هیچ گونه تلاشی فروگذار نخواهند بود.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا تیراندازی دستور کار پلیس سیستان و بلوچستان قانون مواد مخدر بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۹۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان

ایسنا/تهران فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهارستان از شناسایی و دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مجید عسکری نیا در این خصوص اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی شهرستان بهارستان در راستای برنامه‌های مقابله‌ای خود با خرده‌فروشان مواد مخدر با انجام اقدامات هوشمندانه موفق به شناسایی ۹ نفر از خرده فروشان مواد افیونی در این شهرستان شدند.

وی در ادامه افزود: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی به محل سکونت این افراد اعزام و طی عملیاتی ضربتی، آنها را دستگیر کرده و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل دادند.

سرهنگ عسکری نیا در پایان خاطر نشان کرد: عزم پلیس برای مقابله با سوداگران مرگ و دستگیری توزیع کنندگان مواد افیونی جدی است. از شهروندان انتظار داریم که اخبار و اطلاعات خود را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور کاشان - قم
  • کشف ۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان
  • کشف۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان