Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-02@03:29:13 GMT

الکل صنعتی جان یک نفر را در پارس‌آباد مغان گرفت

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۴۲۵۶۷

الکل صنعتی جان یک نفر را در پارس‌آباد مغان گرفت

دکتر حسین قربانی روز پنجشنبه افزود: همچنین یک شهروند  دیگر بر اثر مصرف الکل نابینا شده و یک نفر دیگر نیز به دلیل وخامت حال جهت ادامه درمان به اردبیل اعزام  شده است.

وی بیان کرد: افراد سودجو الکل صنعتی را که به رنگ زرد و قرمز است با وایتکس ترکیب کرده و پس از تبدیل شدن به رنگ سفید، آن را به عنوان اتانول عرضه می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، این افراد به گمان مقابله با کرونا یا درمان آن از روی ناآگاهی، اقدام به مصرف متانول کرده بودند که پس از مسمومیت نابینا و یا جان خود را از دست دادند.

 تاری دید، کاهش سطح هوشیاری و دل درد از علائم مصرف الکل صنعتی است و افراد باید برای مصون ماندن از عواقب خطرناک به مراکز درمانی مراجعه کرده و مراقب سلامتی خویش بوده و از مصرف الکل صنعتی و ... جدا خودداری کنند.

پیش از این معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از مسمومیت و مراجعه ۴۰ نفر از شهروندان اردبیلی  به بیمارستان بر اثر مصرف الکل خبر داده بود.

 به گفته دکتر محمدرضا  رضایی‌بنا،  از این تعداد  سه نفر جان خود را از دست داده ، یک نفر دچار مرگ مغزی شده و برخی نیز در بخش‌های مختلف از جمله دیالیز بستری شده اند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا الکل بیمارستان دانشگاه علوم پزشکی درمان مراکز درمانی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی الکل صنعتی مصرف الکل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۴۲۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف شدید نیسان با پژو در پارس آباد / 4 نفر جان باختند

به گزارش صدای ایران به نقل از صدا و سیمای استان اردبیل،ساعتی پیش به دنبال گزارش حادثه رانندگی در جاده قشلاق فتحعلی پارس آباد، اکیپ فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ شهرستان سریعاً به محل حادثه اعزام شدند.

به گفته مهدی فرضی براثر برخورد دو دستگاه سواری نیسان و پژو یک نفر مصدوم و ۴ نفر فوت شدند که سه نفر از فوت شدگان خانم و نفر دیگر آقا بود.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان پارس‌آباد ادامه داد: مصدوم این حادثه توسط اورژانس به بیمارستان امام خمینی (ره) پارس آباد انتقال داده شد.



دیگر خبرها

  • «کوری مطلق و مرگ» در انتظار مصرف کنندگان «الکل»
  • علائمی که نشان می‌دهد که مشروب تقلبی مصرف کرده‌اید
  • این کشور رکورددار سوء مصرف الکل در کودکان و نوجوانان شد
  • مصرف الکل‌های سمی در هر اندازه‌ای خطرناک است
  • الکل‌های دست‌ساز و قاچاق زمینه‌ساز بروز مسمومیت
  • مصرف الکل های سمی در هر اندازه ای خطرناک است
  • این علائم نشان می‌دهد که مشروب تقلبی مصرف کرده‌اید
  • تصادف شدید نیسان با پژو در پارس آباد / 4 نفر جان باختند
  • زکات مستحبی گره های اقتصادی جامعه را می گشاید
  • افزایش یک و نیم برابری کشت دانه روغنی در پارس آباد