Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاطمه محمدبیگی  روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این دوره از جشنواره کتابخوانی رضوی با همکاری بنیاد فرهنگی هنری بین المللی امام رضا (ع) در دهه کرامت برگزار می شود.

وی اظهار داشت: در این ایام که کتابخانه های عمومی به دلیل شیوع کرونا تعطیل است، این جشنواره می تواند فرصت مطالعاتی خوبی را در حوزه شناخت بیشتر سیره ائمه (ع) فراهم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول گفت: برای شرکت در این جشنواره که در سه رده سنی کودک، نوجوان و جوان-بزرگسال برگزار می شود، ۱۲ کتاب معرفی شده است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قزوین با بیان اینکه اسامی این کتاب ها در پایگاه اینترنتی جشنواره موجود است،یادآور شد:  این جشنواره در سه بخش فردی، خانوادگی و گروهی و در ۲ بستر مکتوب و الکترونیک برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند با مطالعه منابع مرتبط برای شرکت در بخش الکترونیک به سامانه مسابقات الکترونیک کتابخوانی www.samakpl.ir  و یا سایت جشنواره رضوی www.razavi.iranpl.ir مراجعه نمایید.

محمدبیگی اظهار داشت: علاقه مندان جهت آگاهی بیشتر از شرایط این جشنواره می توانند به پایگاه اینترنتی این رخداد فرهنگی مراجعه کنند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا الکترونیک امام رضا فرهنگی هنری کتابخانه های عمومی کتابخانه های عمومی استان بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۴۶۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتابخانه‌های سیار نیاز کتابخوانی عشایر را برطرف می‌کند


آقای حامد محقق در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: این کتابخانه‌ها را ما به عنوان « برنده‌های کتاب » می‌شناسیم. چرا که هم کتاب را به مناطق مختلف می‌برد و هم با ورود کتاب به این مناطق یک « برندگی » ایجاد می‌کنند.
وی گفت:بنابر قانون برای دستگاه‌های مختلف الزاماتی دیده شده که کتاب و کتابخوانی را در مناطق عشایری و روستایی با استفاده از کتابخانه‌های سیار رقم بزنند.
معاون شعر و ادبیات خانه کتاب گفت: این کتابخانه‌ها بهترین راه است برای این که ما در مناطق روستایی و عشایری کتابخانه‌هایی را ببینیم.
وی افزود: بردن کتاب با دوچرخه در کشور‌های اروپایی متداول است و تبلیغات زیادی برای آن می‌شود در حالی که ما هم همین کار را انجام می‌دهیم، اما کمتر درباره آن اطلاع رسانی کرده ایم.
یکی از معاونت‌های مرتبط با امر توسعه کتاب در نهاد کتابخانه‌ها یک سال قبل  طراحی کتابخانه‌های عشایری را شروع کرد و در دستور کار قرار داد.
جدیدترین کتابخانه عشایری ۲۸ آذر ماه ۱۴۰۲ در خوزستان افتتاح شد.
این کتابخانه با عنوان رویش در بزرگترین سایت عشایری کشور در منطقه فتح المبین شوش با استقرار چادر در میان چادر‌های عشایر و مدارس چادری و کانکسی آنان گشایش یافت.

دیگر خبرها

  • جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود
  • برگزاری محفل شعر ارادت رضوی در هویزه
  • اولین محفل شعر ارادت رضوی در هویزه برگزار شد
  • نهاد کتابخانه‌های عمومی زمینه‌ساز ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی
  • نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم دینی رضوان آبان ماه برگزار می‌شود
  • نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان برگزار می‌شود 
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود
  • کتابخانه‌های سیار نیاز کتابخوانی عشایر را برطرف می‌کند
  • رئیس‌جمهور: بازدید از اکسپوی تهران فرصتی بسیار ارزشمند برای آشنایی آفریقا با ظرفیت‌های ایران است
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان ‌غربی برگزار می‌شود