Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، شرمین شریفی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا در جامعه مشکلات جدی برای برخی مشاغل ایجاد شده که توجه به این موضوع برای جلوگیری از استرس و التهاب جامعه ضروری است.

وی اظهارکرد: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری سنندج با هدف کمک به پیشگیری از شیوع هر چه بیشتر ویروس و کاهش دغدغه تعدادی از بهره‌برداران از فضاهای مختلف متعلق به خود تمهیداتی اندیشیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج تاکید کرد: برای بوفه‌های داخل پارک‌ها ۲۰ درصد تخفیف و برای دکه‌های ورودی آبیدر نیز ٢٥ درصد تخفیف در اجاره ماه‌های اسفند و فروردین در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: بوفه‌های فروش و استعمال دخانیات و قلیان که توسط مرکز بهداشت پلمب شدند ملزم به پرداخت اجاره بها هستند و تخطی از پرداخت اجاره به مراجع ذیصلاح ارجاع و پیگیری می‌شود.

شریفی اضافه کرد: شهربازی و ۱۴ بوفه فعال در سطح شهر سنندج متعلق به این سازمان مشمول این تخفیفات می‌شوند.

کد خبر 492180 برچسب‌ها كرونا در ايران استان کردستان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كرونا در ايران استان کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۴۴۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام کاروان راهیان نور بسیجیان سپاه خوی به مناطق عملیاتی ۸سال دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،کاروان راهیان نور غرب و شمال غرب کشور از سپاه شهرستان خوی با حضور ۴۲ نفر از بسیجیان در قالب ۱ دستگاه اتوبوس به مدت ۳روز از حوزه‌های شهری به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در شمالغرب اعزام شدند.
 این کاروان با بدرقه سرهنگ پاسدار بلال مغفور جانشین فرماندهی سپاه خوی و حجت الاسلام خیراله شریفی مسئول دفتر نمایندگی ولی ففیه در این سپاه به ارتفاعات منطقه بازی دراز در استان کرمانشاه اعزام شدند.
سرهنگ پاسدار بلال مغفور جانشین فرماندهی سپاه خوی در آیین بدرقه کاروان راهیان نور اظهار داشت: برگزاری اردو‌های راهیان نور فرصت مناسبی برای انس نسل جدید با شهدا و مناطق جنگی است و بهتر است در این اردو‌ها با برنامه ریزی دقیق و درک عمیق با عملیات‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان در شرایط سخت آشنا شویم تا از صراط مستقیم منحرف نشویم.
 حجت الاسلام خیراله شریفی مسئول دفتر نمایندگی ولی ففیه: آشنایی با وا‍ژه شهادت، ایثار و دفاع مقدس، ارتباط و نزدیکی با خدا و فرمان برداری از ولی فقیه را مهمترین درس نسل امروز با الگو گرفتن از رزمندگان و شهداء بیان نمود و هرگوشه و هر وجب از خاک مناطق عملیاتی نماد اسوه و فداکاری راه سیدالشهداشت.

دیگر خبرها

  • چرا طرح «مالیات بر عایدی سرمایه» جنجالی شد؟
  • اعزام کاروان راهیان نور بسیجیان سپاه خوی به مناطق عملیاتی ۸سال دفاع مقدس
  • لحظه هولناک شکسته شدن دستگاه شهربازی در هند (فیلم)
  • ۵ فعالیت هیجان‌انگیز در دبی که نباید از دست بدهید
  • معافیت پزشکی سربازان حین خدمت چطور انجام می‌شود؟
  • تسریع در روند رسیدگی به معافیت پزشکی سربازان حین خدمت
  • آماده‌ترین نسخه این لژیونر در خدمت تیم ملی و پائز
  • ببینید | لحظه هولناک شکسته شدن دستگاه شهربازی در هند
  • تجهیزات بازی پارک‌های کرمانشاه چقدر استاندارد است؟
  • ضرب الاجل یک ماهه به سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج برای ساماندهی قطعه هنرمندان