Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-29@21:42:52 GMT

لغو انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در منطقه آمریکای جنوبی

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۴۴۶۴۲

لغو انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در منطقه آمریکای جنوبی

به گزارش اوله، فیفا اعلام کرد دور نخست دیدار‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در منطقه آمریکایی جنوبی برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا برگزار نخواهد شد. بر این اساس بازی‌های ملی که قرار بود بیست و ششم و سی و یکم مارس برگزار شوند به زمان دیگری موکول شد.

این تصمیم به دلیل تقاضای کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی گرفته شد که هشدار داده بود ممکن است به خاطر سفر بازیکنان از اروپا به آمریکای جنوبی سلامتی دیگر بازیکنان و کادر فنی تیم‌های ملی به خطر بیفتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر ایتالیا در قرنطینه است و تمام رقابت‌های ورزشی این کشور لغو شده است. همچنین در اسپانیا لالیگا برای دو هفته برگزار نخواهد شد.

همچنین کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی از طریق یک بیانیه اعلام کرد مرحله گروهی کوپا لیبرتادوس به دلیل بحران ویروس کرونا تا اطلاع ثانوی برگزار نخواهد شد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: جام جهانی2020 پارسی خبر کرونا آمریکای جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۴۴۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفت‌وگو با داور فوتبال که مورد ضرب و شتم قرار گرفت + فیلم

داور ملی اهل شهرری گفت: اعلام آفساید در دقیقه ۹۰ موجب هجوم تماشاگران، عوامل تیم و بازیکنان به سمت من شد و یکی از بازیکنان با استوک به صورتم ضربه زد. - اخبار استانها -

حمیدرضا لشکری در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در ری، با اشاره به درگیری و زد و خورد در جریان داوری دو تیم دسته دو لیگ تهران اظهار داشت: روز جمعه 7 اردیبهشت ماه ساعت 12 ظهر داوری مسابقه بین دو تیم جوانان آرمان آفرینان و اتحاد ستارگان را در ورزشگاه چمران برعهده داشتم. در دقیقه 90 این بازی آفساید رخ داد و در پی اعلام آفساید حوادثی رخ داد که مردم شاهد آن بودند.

وی افزود: داور مجری قوانین در زمین فوتبال است و من نیز در این بازی تلاش کردم حق به حق‌دار برسد.

این داور ملی گفت: بعد از اعلام آفساید تماشاگران، عوامل تیم و بازیکنان به سمت من هجوم آوردند و تا جایی که می‌توانستند ضرباتی را بر بدن وارد کردند تا جایی که جایی برای خروج نداشتم.

لشکری تصریح کرد: پدرم پیشکسوت فوتبال شهرری است که برای تماشای این بازی به ورزشگاه آمده بود که پس از وقوع این ماجرا برای کمک به من به زمین آمد اما متاسفانه در جریان این درگیری ضرباتی هم به پدرم وارد شد.

این داور اهل شهرری ادامه داد: بازیکنان یکی از تیم‌ها با استوک ورزشی به صورت من کوبید که بروز چنین حرکتی از بازیکنان تیم فوتبال قابل پذیرش نیست امیدوارم اخلاق ورزشی ورزشکاران ما تقویت شود و از این پس شاهد بروز چنین اتفاقاتی در زمین فوتبال نباشیم.

لشکری افزود: کمیته داوران واقعاً زحماتی زیادی را متقبل شد و امیدوارم با تعلیق یک هفته‌ای مسابقات جلوی اقدامات اینچنینی در حوزه ورزش گرفته شود..

 به گزارش خبرگزاری تسنیم، در جریان این درگیری طبق اعلام هیئت فوتبال استان تهران از سوی کمیته انضباطی هیئت فوتبال استان تهران دستوری موقت علیه خاطیان صادر شد. در نشست فوری دیگری در کمیته انضباطی هیئت فوتبال استان تهران در راستای ایجاد آرامش و حفظ جایگاه داوران فعال در فوتبال تهران، برگزاری کلیه مسابقات لیگ دو و توابع استان تهران تا تاریخ 15 اردیبهشت ماه سال جاری به حالت تعلیق درآمد.

حمیدرضا لشکری داور ملی کشورمان متولد و ساکن شهرری است و داوری را از سال 1390 زیر نظر استاد حسین خوش خوان آغاز کرده است.

این داور جوان اهل ری زمستان 1401 زیر نظر استاد دانیال مرادی رئیس حاضر دپارتمان داوری ایران مدرک ملی کسب کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گفت‌وگو با داور فوتبال که مورد ضرب و شتم قرار گرفت + فیلم
  • علی عسکری: استقلال باید در ابعادملی، منطقه‌ای و جهانی برترین باشد
  • علی عسکری: استقلال باید در ابعاد ملی، منطقه‌ای و جهانی جزو برترین‌ها باشد
  • قهرمانی تیم پالایش نفت بندرعباس در مسابقات پدل برد انتخابی تیم ملی
  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • نشان طلای انتخابی جام جهانی در دست ووشوکار چهارمحال و بختیاری
  • چه تیم‌هایی در جام جهانی باشگاه‌ها 2025 شرکت می‌کنند؟
  • شمشیرباز اسلحه فلوره دختران حذف شد
  • با یک لیگ پیر نمی‌شود در تیم ملی جوانگرایی کرد
  • ووشوکار اسدآبادی، بر سکوی قهرمانی انتخابی جام جهانی