Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه تسهیلات در نظر گرفته شده برای مشترکان خانگی و مشترکان تجاری آمپری در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: هدف ما این است که اولا به منظور کاهش تردد خدمات غیر حضوری به تمام مشترکان ارائه دهیم و در عین حال شبکه برق به طور کامل پایدار باشد و در تامین برق اختلالی ایجاد نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با تاکید بر اینکه برای این مهم تمهیدات لازم در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: علاوه بر این مساله برای افرادی که درخواست خرید انشعاب جدید دارند مثل افرادی که به تازگی خانه ساختند برنامه‌هایی را در نظر گرفته‌ایم تا علاوه بر انجام امور به صورت غیر حضوری پرداخت هزینه انشعاب نیز در سه قسط انجام شود.

سخنگوی صنعت برق کشور با اشاره به برنامه در نظر گرفته شده برای پرداخت قبض برق، گفت: اعلام کردیم افرادی که توانایی پرداخت ندارند و موفق به انجام این کار نشده‌اند برق آن‌ها به هیچ عنوان قطع نشود و این افراد تا اردیبهشت ماه فرصت دارند که قبض خود را پرداخت کنند، اما در خواست ما از افرادی که توانایی دارند این است که حتما نسبت به پرداخت قبوض اقدام کنند.

رجبی مشهدی با بیان اینکه این شامل حال مشترکان تجاری نیز می‌شود، گفت: منظور از مصارف آمپری که در اطلاعیه منتشر شده آمده بود، مشترکانی هستند که میزان مصرف برق آن‌ها کم است که شامل حال مشترکان تجاری کوچک همچون مغازه ها، سوپر مارکت‌ها و یا تولیدی‌های کوچک می‌شود و این تسهیلات شامل حال کارخانه‌ای که تولید کافی دارد نخواهد شد.

منبع:ایسنا

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برق قبض برق مشترکین نظر گرفته شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۴۲۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۸۰ میلیون جایزه غیرنقدی پیش‌بینی شده برای خوش‌مصرف‌ها

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی رجبی مشهدی، مدیر عامل توانیر در آیین رونمایی از کمپین انرژی در جمع خبرنگاران گفت: یکی از شاخص های مصرف برق شدت مصرف انرژی در کشور است که در ایران تقریباً دو برابر میانگین جهانی به شمار می آید.

وی افزود: همواره باید به صورت بهینه مصرف کنیم تا بتوانیم تقاضای جدید در بخش مولد کشور را تامین کنیم.

وی ادامه داد: هدف از این پویش این است که مشترکان خانگی و تجاری که بیش از ۸۰ درصد مشترکان کشور را تشکیل می دهند و ۵۰ درصد مصرف دوران اوج مصرف مربوط به این بخش است ترغیب به کاهش مصرف می کند، به همین دلیل هم جایزه و هم طرح های سال گذشته پاداش صرفه جویی در دستور کار قرار گرفت.

مدیر عامل توانیر خاطر نشان کرد: بیش از ۸۰ میلیون جایزه غیر نقدی پیش بینی شده که در صورت تکرار کاهش مصرف، جوایز ارزنده تخصیص داده می شود.

به گفته این مقام مسئول با چنین اقدامی مشترکان می‌توانند برق مطمئن و پایداری را دریافت کنند و در کنار آن کمک می کنند تا بخش مولد کشور مانند صنایع و کشاورزی از انرژی بیشتری برخوردار بوده و بتوانیم برق پایدار اقصی نقاط کشور را تامین کنیم.
ادامه دارد…

کد خبر 6092448 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • عاشق دوآتشه استقلال؛ التماس می‌‎کردم دستانم را قطع نکنند!
  • پرداخت ١٠٠ برابر نرخ انرژی، جریمه استخراج غیرمجاز رمزارز
  • چه کسانی می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات شرکت کنند؟
  • پیش بینی کاهش ناترازی برق به ۱۱ هزار مگاوات
  • چه کسانی از پرداخت مالیات بر عایدی سرمایه معاف هستند؟
  • پرداخت بیش از ۳۸ میلیارد تومان پاداش به کم مصرف‌ها در قزوین
  • پرداخت ۳۸ میلیارد تومان پاداش به کم مصرف‌ها
  • تداوم پیشتازی همراه اول در جذب مشترکان
  • کشاورزان هم پاداش می‌گیرند هم برق رایگان
  • بیش از ۸۰ میلیون جایزه غیرنقدی پیش‌بینی شده برای خوش‌مصرف‌ها