Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-04@04:43:10 GMT

۳۰ایالت آمریکا از اروپا کرونا گرفتند

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۴۴۸۳۸

۳۰ایالت آمریکا از اروپا کرونا گرفتند

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، رابرت ردفیلد مدیر مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری آمریکا گفت: موارد ابتلا به ویروس کرونا در ۳۰ یا بیشتر ایالتهای آمریکا به مواردی در اروپا مرتبط بوده است.  

وی  در نشست کمیته نظارت برای بررسی راه حل‌های مقابله با ویروس کرونا گفت: در حال حاضر واقعیت آن است که اکنون در سراسر جهان بیش از ۷۰ درصد از موارد جدید کرونا با اروپا در ارتباط هستند به همین دلیل رییس جمهوری آمریکا شب گذشته تصمیم به ممنوعیت سفر اروپایی‌ها به آمریکا گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ردفیلد در ادامه تاکید کرد که هم اکنون اروپا به چین جدید در مورد شیوع ویروس کرونا تبدیل شده است.  

دکتر آنتونی فاوسی مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماریهای عفونی آمریکا نیز در جلسه کمیته نظارت با اشاره به سخنان مدیر مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری گفت: شیوع ابتلای بیش از ۳۰ ایالت آمریکا عمدتاً از طرف ایتالیا، فرانسه و آلمان صورت گرفته است.  

دونالد ترامپ شامگاه چهارشنبه در نشست خبری اضطراری درباره گسترش ویروس کرونا در آمریکا شیوع ویروس کرونا در ایالات متحده را ناشی از مسافران ورودی از اروپا دانست و گفت: ورود تمام مسافران از اروپا به آمریکا به استثنای انگلیس برای مدت ۳۰ روز ممنوع می‌شود.  

این اقدام از شامگاه جمعه اجرایی خواهد شد که رییس جمهوری آمریکا آن را محدودیت‌هایی قوی اما ضروری توصیف کرد که البته شامل حال انگلیس نخواهد شد.  

ترامپ در شرایطی برای انگلیس استثنا قائل شد که آخرین آمار ارائه شده نشان می‌دهد، ۴۵۹ نفر در این کشور به کرونا مبتلا شده‌اند اما در کشورهای دیگر اروپایی، این رقم به مراتب کمتر است.  

با گسترش ویروس کرونا در سراسر جهان، کشورهای دیگر هم اقدامات سختی را همچون ممنوعیت ورود مسافران خارجی اتخاذ کردند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بیماریهای عفونی انگلیس ویروس آمریکا اروپا ویروس کرونا ویروس چینی کرونا ویروس ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۴۴۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک شبکه می‌خواهد لیگ برتر را به آمریکا ببرد!

به گزارش "ورزش سه"، لیگ برتر فراتر از مرزهای انگلیس هواداران بسیار زیادی دارد. لیگی که بسیاری آن را بهترین لیگ جهان می‌دانند، همچنان مرزها را جابه‌جا می‌کند و افرادی هستند که می‌خواهند بهترین بازیکنان لیگ برتر را در خارج از انگلیس ببینند. خیلی دورتر از انگلیس، مثلا ایالات متحده آمریکا!

ان‌بی‌سی، شبکه تلویزیونی آمریکایی، قراردادی به ارزش 2.3 میلیارد یورو برای 6 سال به مدیران لیگ برتر انگلیس پیشنهاد داده تا رقابت‌های مهم لیگ برتر را در ورزشگاه‌های کشور آمریکا برگزار کنند.

روزنامه انگلیسی "دیلی میل" گزارش داد که ان‌بی‌سی مایل است از محبوبیت بالای لیگ برتر انگلیس با برگزاری بخشی از مسابقات این لیگ در ایالات متحده آمریکا، استفاده کند.

ایده‌ای که سال‌ها پیش در لالیگا جنجال‌هایی را به راه انداخت، اکنون فوتبال انگلیس را تهدید می‌کند. این روزنامه در ادامه این گزارش نوشت: "لیگ برتر با درخواست‌های جدیدی برای برگزاری مسابقات در ایالات متحده مواجه است و ان‌بی‌سی تمایل دارد تا دو بازی از هر هفته لیگ برتر در آمریکا برگزار شود."

اگرچه ریچاردز مسترز، مدیرعامل لیگ برتر، قبله تایید کرد که آن‌ها به پیشنهادات جوش خواهند کرد اما همچنین مشخص کرده در حال حاضر چنین موضوعی مطرح نیست.

این خبر همانند اتفاقی که در اسپانیا رخ داد، واکنش هواداران انگلیسی را به احتمال انتقال مسابقات لیگ این کشور به آمریکا در پی داشت. طرفداران نسبت به آن گارد گرفته و خواستار جلوگیری از امضای چنین قراردادی شده‌اند.

دیگر خبرها

  • واکنش کرملین به اظهارات خطرناک کامرون در مورد حمله به روسیه با سلاح‌های انگلیسی
  • تجاوز آمریکا و انگلیس به صعده یمن
  • تجاوز هوایی آمریکا و انگلیس به شمال غرب یمن
  • حمله هوایی آمریکا و انگلیس به شمال غرب یمن
  • حمله‌های ائتلاف متجاوز آمریکا و انگلیس علیه فرودگاه «الحدیده» یمن
  • گارداسیل اولین واکسن مورد تایید به‌منظور پیش‌گیری از بروز سرطان دهانۀ رحم است
  • یک شبکه می‌خواهد لیگ برتر را به آمریکا ببرد!
  • امیرعبداللهیان به بورل: همکاری آژانس و ایران در مسیر خوب قرار دارد/ از سفر گروسی مدیر کل آژانس اتمی به ایران استقبال می‌کنیم
  • شمال یمن بمباران شد
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا