Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@16:12:19 GMT

مهریز نوروز امسال پذیرای میهمانانش نیست

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۴۵۵۲۴

ایسنا/یزد فرماندار مهریز خواستار لغو سفرهای نوروزی هموطنان به مهریز شد و اعلام کرد: بعد از مهار کووید ۱۹ با افتخار از مسافران پذیرایی خواهیم کرد.

«رضا زارع زاده» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به بسیج امکانات در مهریز  برای ارائه خدمات به مردم، افزود: از مردم می خواهیم که در تجمع‌ها به هیچ وجه حضور نیابند و با رعایت بهداشت فردی شامل شستن مرتب دست‌ها با آب و صابون و سایر مواد ضدعفونی در قطع انتشار ویروس کرونا در جامعه همکاری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به پویش «همبستگی ملی - سلامت همگانی» از مردم خواست تا با هدف پیشگیری، شناسایی و مراقبت افراد جامعه در مقابل بیماری کرونا نسبت به تکمیل پرسشنامه سایت سلامت به آدرس https://Salamat.gov.ir اقدام و به پویش همبستگی ملی - سلامت همگانی بپیوندند. 

فرماندار خاطر نشان کرد: با ثبت نام در این سایت اگر افراد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا شناسایی شوند، پیگیری و مراقبت آنها از طریق واحدهای بهداشتی و درمانی تحت مجموعه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی انجام می‌شود و اقدامات درمانی به موقع ارائه خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت پیشگیری، شناسایی و مراقبت افراد جامعه در مقابل بیماری کرونا، از عموم مردم خواست تا نظام سلامت کشور را همراهی کرده و با ورود اطلاعات صحیح در مسیر شکست ویروس کرونا نقش اساسی داشته باشند.

زارع زاده گفت: به منظور نظارت بر تردد و پیشگیری از بیماری کووید ۱۹ ، مردم از واگذاری و اجاره واحدهای اقامتی و مسکونی خود به افراد غیربومی خودداری کنند و در صوت مشاهده چنین مواردی آن را به مسئولان امر اطلاع دهند.

وی افزود: یکی از راه های کنترل بیماری کرونا در این شهرستان، افزایش نظارت بر رفت و آمدها ی مردم در شهر، مناطق روستایی و همچنین نقاط  ییلاقی است لذا باغ‌شهر مهریز بر خلاف سال‌های گذشته به هیج وجه تا اطلاع ثانونی آمادگی پذیرایی از مسافران موردی و نوروزی نیست و از مردم تقاضا داریم با مسئولان ستاد پیشگیری از بیماری کرونا همراهی کنند.

فرماندار مهریز در پایان خواستار لغو سفرهای نوروزی هموطنان به مهریز شد و  خاطرنشان کرد: بعد از مهار کووید ۱۹ در سطح کشور، فرصت‌های زیادی برای سفر به منطقه وجود دارد و با افتخار از مسافران پذیرایی خواهیم کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فرماندار مهريز کروناویروس بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۴۵۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال مردم مهریز از کشتی‌گیرقهرمان ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، سید ابوالفضل حسینی کشتی گیر قهرمان ایران و مسعود نصیریان سرمربی وی که موفق به کسب مقام قهرمانی شد به گرمی استقبال کردند.


سید ابوالفضل حسینی کشتی گیر مهریزی حریفان نامدار خود را از تهران و مازندران شکست داد و به مسابقات آسیایی راه یافت.


سید ابوالفضل حسینی در مسابقات مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی نونهالان ایران جهت اعزام به مسابقات آسیایی پس از دو برد ۱۰ بر صفر و یک ضربه فنی برابر حریفانی از قم، گیلان و تهران در نیمه نهایی برابر کشتی گیر مازندرانی با نتیجه ۱۱ بر یک به برتری دست یافت.


وی، در فینال نیز کشتی گیر کرمانی را با ضربه فنی شکست داد و ضمن کسب عنوان قهرمانی مسافر مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی کشور اردن شد.
مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی کشور اردن در اواخر خرداد ماه برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • پیشگیری از بیماری‌های قلبی عروقی با تغذیه مناسب
  • مدل جدید اعتبارسنجی بانکی امسال عملیاتی می‌شود
  • ارزیابی آمادگی ۴۰۰۰ خانوار قزوینی برای مواجهه با مخاطرات
  • بازار مکاره سلامت در شبکه‌های اجتماعی/ عدم بازدارندگی قوانین
  • آغاز پویش سلامت دهان و دندان از امروز
  • آغاز پویش سلامت دهان و دندان با شعار «دهان دریچه سلامت» از امروز
  • برگزاری جلسه آموزشی پیشگیری از تب کریمه کنگو در بابل
  • راهی جدید برای پیشگیری و درمان بیماری‌های روده
  • ۱۵ هزار تخت بیمارستانی جدید تا پایان امسال راه‌اندازی می‌شود
  • استقبال مردم مهریز از کشتی‌گیرقهرمان ایران