Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول معاونت گفتمان سازی و مطالبه گری بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اهواز گفت: کارگروه «مقابله با سیلاب احتمالی» به همت بسیج دانشجویی در واحد اهواز تشکیل شد.

سجاد کرمی، مسئول معاونت گفتمان سازی و مطالبه گری بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اهواز در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: این تشکل دانشجویی دانشگاه آزاد اهواز با توجه به احتمالات سیلاب در استان خوزستان تصمیم به تشکیل کارگروه «مقابله با سیلاب احتمالی» در این واحد دانشگاهی گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرمی افزود: طبق جلسات هماهنگی که برگزار شد، مقرر کردیم که دبیرخانه این کارگروه در معاونت گفتمان سازی و مطالبه گری بسیج دانشجویی این واحد تشکیل شود.

مسئول معاونت گفتمان سازی و مطالبه گری بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اهواز اضافه کرد: این کارگروه دارای ۶ کمیته (پژوهشی، مطالبه گری، فرهنگی، عمرانی، رسانه و پشتیبانی) است.
وی ابراز کرد: دانشجویانی که تمایل به همکاری دارند، می‌توانند با ارسال پیام به مدیر کانال پیام رسان‌های ایتا و تلگرام و صفحه اینستاگرام بسیج دانشجویی این دانشگاه، جهت ثبت نام در کمیته‌های تخصصی، آمادگی خود را اعلام کنند.
کرمی یادآور شد: در جهت هرچه تخصصی‌تر مواجهه شدن با این مسئله نیاز به حضور اساتید متخصص در این موضوع داریم و سعی داریم حتما از ظرفیت بالای بسیج اساتید که به فرموده مقام معظم رهبری، فرماندهان جنگ نرم در دانشگاه هستند، در این راستا استفاده کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سیل خوزستان بسیج دانشجویی خوزستان دانشگاه آزاد اهواز دانشجویی دانشگاه آزاد اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۹۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست گفتمان سازی بیانات مقام معظم رهبری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، در این نشست که با حضور نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، کارشناسان دفتر نشر آثار مقام معظم رهبری ضمن تبیین برخی بیانات رهبر انقلاب با موضوعات فرهنگی، فریب رسانه‌های غربی با هدف انزوای مردم آشنا شد.
کارشناسان فرهنگی حاضر در این نشست نقطه عطف فعالیت‌های فرهنگی نوجوانان و جوانان انقلابی را مکتب و سیره امام صادق (ع) برشمردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • نشست گفتمان سازی بیانات مقام معظم رهبری
  • تجمع دانشجویان طرفدار فلسطین در مقابل بزرگترین دانشگاه مکزیک
  • برپایی نمایشگاه کارآفرینی و صنایع‌دستی در دانشگاه آزاد کهنوج
  • استخوان‌های لیبرال دموکراسی غرب و صهیونیسم در حال شکسته‌شدن است
  • تشکیل کارگروه مشترک پلیس و شهرداری، برای رفع نواقص نقاط پرتصادف تهران
  • برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی، ورزشی بومی -محلی در دانشگاه آزاد بجنورد
  • تشکیل کارگروه رفع موانع سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری ساوجبلاغ
  • حرکت در مسیر تمدن‌سازی نوین اسلامی اولویت معاونت فرهنگی دانشگاه‌
  • حرکت در مسیر تمدن‌سازی نوین اسلامی اولویت معاونت فرهنگی باشد
  • مانور پیشگیری از آبگرفتگی احتمالی و کمک به دفع آب‌های سطحی در معابر و خیابان‌های اهواز