Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک از عملیات ضدعفونی بیمارستان امام علی(ع) شهرستان اندیمشک به همت بسیجیان ناحیه بسیج اندیمشک خبر داد. ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۴ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

سرهنگ پاسدار احسان کریم پور، در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اندیمشک، اظهار داشت: ناحیه بسیج شهرستان اندیمشک با تمام ظرفیت انسانی، تجهیزات، برای مقابله با ویروس کرونا پای کار آمده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: گروه‌های جهادی پایگاه‌های مقاومت با حضور به موقع در راستای ضدعفونی کردن خیابان‌ها اصلی و فرعی، بانک ها، خودپردازها، مساجد و همچنین آموزش‌های مقابله با کرونا را به همشهری‌ها ارائه داده‌اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک گفت: گروه‌های جهادی بسیج جامعه زنان اقدام به تهیه و تولید ماسک نموده‌ که در سطح شهرستان توزیع میشوند.

وی افزود همچنین گروه‌های جهادی حوزه شهید مدنی با هماهنگی شبکه بهداشت و درمان، اقدام به ضدعفونی کردن راهروها، اتاق‌ها، محوطه بیمارستان امام علی(ع) شهرستان اندیمشک کرده‌اند.

فیلم/ 4 نکته کلیدی درباره کروناویروسهمه اقدامات قوه قضائیه برای مقابله با کرونا در زندان‌ها؛ اعطای مرخصی به 70 هزار نفرمشکل هندبال ایران برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا

سرهنگ پاسدار احسان کریم پور افزود: سپاه و بسیج در بحران‌های و حوادث طبیعی از جمله سیل و زلزله همیشه کنار مردم بوده اند و امروز هم در دفاع از سلامت جامعه این مدافعان در فکر تامین سلامت مردم بوده و تلاش خود را برای از بین بردن ویروس منحوس کرونا به کار گرفته‌اند.

وی در ادامه با اشاره به شیوع ویروس کرونا و مبارزه مدافعان سلامت، بیمارستان امام علی(ع) شهرستان اندیمشک افزود: بر خود لازم میدانم از جهادگران سلامت و مدافعان حریم سلامت که در خط مقدم مقابله با این بحران حضور شبانه روزی و مثال زدنی داشته اند کمال تقدیر و تشکر را داشته باشم و از همشهریان درخواست میکنم که در راستای مبارزه با این ویروس و به جهت حفظ سلامت خود از سفرهای غیرضروری پرهیز نموده و در خانه‌های خود حضور داشته باشند.

 

انتهای پیام/331/ ع

R41468/P1494/S6,57/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بیمارستان امام علی ع شهرستان اندیمشک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۴۰۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهیدان والامقام دزفولی در اندیمشک

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، پیکر پاک حاجیه خانم روبخیر برزیده، مادر شهیدان والامقام عبدالرحیم و عبدالکریم دزفولی از شهدای ۸ سال دفاع مقدس بر دستان مردم قدرشناس اندیمشک تشییع و در جوار فرزندانش در قطعه قدیم بهشت زهرای این شهرستان به خاک سپرده شد.

در این مراسم فرماندار اندیمشک، امام جمعه، مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرائی، اصناف و بازاریان و خانواده‌های شاهد و ایثارگر شهرستان حضور داشتند.

شهید عبدالرحیم دزفولی متولد ۱۳۴۳، سال ۱۳۵۹ در کوت شیخ خرمشهر و شهید عبدالکریم دزفولی متولد ۱۳۴۵، سال ۱۳۶۱ در عملیات رمضان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

دیگر خبرها

  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهیدان والامقام دزفولی در اندیمشک
  • بهره برداری از کانال آب‌رسانی در سپیدان
  • آبگرفتگی اماکن مسکونی در خوی/ امکانات شهرداری بسیج شد
  • سیل بند کرخه شکست
  • سیل بند کرخه شهرستان اندیمشک مرمت شد
  • نمایشگاه توانمندی های صادراتی فرصت رشد و تعمیق روابط اقتصادی کشور
  • مرمت سیل بند کرخه شهرستان اندیمشک
  • چهار حفار غیرمجاز اماکن تاریخی در تربت‌حیدریه دستگیر شدند
  • عملیات ترمیم سیل بند کرخه آغاز شد
  • اماکن تاریخی کاشان شنبه تعطیل است