Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول امور توزیع سازمان غذا و دارو از عرضه داروی بیماران کرونایی نیازمند به قرنطینه خانگی، در داروخانه‌‌های منتخب خبر داد. ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۷ اجتماعی پزشکی نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری تسنیم؛ دکتر علی رزازان درباره تأمین داروی بیماران مبتلا به کووید 19 اظهار کرد: داروی بیماران مبتلا به کرونا تا پیش از این تنها در بیمارستان‌‌ها توزیع می‌‌شد، اما با تمهیدات اندیشیده شده در سازمان غذا و دارو درمورد مبتلایانی که با تشخیص پزشک معالج نیاز به قرنطینه خانگی دارند، مقرر شد داروی این دسته از بیماران از طریق داروخانه‌‌های منتخب عرضه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از امروز داروی بیماران مبتلا به کرونا علاوه بر بیمارستان‌‌ها در داروخانه های سرپایی بیمارستان‌ها در اختیار بیمارانی که اطلاعات آن‌‌ها در سامانه سیب وزارت بهداشت ثبت شده و نسخه پزشک متخصص دارند، ارائه می‌‌شود. در تهران، داروخانه‌های 13 آبان و شهید کاظمی نیز این داروها را عرضه خواهند کرد.

مسئول امور توزیع سازمان غذا و دارو درمورد نحوه عرضه داروی بیمارن کرونایی در استان‌‌ها تصریح کرد: در شهرهای بزرگ دو داروخانه برای عرضه این داروها مشخص شده است و در شهرستان‌ها نیز مراکز خدمات جامع سلامت داروهای بیماران مبتلا به کرونا را عرضه می‌‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه داروهای اشاره شده مخصوص مصرف بیماران مبتلا به کروناست، خاطرنشان کرد: این دارو به هیچ وجه جنبه پیشگیرانه ندارد و تنها با ارائه نسخه پزشک متخصص و ثبت اطلاعات بیمار در سامانه ارائه می‌‌شود.

همه اقدامات قوه قضائیه برای مقابله با کرونا در زندان‌ها؛ اعطای مرخصی به 70 هزار نفرترکیب طب سنتی و نوین درمانی موثر برای مبتلایان به کرونا در چین7500 بسیجی در طرح «بسیج ملی مقابله با کرونا» در گیلان فعالیت می‌کنندایرج حریرچی با شکست کرونا از قرنطینه خارج شد

انتهای پیام/

R7573/P/S2,24/CT12 واژه های کاربردی مرتبط سازمان غذا و دارو داروی شیمیایی ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان غذا و دارو داروی شیمیایی ویروس کرونا سازمان غذا و دارو داروی شیمیایی ویروس کرونا بیماران مبتلا به کرونا سازمان غذا و دارو داروی بیماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۹۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه‌هایی برای بیماران مبتلا به فشار خون (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مبارزه با چربی های کبد با این روش ساده (فیلم) فواید فوق العاده انجیر در دوران بارداری (فیلم) کدام نمک ضرر کمتری برای انسان دارد؟ (فیلم)

دیگر خبرها

  • هشدار نسبت به نبود دارو‌های بیماران پیوند کبد/ «فیبرینوژن» و «بازیلیکسیمب» موجود نیست
  • داروی ایرانی SMA به مرحله ارزیابی کیفی رسید
  • داروی ایرانی SMA در چه مرحله‌ای است؟
  • احتمال عرضه داروی ایرانی SMA در خرداد
  • توصیه‌هایی برای بیماران مبتلا به فشار خون (فیلم)
  • آمار هولناک از فوت بیماران تالاسمی در ایران
  • روند تامین داروهای بیماران خاص و صعب اعلام شد
  • هیچ محدودیتی برای تأمین داروی بیماران خاص اعمال نمی‌شود
  • تولید داروی بیماران اس ام ای در یک شرکت دانش‌بنیان
  • آخرین وضعیت تامین داروهای تالاسمی اعلام شد