Web Analytics Made Easy - Statcounter



با دستور رئیس جمهوری سه بسته حمایتی در اختیار اقشار کم برخورداری که کسب و کار آنان در آستانه سال نو خسارت جدی دیده است، قرار می گیرد.

به گزارش فارس، حسن روحانی، رئیس جمهوری پس از دریافت گزارش کارگروه مدیریت آثار اقتصادی شیوع ویروس کرونا از اقشار کم درآمد و صاحبان کسب و کارهایی که بر اثر شیوع این بیماری دچار آسیب و لطمه شده اند، دستور داد سه بسته حمایتی در اختیار "اقشار کم برخورداری که کسب و کار آنان در آستانه سال نو، لطمه و خسارت جدی دیده اند"، قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس سه میلیون خانوار ایرانی مشمول دریافت بسته های جدید حمایتی خواهند شد.

همچنین جلسه روز یکشنبه کارگروه مدیریت آثار اقتصادی شیوع ویروس کرونا به ریاست روحانی تشکیل می شود.

پرداخت بسته حمایت کرونایی به مشاغل خاص

محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در صفحه توییتر خود درباره حمایت از اقشار کم درآمد، نوشت: «حمایت از اقشار کم درآمد‌ی که درآمد ثابت ندارند از مهم‌ترین اولویت‌های ماست.با دستور مهم رئیس جمهور و همراهی سازمان برنامه به کلیه کسانی که شغل خاص با درآمد ثابت ندارند در اسفند یک بسته حمایتی پرداخت می‌شود.این افراد با کمک بانک اطلاعات ایرانیان شناسایی یا ثبت نام می‌شوند.»

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۴۳۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع حمایتی مردم کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد

اجتماع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور» توسط نیروی انتظامی بعد از نماز عبادی سیاسی جمعه در مقابل مسجد جامع این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، مردم متدین و شهیدپرور کرمانشاه ظهر جمعه -هفتم اردیبهشت- پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه، مقابل درب مسجد جامع به‌منظور دفاع از ارزش‌های دینی و حمایت از فرزندان سلحشور خود در نیروی انتظامی در این اجتماع شرکت کردند.

طرح نور توسط نیروی انتظامی در راستای مطالبه عموم مردم و بانوان به‌منظور حفظ ارزش‌های اسلامی به‌ویژه عفاف و حجاب به اجرا درآمده است.

گفتنی است، بانوان کرمانشاهی با قرائت بیانیه‌ای در حمایت از طرح نور، بر تداوم این طرح ضروری و اجرای قوانین واجب الهی تاکید کردند.

لازم به‌ذکر است، در پایان این اجتماع مردم ولایتمدار و شهید پرور کرمانشاهی با اهدا شاخه گُل به مأموران نیروی انتظامی حاضر از آنها در راستای تلاش برای حفظ ارزش‌های اسلامی به‌ویژه عفاف و حجاب قدردانی کردند.

کد خبر 748134

دیگر خبرها

  • اجتماع حمایتی مردم کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • حیات طیبه در خودنمایی نسیت، بلکه در اخلاص و پاکی است
  • ضرب‌الاجل استاندار لرستان برای تعیین‌تکلیف برج‌های خرم‌آباد
  • دولت سیزدهم عزم راسخی برای تأمین مسکن اقشار کم‌برخوردار دارد
  • وضعیت «برج‌های دوقلو» در خرم‌آباد هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شود
  • وضعیت «برج‌های دوقلو» خرم‌آباد هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شود
  • نگاه به اقشار کم‌بضاعت لرستان در راستای خودکفایی آنها باشد
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان