Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت خارجه آمریکا در گزارش جدید خود اذعان کرد حزب لیکود به ریاست نخست‌وزیر کنونی رژیم صهیونیستی تنفر از اعراب ساکن فلسطین اشغالی را ترویج می‌کند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، علی‌رغم حمایت همه‌جانبه دولت آمریکا به ریاست «دونالد ترامپ» از رژیم صهیونیستی و «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر آن، گزارش جدیدی در واشنگتن حزب لیکود به ریاست نتانیاهو را مسبب رواج تنفر از فلسطینی‌ها معرفی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» وزارت خارجه آمریکا در گزارش سالانه حقوق بشر خود نوشته است اقدامات حزب لیکود تاثیر منفی روی برابری و عدالت در فلسطین اشغالی گذاشته و باعث ترویج تنفر از «اعراب اسرائیلی» شده است.

این گزارش همچنین از حزب نتانیاهو به دلیل قرار دادن دوربین‌های مداربسته در شعب اخذ رأی در انتخابات سراسری اخیر در فلسطین اشغالی، شدیداً انتقاد کرد.

به نوشته هاآرتص، گزارش وزارت خارجه آمریکا نمونه‌ای از عرب‌هراسی حزب لیکود را اینگونه بیان می‌کند: «در کارزارهای انتخاباتی ماه آوریل و سپتامبر، حزب لیکود پیام‌هایی را منتشر کرد که نفرت علیه شهروندان عرب را ترویج می‌داد، از جمله پیامی در صفحه فیسبوک نتانیاهو که می‌گفت اعراب می‌خواهند همه ما را نابود کنند».

این گزارش البته در یک اقدام ضد فلسطینی، تعریف استاندارد خود از «ساکنان فلسطینی» شرق قدس اشغالی را به «ساکنان عرب» یا «ساکنان غیر اسرائیلی» بیت‌المقدس تغییر داد. (جزئیات بیشتر)

سخنگوی تشکیلات خودگردان فلسطین نیز گزارش اخیر واشنگتن را تلاشی برای تحریف واقعیت قلمداد کرده و گفت اینگونه اقدامات به هیچکسی مشروعیت نخواهد داد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی آمریکا وزارت خارجه فلسطین اشغالی لیکود بنیامین نتانیاهو حزب لیکود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۴۶۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش نتانیاهو به اعتراضات دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا

آفتاب‌‌نیوز :

نتانیاهو در بیانیه‌ای گفت: آنچه در دانشگاه‌های آمریکا اتفاق می‌افتد وحشتناک است.

به گزارش "خبرگزاری فرانسه"، نتانیاهو مدعی شد: اوباش یهودی ستیز دانشگاه‌های پیشرو آمریکا را تصرف کرده اند.

او ادعا کرد: "آن‌ها خواستار نابودی اسرائیل هستند. آن‌ها به دانشجویان یهودی حمله می‌کنند. آن‌ها به استادان و کارمندان یهودی حمله می‌کنند. این امر بیرحمانه است. باید متوقف شود. "

نتانیاهو ضمن انتقاد از روسای دانشگاه‌های آمریکا گفت: "پاسخ چند رئیس دانشگاه به این موضوع شرم آور بود وباید اقدامات بیشتری انجام شود. "

تظاهرات طرفداران فلسطینی، دانشگاه‌های آمریکا را دربر گرفته است. کلمبیا مرکز این جنبش همبستگی با غزه بوده است. این درحالی است که تعداد از دانشجویان بازداشت شده اند و اعتراضات همچنان ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تداوم حملات حزب‌الله لبنان به شمال فلسطین اشغالی
  • شهادت بیش از ۳۴ هزار و ۳۰۰ فلسطینی در نوار غزه از ۷ اکتبر
  • شکایت دانش‌آموزان در واشنگتن از مدرسه خود به علت ممنوعیت اعلام حمایت از فلسطین
  • تظاهرات علیه کابینه نتانیاهو در قدس / حمله معترضان به بن گویر
  • واکنش نتانیاهو به اعتراضات دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا
  • تظاهرات علیه کابینه نتانیاهو در قدس اشغالی/ حمله معترضان به بن گویر
  • غوغای طوفان فلسطین در دانشگاه‌‍‌های آمریکا؛ چرا واشنگتن نگران حمایت از فلسطین هستند؟
  • سخنگوی وزارت خارجه: نقش آمریکا در نسل‌کشی اسرائیل در غزه با سرکوب دانشجویان معترض پاک نمی‌شود
  • حمله پهپادی حزب الله به اسرائیل
  • آمریکا: درباره به‌رسمیت شناختن طالبان تصمیم نگرفته‌ایم