Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@21:21:48 GMT

خانه بمانیم تا کرونا بخشی از خاطرات مان شود

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۴۱۵۵۸

خانه بمانیم تا کرونا بخشی از خاطرات مان شود

دوباره جنگی ناخواسته، دوباره دلهره و دوباره صدای آژیر خطری که هر روز با شدت بیشتری نواخته می شود، جنگ تن به تن با کرونا؛ اگر چه این جنگ شوخی بردار نیست؛ اما باید کرونا را شکست داد؛ به شرطی که در خانه بمانیم تا از کرونا تنها خاطره ای برای ما بماند.

خبرگزاری شبستان- مازندران؛  امروز روز ماندن است؛ اگر چه ما روزهای جنگ هشت ساله را پشت سر گذاشته ایم و یاد گرفتیم که در زمان بحران و جنگ؛ زمان ماندن در خانه نیست و زمان رفتن است اما امروز، روز ماندن است؛ ماندن در خانه برای مقابله با کرونا؛ تا از این معضل هم به سلامت عبور کرده و همچون همیشه پیروز میدان باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کرونا شوخی بردار نیست و برایش دارا و ندار ندارد؛ بخواهد و ما مقاومت نکنیم همه را می برد؛ شاید ویروس کرونا برای خیلی ها یک شوخی باشد؛ اما کاش همه ما این شوخی را با رعایت بهداشت فردی و گروهی ، خود مراقبتی و دیگر مراقبتی جدی بگیریم و بیشتر از همیشه به فکر خودمان و عزیزان مان باشیم؛ شاید فردا باشد و ما نباشیم.

 

ما می توانیم و این را در عرصه های مختلف 41 سال گذشته انقلاب و در زندگی فردی و اجتماعی خود نشان دادیم؛ اکنون هم می توانیم.

 

در مقطع حساسی قرار داریم که کرونا دامن گیر تعداد فراوانی از هموطنان ما شده است و زمان، زمان جنگ جدی با این ویروسی است که ناخوانده وارد شده است و این یک شوخی نیست و باید با جدیت برای مقابله با آن اقدام کنیم.

 

امروز، گاه ماندن است؛ گاه ماندن در خانه؛ اگر چه سخت باشد؛ اگر چه حوصله مان سر برود و اگر چه مشکلات اقتصادی نگذارد؛ ما باید بمانیم و مچ این ویروس را با ماندن در خانه بگیریم.

 

همه ما در زندگی خود فراوان خاطرات تلخ و شیرین داریم که از خاطرات شیرین خنده ای بر لبانمان داریم و از خاطرات تلخ مان درس خواهیم گرفت و امروز که کرونا تا درب منازل مان آمده است؛ بهتر است این خطر را جدی بگیریم و با دوری از این خطر و ماندن در خانه از این ویروس خاطره ای برای خود بسازیم.

یادداشت:مریم نظری

پایان پیام/175

منبع: شبستان

کلیدواژه: در خانه بمانیم خاطرات کرونا ماندن در خانه اگر چه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۴۱۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ شوخی گل آقا با امام خمینی با این ولخرجی‌ ورشکست نشوید؟

به مناسبت سالروز وفات طنزنویس معاصر کیومرث صابری فومنی، معروف به گل‌آقا این ویدئو را مشاهده کنید.

دریافت 11 MB

دیگر خبرها

  • فیلم/ شوخی گل آقا با امام خمینی با این ولخرجی‌ ورشکست نشوید؟
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • شوخی گل آقا با امام خمینی (ره) + فیلم
  • ببینید | واکنش شمسایی به شوخی با او در سریال نون خ
  • ژاوی: تصمیم‌ به ماندن در بارسلونا ساده بود؛ همه باید در فصل آینده پیشرفت کنیم
  • ژاوی: ماندم چون اعتماد‌به‌نفس تیم بالا رفته بود
  • شرط موفقیت تیم ملی فوتسال در جام‌جهانی/ جلسه با تاج برای ماندن
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت