Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@00:26:39 GMT

و اساسنامه‌‌ای که باید تغییر کند ...

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۳۹۲۷۶

و اساسنامه‌‌ای که باید تغییر کند ...

چه بهتر بود که در زمان پیشنهادات تعداد اندک مدیران فوتبالی به تغییرات اساسنامه، به‌جای بی توجهی به پیشنهادات آن‌ها توجه می‌شد تا انتخابات فدراسیون عقب نیفتد.

به گزارش ورزش سه، رفتن مهدی تاج از فدراسیون فوتبال باعث شد تا تاریخ انتخابات این فدراسیون زودتر از موعد مقرر تعیین شود و ۲۵ اسفندماه تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال تعیین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نام‌نویسی‌ها برای این انتخابات انجام شد اما صحبت‌ها و پیشنهاداتی مبنی بر اصلاح اساسنامه فدراسیون فوتبال رسانه‌ای می‌شد که مسئولان فدراسیون پاسخ روشنی به این درخواست نمی‌دادند. درخواستی که البته با پیگیری سعید آذری مدیرعامل فولاد و امضای نه مدیرعامل دیگر شکل دیگری به خود گرفت تا توجه‌های بیشتری را به خود جلب کند. نامه‌های فیفا به فدراسیون در این خصوص نیز در اختیار رسانه‌ها قرار گرفت تا پیگیری و عزم جزم فیفا برای تغییر اساسنامه نیز عیان شود.

 

میزگرد چهار نفره این هفته برنامه فوتبال برتر با حضور سعید آذری، قاضی‌زاده هاشمی، هوشنگ نصیرزاده و محمدحسین میثاقی(مجری) نیز یک پیام روشن داشت که اساسنامه فدراسیون باید تغییر و اصلاح شود اما هنوز عده‌ای معتقد بودند ابتدا می‌شود بدون تغییرات اساسنامه ، انتخابات را برگزار کرد و سپس برای تغییرات اساسنامه چاره‌ای اندیشید که صحبت‌های امروز دبیرکل فدراسیون خط بطلانی بر این فرضیه کشید.

 

صبح امروز ابراهیم شکوری، سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال گفت: مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال که قرار بود ۲۵ اسفند برگزار شود با توجه به مکاتبات فیفا و تاکید بر اصلاح اساسنامه فدراسیون فوتبال به زمان دیگری موکول شد.

 

چه بهتر بود که در زمان پیشنهادات تعداد اندک مدیران فوتبالی به تغییرات اساسنامه، به‌جای بی توجهی و جبهه‌گیری که مورد سواستفاده عده‌ای فرصت‌طلب قرار گرفت، به پیشنهادات آن‌ها توجه می‌شد تا انتخابات فدراسیون عقب نیفتد اما به هرحال این اتفاق نیفتاد و کشتی فوتبال باید همچنان به راه‌خودش ادامه بدهد و باید همه بدانیم که مدیران و مسئولان در این کشتی هم مسیر هستند و پس از تغییر اساسنامه و انتخابات، باید با کمک هم برای پویایی و موفقیت فوتبال تلاش کنند و یکدل و هم‌قسم باشند.

فدراسیون فوتبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال تغییرات اساسنامه فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۹۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر لوگوی فدراسیون بوکس بعد از ۳۵ سال

فدراسیون بوکس ایران، از لوگوی رسمی و جدید خود رونمایی کرد.

به گزارش ایسنا، پس از برگزاری نشست‌های کارشناسی و ارائه طرح‌های مختلف از سوی کارشناسان و طراحان، لوگوی فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران پس از ۳۵ سال تغییر کرد.

با تایید "سیدروح‌الله حسینی"، رئیس فدراسیون بوکس ایران، از این پس طرح جدید به عنوان لوگوی رسمی فدراسیون بوکس شناخته می شود و در مکاتبات، کارها و برنامه‌های رسمی فدراسیون از آن استفاده خواهد شد.

لوگوی قدیمی فدراسیون بوکس

لوگوی جدید فدراسیون بوکس

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • (عکس) تغییر رسمی لوگوی فدراسیون بوکس بعد از ۳۵ سال
  • تغییر نشان فدراسیون بوکس پس از ۳۵ سال
  • تغییر لوگوی فدراسیون بوکس بعد از ۳۵ سال + عکس
  • تغییر لوگوی فدراسیون بوکس بعد از ۳۵ سال
  • آنژ پوستکوعلو: باید برخی از بازیکنان تاتنهام را بفروشیم
  • ورمزیار: مسیر قهرمانی استقلال هموارتر از پرسپولیس است
  • تغییر زمان حضور ویسی در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • نگاهی به تغییرات جدید در جامعه ژاپن با محوریت خانواده‌های ژاپنی
  • تأثیرات گوناگون تغییرات اقلیمی بر زندگی انسان
  • بازنگری الگوریتم اینستاگرام به «محتوای اصیل» پاداش می‌دهد و کپی‌کاران را جریمه می‌کند