Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌ عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: مطالبه اصلی مردم، حل مشکلات اقتصادی است و مجلس آینده مسئولیت بسیار سنگینی در این زمینه دارد.

به گزارش مشرق،  حسینعلی حاجی دلیگانی با اشاره به اینکه در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مردم اغلب به نیروهای انقلابی رأی داند، اظهار داشت: پیام انتخابات این بود که مردم از وضعیت فعلی که در آن قرار دارند، بسیار ناراضی هستند و با انتخاب نیروهای انقلابی نشان دادند که به دنبال رویکرد جدیدی در مدیریت کشور برای خروج از مشکلات هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مردم خواستار اصلاح وضع موجود و برون رفت از مشکلات متعدد و اساسی اقتصادی هستند و مجلس آینده مسئولیت بسیار سنگینی برای پیگیری مطالبات به حق مردم دارد.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نمایندگان مجلس یازدهم باید برنامه‌های جدی برای سروسامان دادن به وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم داشته باشند چرا که سفره مردم بسیار کوچک شده است و بسیاری از آنان مشکلات اقتصادی زیادی دارند.

حاجی دلیگانی با تاکید بر ضرورت حل مشکلات فرهنگی و اجتماعی کشور گفت: فضای مجازی کشور هم باید بومی سازی شود و این مسئله مستلزم آن است که نمایندگان مجلس یازدهم برنامه‌های جدی در این راستا داشته باشند و پیگیری کنند تا این اتفاق محقق شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نمایندگان مجلس آینده باید طرح‌هایی را برای حل مشکلات اقتصادی کشور آماده کنند، اظهار داشت: کنترل نقدینگی و رفع تورم موجود از اولویت‌های اصلی است که در مجلس یازدهم باید به آن توجه شود.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا لیگ قهرمانان آسیا حسین شیخ الاسلام حاجی دلیگانی مشکلات اقتصادی مجلس شورای اسلامی مردم مجلس شورای اسلامی مشکلات اقتصادی حل مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۴۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس یازدهم با افزایش نمایندگان به ۳۳۰ نفر مخالفت کرد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با طرح افزایش تعداد نمایندگان مخالفت کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در نشست علنی امروز _یکشنبه ۹ اردیبهشت_ مجلس شورای اسلامی گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها به مجلس شورای اسلامی طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس شورای اسلامی و تعداد نمایندگان آنها در دستور کار صحن علنی قرار گرفت و نتوانست رای لازم را کسب کند.

کد خبر 748696

دیگر خبرها

  • قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس
  • حمله شدیدالحن سایت اصولگرا به ذوالنوری | به چه حقی "شورایعالی سران قوا" که دستور رهبری است را خلاف می‌دانی!
  • بیمه و حقوق شوراهای اسلامی ازطرح‌های پیشنهادی به مجلس دوازدهم است
  • مجلس یازدهم با افزایش نمایندگان به ۳۳۰ نفر مخالفت کرد
  • مخالفت مجلس با افزایش تعداد نمایندگان
  • رمزگشایی از علنی شدن اختلاف دولت و مجلس /آصفری: حذف قالیباف؟ بعید است /حاجی دلیگانی: تا روز آخر بر مجلس نظارت خواهیم کرد
  • ۱۲۷ هزار شورا در کشور مشغول خدمت به مردم هستند
  • هم‌افزایی با دهیاران و شورای روستا راه‌حل غلبه بر مشکلات 
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد
  • سال اول مجلس دوازدهم سال تعیین کننده‌ای  خواهد بود