Web Analytics Made Easy - Statcounter

چند روزی است که در زنجان شایع شده بود دانشگاه علوم پزشکی نمایشگاه کاسپین را برای پذیرایی بیماران کرونایی مازندران یا گیلان آماده میکند که بدین وسیله تکذیب گردید.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زنجان انتقال بیماران از استان مازندران به استان زنجان را تکذیب کرد.

دکتر علیرضا آرمانی کیان با اشاره به شایعات درخصوص انتقال بیماران مازندران به استان زنجان اظهار کرد:  اصلا به لحاظ علمی انتقال بیماران به شهرهای دیگر صحیح نیست

وی از همشهریان عزیز درخواست کرد که به شایعات توجه نکنند و اخبار را از کانال‌های اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی زنجان پیگیری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است که چند روزی است که در زنجان شایع شده بود دانشگاه علوم پزشکی نمایشگاه کاسپین را برای پذیرایی بیماران کرونایی مازندران یا گیلان آماده میکند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان زنجان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زنجان انتقال بیماران استان مازندران ب دانشگاه علوم پزشکی انتقال بیماران استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۴۲۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چارت سازمانی مرکز بهداشت گلشن تصویب شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، علی نویدیان در این خصوص، افزود: ابلاغ چارت سازمانی مرکز بهداشت شهرستان تازه تأسیس گلشن پس از ماه‌ها تلاش و پی گیری توسط دانشگاه علوم پزشکی زاهدان انجام شد.

وی ادامه داد: چارت سازمانی مرکز بهداشت گلشن، مهمترین کار زیربنایی حوزه سلامت در شهرستان گلشن است که باعث ایجاد و راه اندازی واحدهای مختلف بهداشتی و درمانی خواهد شد.

وی ضمن ابراز خرسندی از تصویب چارت سازمانی مرکز بهداشت گلشن در نقشه سلامت کشور گفت: تصویب این چارت علی رغم جذب اعتبارات اختصاصی برای این مرکز بهداشت، منجر به اختصاص ردیف استخدامی خواهد شد.

نویدیان ابراز امیدواری کرد که با فعالیت مرکز بهداشت گلشن، زمینه رشد و تعالی بهداشت و درمان آن منطقه را شاهد باشیم.

کد خبر 6095461

دیگر خبرها

  • واژگونی پژو یک‌ نفر را به کام مرگ کشاند
  • چارت سازمانی مرکز بهداشت گلشن تصویب شد
  • درآمد ۱۰۰۰ میلیاردی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از گردشگری سلامت در ۱۴۰۲
  • درآمد ۱۰۰۰ میلیاردی مشهد از گردشگران سلامت در ۱۴۰۲
  • ضرورت استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی در علوم‌ پزشکی
  • فوت پزشک طرحی در جاسک تکذیب شد
  • مرگ پزشک طرحی در جاسک تکذیب شد/ علوم پزشکی: در تهران فوت کرده
  • تجلیل از ۲ عضو هیات علمی دانشگاه مازندران به عنوان استاد نمونه کشوری
  • جزو چند کشور اول جهان در زمینه علوم هسته‌ای و پزشکی هستیم
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از بیماران مبتلا به به سلیاک