Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@22:40:00 GMT

یورو 2020 یک سال به تعویق می افتد

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۴۴۹۳۶

یورو 2020 یک سال به تعویق می افتد

نشریه معروف فرانسوی مدعی شد که یوفا مسابقات جام ملت های اروپا 2020 را به خاطر ویروس کرونا یک سال به تعویق می اندازد.

به گزارش خبرگزاری فارس، نشریه «اکیپ» فرانسه خبر داد که اتحادیه فوتبال اروپا بزودی با انتشار بیانیه ای مسابقات لیگ قهرمانان و لیگ اروپا را به خاطر می اندازد.

مهتر از آن مسابقات جام ملت های اروپا 2020 یک سال به تعویق می افتد و این رقابت از تابستان 2021 آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویروس کرونا این روزها در اروپا رشد قابل توجهی دارد. سری آ ایتالیا، لوشامپیونه فرانسه از جمله معتبرترین لیگ های فوتبال دنیا هستند که به خاطر کرونا تعطیل شدند.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: فرانسه اروپا یورو ایتالیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۴۴۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حقوق روسای اتحادیه اروپا چقدر است؟

به گزارش صدای ایران ازیورونیوز،انتخابات پارلمان اروپا قرار است از ۶ تا ۹ ژوئن برگزار شود و در پی آن همه مسئولان ارشد اتحادیه اروپا یا در سمت خود ابقا می‌شوند و یا جایشان را به افراد دیگری می‌دهند. اما حقوق مشاغل عالی‌رتبه اروپایی چقدراست؟


برخلاف آن‌چه ممکن است به صورت پیش‌فرض به نظر برسد، اطلاعات حقوق دریافتی مسئولان عالی‌رتبه اروپایی به صورت شفاف و بر روی وبسایت کمیسیون اروپا درج نشده و نیازمند تحقیق است.

بنابر مقررات شورای اروپا که در سال ۲۰۱۶ به تصویب رسیده است، حقوق مسئولان ارشد اروپایی با اعمال درصدی مشخص بر حقوق «یک مقام اتحادیه اروپا با درجه سوم از رتبه شانزدهم» تعیین می‌شود. سخنگوی کمیسیون اروپا در گفتگو با مجله «پارلمان» گفت که این رتبه به مدیران کل و معاونان آنها در بخش‌های مختلف سیاستگذاری کمیسیون اروپا اختصاص دارد.

بنابر آخرین «به‌روزرسانی سالانه حقوق و مستمری مقامات و کارمندان اتحادیه اروپا» که در سال ۲۰۲۲ منتشر شده، مقامی در این جایگاه حقوق ماهیانه ۲۲ هزار و ۶۴۶ یورو پیش از کسر مالیات دریافت می‌کند.

بر اساس ماده دوم فصل دوم مقررات شورای اروپا، حقوق اورزولا فن درلاین، رئیس کمیسیون اروپا ۱۳۸ درصد حقوق «مقام اتحادیه اروپا با درجه سوم از رتبه شانزدهم» و برابر با ۳۱ هزار ۲۵۱ یورو در ماه پیش از کسر مالیات است. بنابر این جدول حقوق شارل میشل، رئیس شورای اروپا و کین لنارت، رئیس دیوان دادگستری اتحادیه اروپا هم به همین میزان است.

بر اساس این جدول، جوزپ بورل، مسئول روابط خارجی اتحادیه اروپا پس از اورزولا فن درلاین در رتبه دوم بالاترین دستمزد‌های اتحادیه اروپا قرار دارد. حقوق او ۱۳۰ درصد حقوق «مقام اتحادیه اروپا با درجه سوم از رتبه شانزدهم» و برابر ۲۹ هزار و ۴۳۹ یورو در ماه پیش از کسر مالیات است.

جایگاه بعدی بالاترین حقوق‌ها با ۱۲۵ درصد حقوق «مقام اتحادیه اروپا با درجه سوم از رتبه شانزدهم» به معاونان رئیس کمیسیون و دیوان دادگستری اتحادیه اروپا اختصاص دارد. حقوق ماهیانه این افراد پیش از کسر مالیات برابر ۲۸ هزار و ۳۰۷ یورو است.

تونی مورفی، رئیس دیوان محاسبات اتحادیه اروپا در جایگاه بعدی قرار دارد. حقوق او ۱۱۵ درصد حقوق «مقام اتحادیه اروپا با درجه سوم از رتبه شانزدهم» و برابر با ماهیانه ۲۶ هزار و ۴۲ یورو پیش از کسر مالیات است.

حقوق نمایندگان پارلمان اروپا چقدر است؟

بنابر ماده ۱۰ اساسنامه اعضای پارلمان اروپا حقوق نمایندگان این پارلمان برابر با حقوق پایه قاضی دیوان دادگستری اتحادیه اروپا و معادل ماهیانه ۱۰ هزار و ۷۵ یور پیش از کسر مالیات است. حقوق خالص این نمایندگان پس از کسر مالیات و حق بیمه به هفت هزار و ۸۵۳ یورو در ماه به صورت خالص می‌رسد.

لازم به ذکر است که نمایندگان پارلمان اروپا موظف به تبعیت از رژیم مالیاتی و پرداخت عوارض ملی کشور خود هستند، در نتیجه بسته به کشور ممکن است درآمد خالص ماهیانه آنها متفاوت باشد.

مستمری بازنشستگی نمایندگان پارلمان اروپا

بنابر ماده ۱۴ اساسنامه مزبور، اعضای پیشین پارلمان اروپا پس از ۶۳ سالگی مشمول دریافت مستمری هستند. این مستمری معادل ۳.۵ درصد حقوق آنها به ازای هر سال و یک دوازدهم هر ماه فعالیت است. با این حال این مستمری نمی‌تواند از ۷۰ درصد کل حقوق دریافتی آنها بیشتر باشد. این مستمری از محل بودجه سالانه اتحادیه اروپا پرداخت می‌شود.

تفاوت حقوق روسا و نمایندگان اتحادیه اروپا در مقایسه با شرکت‌های خصوصی

بنابر آخرین گزارش اوکسفام، یکی از بزرگ‌ترین سازمان‌های بین‌المللی امدادرسانی برای ریشه‌کن کردن فقر، گرسنگی و بی‌عدالتی در جهان، مدیران ۴۰ شرکت برتر فرانسه در سال ۲۰۲۲ به طور متوسط ۱۳۰ برابر بیشتر از کارکنان این شرکت‌ها حقوق دریافت کرده‌اند.

همچنین، افزایش حقوق کارکنان در بین سال‌های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۲ در فرانسه ۹ درصد بوده، این درحالی است که مدیران این شرکت‌ها ۲۷ درصد افزایش حقوق داشته‌اند.

اما بیشترین اختلاف حقوق مربوط به شرکت «تله‌پرفورمنس»، یکی از بزرگترین شرکت‌های مخابراتی در جهان است. بنابر گزارش اوکسفام، دنیل ژولیان، مدیر عامل این شرکت هزار و ۴۵۳ برابر بیش از میانگین دستمزد آن حقوق دریافت می‌کند.

فروشگاه زنجیره‌ای «کارفور» در جایگاه دوم قرار دارد و حقوق الکساندر بومبار، مدیرعامل این شرکت ۴۲۶ برابر بیش از حقوق میانگین این فروشگاه زنجیره‌ای است.

این درحالی است که بنابر آمار «یورواستات»، شهروندان اتحادیه اروپا در سال ۲۰۲۱ به طور میانگین سالیانه ۳۳ هزار و ۵۰۰ یورو یعنی ماهیانه دو هزار و ۷۹۱ یورو پیش از کسر مالیات دریافت کرده‌اند.

بنابر این گزارش، بالاترین حقوق متوسط مربوط به شهروندان سوئیس و برابر با ۱۰۶ هزار و ۸۳۹ یورو در سال و کمترین میزان آن مربوط به شهروندان بلغارستان و برابر با سالیانه ۱۲ هزار و ۹۲۳ یورو بوده است.

در نتیجه با توجه به این آمار درآمد اورزولا فن درلاین، به عنوان عالی‌رتبه‌ترین مقام اتحادیه اروپا تقریبا سه برابر یک نماینده پارلمان و ۱۲ برابر یک شهروند اروپایی به طور میانگین است.

دیگر خبرها

  • رسمی: لیست تیم‌های یورو 26 نفره شد
  • تمجید فوق‌العاده نشریه فورفورتو از علی دایی | او سوپراستار بین‌المللی فوتبال است | شاید نمی‌دانستید که علی دایی آنجا حضور داشت!
  • کمک ۲۰ میلیون یورویی اتحادیه اروپا به افغانستان
  • حقوق روسای اتحادیه اروپا چقدر است؟
  • ضربه بزرگ به فرانسه! مصدومیت احتمالی لوکاس هرناندز برای یورو
  • به‌خاطر آقای نابغه به دورتموند باختیم
  • غرامت سنگین بایرن برای همکاری با جانشین توخل
  • پرسپولیس از سپاهان به خاطر توهین به بانوان شکایت می کند
  • شکایت پرسپولیس از سپاهان به خاطر توهین به بانوان هوادار
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا