Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی حمودی روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، در رابطه با شرایط تیم فوتبال پیکان در تعطیلات لیگ برتر اظهار داشت: تمرینات‌مان را از روز چهارشنبه آغاز کردیم. البته در تعطیلات هم برنامه‌های اختصاصی تمرینی را انجام می‌دادیم اما باید آمادگی بدنی خودمان را حفظ می‌کردیم زیرا در شرایط حساسی قرار داریم.

وی افزود: ما امسال نتایج خوبی نگرفتیم و در حال حاضر در قعر جدول قرار داریم اما حضور عبدالله ویسی در تیم ما یک شوک مثبت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا از نظر تاکتیکی در فرم خوبی قرار داریم و اگر تنها یک برد به دست آوریم روی ریل موفقیت قرار خواهیم گرفت.

کاپیتان تیم فوتبال پیکان در مورد اینکه اولین دیدار تیمش بعد از آغاز تعطیلات مقابل پرسپولیس صدر جدولی است، تصریح کرد: این دیدار حسیاست بیشتری برای ما نسبت به پرسپولیس دارد؛از حالا به بعد تمام بازی‌های باقی مانده در لیگ حکم فینال را برای ما دارد. به طور حتم برای کسب ۳ امتیاز به زمین خواهیم رفت و نتیجه خوبی هم خواهیم گرفت.

وی در مورد بقای پیکان در لیگ برتر اظهار داشت: در ادامه لیگ بازی‌های سختی پیش رو داریم و باید برابر تیم‌های بالای جدولی به میدان برویم اما به جایگاه رقیبان توجهی نداریم و می‌دانیم که برای نجات پیکان باید از جان مایه بگذاریم تا تیم در لیگ برتر بماند.

حمودی در مورد دلایل افت تیم پیکان رد فصل جاری نیز تاکید کرد: ابتدای لیگ برای حضور در بالای جدول برنامه‌ریزی کرده بودیم اما شرایط به گونه‌ای پیش رفت که نتوانستیم به اهداف‌مان برسیم. ابتدا بحث تغییرات در مدیریت باشگاه مطرح شد. پس از آن و از هفته هفتم به بعد هم برخی تیم‌های دیگر روی جذب بازیکنان جوان ما برنامه‌ریزی و آن را رسانه‌ای کردند و همین موضوع موجب شد تا تمرکز تیمی ما برهم بریزد.

این بازیکن فوتبال ادامه داد: از طرفی بد شانس هم بودیم و همه این عوامل دست به دست هم داد تا نتوانیم نتایج دلخواه‌ خودمان را بگیریم اما شرایط این‌گونه نخواهد ماند.

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس تیم فوتبال پیکان علی حمودی عبدالله ویسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس تیم فوتبال پیکان علی حمودی عبدالله ویسی باشگاه پرسپولیس تیم فوتبال پیکان علی حمودی عبدالله ویسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۴۴۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عنایتی: از دستاوردم برای باشگاه پیکان خیلی خوشحالم

سرمربی تیم فوتبال پیکان می‌گوید از جوان‌گرایی که برای تیم پیکان انجام‌داده خوشحال است.

به گزارش ایسنا، رضا عنایتی امشب در نشست خبری پس از حذف تیمش در مرحله یک‌هشتم جام حذفی مقابل مس رفسنجان در نشست خبری اظهار کرد: در ابتدا به تیم خوب مس رفسنجان بابت صعود به مرحله بعدی تبریک می‌گویم. بازی را به دو بخش می‌توانیم تقسیم کنیم. بازیکنان باتجربه مس در شرایط پنالتی توانستند ضربات بهتری را بزنند اما از لحاظ وجهه ای، ما بازیکنان جوان را بازی دادیم زیرا لیگ برای ما خیلی مهم است. دستاورد بزرگی را برای پیکان توانستیم کسب کنیم.

او افزود:  بازیکنان جوان ما در آینده حرف‌ها برای گفتن دارند. فوق العاده از آنها راضی هستم و از آنها تشکر می‌کنم که در فضای سنگین رفسنجان آنچه که ما می خواستیم به معرض نمایش گذاشتند. پشتوانه خیلی خوبی برای باشگاه پیکان هستند. باشگاه پیکان همیشه در پرورش استعداد جوان، پیش‌قدم بوده است.

سرمربی پیکان  ادامه داد: خدا را شکر که در شرایط خوب طی 120 دقیقه بازی را به ضربات پنالتی کشاندیم و در ضربات پنالتی هر چقدر زننده ضربه پنالتی خوب باشد شانس نقش اول را دارد. برای بازیهای لیگ آماده می‌شویم که بازیهای سنگینی برای تیم ما خواهد بود. ان‌شاءالله با همین شرایط و انگیزه لیگ را آماده دهیم و با شرایط خوب لیگ را به پایان برسانیم.

عنایتی درباره ترکیب اولیه تیمش و بازی دادن به جوانان، گفت: باشگاه پیکان نقش پررنگی در استعدادسازی دارد و بازیکنانی را به فوتبال کشور معرفی می‌کند.  از بین بازیکنانی که بازی دادم 8-9 نفر در تهران ماندند. شرایط حساس جدول در لیگ مقداری دست و پای ما را بست و گرنه می‌توانستیم بازیکنان جوان‌تر بیشتری را با خودمان بیاوریم و اگر مقداری شانس با ما بود شاید می‌توانستیم از این مرحله عبور کنیم. ضمن اینکه باشگاه مس رفسنجان بازیکنان باتحربه‌ای دارد. شاید از نتیجه ناراحت باشم اما از دستاوردی که برای باشگاه پیکان آوردم خیلی خوشحالم.

او اضافه کرد: تمام بازیکنان ما 18 تا 20 ساله هستند. میانگین بازیکنان امروز به 22 یا 23 می‌رسید. لیست امروز ما خیلی حوشحال‌کننده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عنایتی: از دستاوردم در پیکان خوشحالم
  • آماری ویژه برای پیکان؛ جای پیرمردان در فوتبال نیست!
  • عنایتی: از دستاوردم برای باشگاه پیکان خیلی خوشحالم
  • سرپرست استقلال خوزستان:فقط تمرکز و دیگر هیچ!
  • پیشنهاد قطری برای ۳ بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس
  • حمودی: دعوای شخصی آقایان به شخصیت فوتبال خوزستان ضربه زد
  • کمین باشگاه قطری برای ستاره های پرسپولیس؛ این سه نفر را می‌خواهیم!
  • پیشنهاد مشترک باشگاه قطری به سه بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس
  • پیشنهاد مشترک یک باشگاه قطری به سه بازیکن پرسپولیس
  • پیشنهاد مشترک یک باشگاه قطری به سه بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس