Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-05@20:41:33 GMT

گل‌محمدی:تهمت‌ها به ما انگیزه میدهد

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۴۷۶۴۶

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از تلاش‌های انصاری‌فرد تشکر می‌کنم و اکنون برای تیم مدیریتی جدید آرزوی موفقیت دارم. پرسپولیس همیشه در اولویت است و باید تلاش کنیم با حفظ اتحاد و همدلی به راهمان ادامه دهیم. ناطقان: یحیی گل‌محمدی در گفت‌وگو با سایت پرسپولیس، درباره شرایط سرخپوشان اظهار کرد: شرایط خیلی خوبی داشتیم و از لحاظ بدنی و تیمی به وضعیت خوبی رسیده بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با نتایج خوبی که گرفته بودیم از لحاظ روحی - روانی هم روند رو به رشدی داشتیم و دوست داشتیم مسابقات ادامه داشت اما مسابقات به دلیل شیوع بیماری کرونا لغو شد و ما هم موظفیم که از قانون تبعیت کنیم. امیدوارم هر چه زودتر این بیماری ریشه‌کن شود و مردم ایران به زندگی عادی بازگردند و شیوع این بیماری هم روز به روز کمتر شود.

او ادامه داد: خوشبختانه در آغاز نیم فصل دوم شروع خوبی داشتیم. با مدعیان بازی داشتیم و قرعه سخت بود ضمن اینکه دو بازی لیگ قهرمانان آسیا هم بود و خستگی ناشی از چند سفر و بازی با تیم‌های قدرتمند کارمان را سخت کرده بود اما با تلاش بازیکنان توانستیم نتایج خوبی بگیریم و امتیازات مهمی را بدست بیاوریم. مهمترین دلیل این نتایج خوب هم همین بازیکنان هستند که در هر بازی با قدرت و انگیزه بالا وارد بازی شدند. تلاش آنها واقعا جای تشکر دارد و اینکه باز هم نشان دادند مرد روزهای سخت هستند و چقدر حرفه‌ای و با انگیزه کار می‌کنند.

گل‌محمدی گفت: بعد از تعطیلی لیگ چند روز استراحت کردیم و از چهارشنبه مجددا به تمرینات برگشتیم. دوباره چند روز تمرین می‌کنیم و سپس یک هفته استراحت خواهیم داشت. تلاش می‌کنیم با برنامه ریزی مناسب بدن بازیکنان را آماده نگه داریم و همچنین تمرینات را به گونه‌ای طراحی می‌کنیم که بازیکنی مصدوم نشود.

سرمربی پرسپولیس درباره تهمت‌هایی که بعضی افراد بعد از فاصله گرفتن سرخ‌ها در صدر به این تیم زدند، گفت: این حرف‌ها همیشه به ما انگیزه بیشتر می‌دهد و باعث می‌شود بیشتر و متحدتر از قبل تلاش کنیم. این دوستان بخاطر فشاری که از سوی هواداران خود حس می‌کنند و همینطور هزینه‌های زیادی که انجام داده‌اند این حرف‌ها را می‌زنند. ما نباید زیاد به این حرف‌ها اهمیت بدهیم و مثل قبل فقط کار خودمان را با قدرت انجام می‌دهیم. با این حال از کمیته انضباطی فدراسیون می‌خواهم با افرادی که حرف‌های نامربوط و تهمت می‌زنند و روح فوتبال و همینطور خود لیگ را زیر سوال می‌برند قانونی و قاطعانه برخورد کند.

سرمربی پرسپولیس درباره تغییرات مدیریتی رخ داده در باشگاه نیز گفت: استعفای آقای انصاری‌فرد برای خود من شوک آور بود. با خودشان که حرف زدم گفتند فضا را برای ادامه کار مناسب ندیده و تصمیم گرفته استعفا دهد. با این حال در صحبتی که داشتیم خیلی به من اصرار کرد که با قدرت به کار ادامه دهیم و برای تیم آرزوی موفقیت کرد. جا دارد اینجا از تلاش‌ها و کمک‌هایی که به تیم کردند تشکر کنم. باشگاه مشکلات مالی زیادی داشت اما او توانست پرداختی به تیم را به 50 درصد برساند. دوست داشتیم همانطور که کار را با انصاری‌فرد شروع کردیم با او هم تمام کنیم ولی به هر حال اینگونه نشد. الان تیم مدیریتی جدیدی آمده‌اند که برایشان آرزوی موفقیت دارم. چیزی که مثل همیشه مهم و در اولویت بوده پرسپولیس است. باید خیلی هوشیار باشیم و اتحادمان را حفظ کنیم. تلاش کنیم که اختلافی بین هواداران به وجود نیاید. ما هم تمام تلاشمان را می‌کنیم که این تیم مثل همیشه سربلند باشد. جا دارد از علی کریمی عزیز هم تشکر کنم که در این رابطه صحبت کرد و امیدوارم با انسجام و همدلی بیشتر بتوانیم به راهمان ادامه دهیم. منبع: ایسنا برچسب ها: گل محمدی ، تهمت ها ، انگیزه

منبع: ناطقان

کلیدواژه: گل محمدی تهمت ها انگیزه گل محمدی حرف ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۴۷۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرفهای مهم عنایتی درباره اتفاقات پرسپولیس- سپاهان

به گزارش ورزش سه، رضا عنایتی سرمربی تیم پیکان در نشست خبری پیش از دیدار با آلومینیوم اراک در کنفرانس خبری حاضر شد و در گفتگو با خبرنگاران گفت: می‌دانیم با تیم سخت‌کوشی بازی داریم. در چند سالی که به لیگ برتر آمده همیشه حریف سرسختی بوده و می‌دانیم فردا بازی سختی داریم. باید تمام تمرکزمان را بگذاریم تا در این بازی برنده بیرون می‌آییم. بعد از اتفاقاتی که هفته گذشته برای تیم مقابل شمس آذر افتاد و آن گل دقیقه پایانی که در این فصل تکرار شده، نیاز به نتیجه داریم. با تمام تمرکز تا پایان بازی کارمان را باید جلو ببریم. با توجه به اتفاقات دورمان باید حواسمان را بیشتر جمع کنیم و نهایت استفاده را از میزبانی ببریم. باید امتیازات را جمع کنیم تا شرایطمان روز به روز بهتر شود. به بازیکنانمان اعتماد داریم. همه تمام توانشان را می‌گذارند تا تیم به نتیجه برسد و از طرفی وقتی جوان بازی می‌دهی باید منتظر اتفاقات غیر منتظره باشی و این اتفاقات را به جان بخری. سیاست باشگاه این است جوانان را به لیگ معرفی کند و خدا را شکر می‌کنم که با یک همفکری خوبِ مدیریتی جایگاه خوبی داریم. انشالله در این ۵ بازی هم با تمام توان کار کنیم و امتیازات خوبی را جمع آوری کنیم.

عنایتی درباره محرومان و مصدومان تیمش گفت: غیر از دانیال جهانبخش که مصدوم است، بقیه بازیکنان را داریم و خدا را شکر که مشکلی نداریم.

سرمربی تیم پیکان درباره گل هایی که تیمش در دقایق پایانی دریافت کرده توضیح داد: فوتبال سراسر سورپرایز است و کاری نمی‌توان کرد اما وقتی موردی تکرار می‌شود، حتما یک جای کار ایراد دارد. در صحبت های فنی و خصوصی که با بزرگ‌ترهای تیم داشتم هم گفتم که در برخی از دقایق کاری از دست مربی و کادرفنی بر نمی‌آید و این عدم تمرکزی که ما داریم امتیازاتی که می‌توانستیم بگیریم را از ما گرفته. سعی می‌کنیم از این بازی چون مسابقات حساس‌تر شده و شرایط امتیازی جدول هم حساسیت خاصی دارد، با تمرکزتر بازی کنیم تا این اتفاقات تکرار نشود.

او ادامه داد: با آنالیزی که از حریف داریم، سیاست ما برای هر بازی متفاوت است. جوانان ما هم کیفیتشان را نشان داده‌اند و باتجربه شدند. مجموعه ۲۴-۲۵ نفری از بازیکنان در خدمت تیم هستند و فرقی ندارد که چه کسی بازی کند یا نکند. از باب اینکه بخواهم جوانان را بازی بدهم باید بگویم که جوانان فوق العاده باکیفیتی داریم. با استفاده از آنها تغییری در شرایط ما ایجاد نمی‌شود چون نشان داده‌اند که چه بازیکنان خوبی هستند.

وی افزود: وقتی بحث انگیزه و جوانی باهم قاطی شود اتفاقات خوبی برای مربی می‌افتد. من این را احساس کردم و بازیکنان باتجربه هم اطلاعات و تجربه خودشان را در اختیار جوان‌ها می‌گذارند که تیم سر و شکل بهتری بگیرد. ما از تمام موجودیمان استفاده می‌کنیم.

عنایتی در واکنش به این سوال که آیا در بین جوانان مهاجمی به کیفیت دوران بازیگری عنایتی پیدا شده است یا نه، پاسخ داد: پیدا نمی‌شود. ما واقعا شرایط تیمی خاصی داریم و از لحاظ گلزنی وضعیت خوبی داریم. در نیم فصل فقط مقابل پرسپولیس نتوانستیم گل بزنیم که آمار خوبی است. بازی با گل بهتر از بازی بدون گل است و چون خودم مهاجم هستم دوست دارم هوادار حاضر در ورزشگاه یا هوادار داخل خانه بازی با گل ببینند تا بازی ۰-۰؛ اگر دقت کرده باشید آمار فاز تهاجمی ما بسیار خوب است و در فاز دفاعی هم باید به یکدیگر کمک کنیم تا به سادگی گل نخوریم.

او همچنین با اشاره به صحبت های عبدالله ویسی سرمربی تیم فولاد در راستای ورود ارگان های امنیتی به شرایط تیم‌ها، خاطرنشان کرد: من به این موضوعات فکر نمی‌کنم. نظارت باید بیشتر شود و این طبیعی است. در همه جای دنیا وقتی بازی‌ها حساس می‌شوند، نیروی های نظارتی بیشتر دقت می‌کنند و خواسته آقای ویسی هم این است که مقداری بیشتر نظارت شود تا خدای نکرده حقی از کسی خورده نشود. تمام تیم‌ها دارند تلاش می‌کنند تا رتبه خوبی داشته باشند و این خواسته، خواسته غیر منطقی نبوده. امیدوار هستم ما مربی‌ها هم طوری کار کنیم که در آخر فصل از نتایجمان کیف کنیم. حتی اگر تیم یک رده هم پایین رفته از لحاظ وجدانی راحت باشیم.

عنایتی درباره انجام بازی هفته پایانی برابر استقلال و شرایط حضور تماشاگر گفت: اجازه دهید بازی به بازی جلو برویم. من تصمیم گیرنده نیستم ولی الان باید درباره بازی با آلومینیوم صحبت کنیم. در آن زمان هم نقطه نظر باشگاه را خدمتتان عرض خواهم کرد چون کار من سرمربیگری است و به بحث مدیریتی کاری ندارم.

سرمربی تیم پیکان در اشاره به مسائل به وجود آمده نسبت به حضور بانوان در ورزشگاه‌ها تاکید کرد: از موقعی که اتفاق خوب و مبارک ورود بانوان افتاده، فرهنگ تماشاگران که قبلاً هم داشتیم بهتر شده. فرهنگ استادیوم ها عوض شده. همه خانواده دارند و می‌دانیم درباره چه چیزی صحبت می‌کنیم. این اتفاق با برنامه بود و باید مسئولیت اتفاقی که افتاده را قبول کنیم.

من خودم واقعا تعجب کردم و اول باید به خانواده خودمان فکر کنیم و قبل از توهین پشت سرمان را نگاه کنیم که ببینیم خواهر، مادر یا افرادی را داریم که دوستشان داریم. مطمئن هستم این اتفاق قطعا تکرار نخواهد شد چون بر اثر جلوگیری بود و مردان ایرانی فوق العاده باغیرت هستند.

دیگر خبرها

  • پوستکوعلو: مقابل لیورپول بلاخره با سبک همیشگی بازی کردیم
  • تارتار: تشنه برد هستیم و برای رتبه چهارم تلاش می‌کنیم
  • شهاب زاهدی: گلزنی برای پرسپولیس سخت بود، در ژاپن راحت گل می‌زنم
  • مورایس: تلاش و انگیزه ما فردا ۲ برابر است
  • استیلی: اوسمار خوب است ولی صبر کنید!
  • حرفهای مهم عنایتی درباره اتفاقات پرسپولیس- سپاهان
  • پنج بازی مهم برای مهاجم با انگیزه پرسپولیس
  • ترزیچ: سانچو هر روز نشان می‌دهد که چقدر خوب است
  • لیدر سابق پرسپولیس موثرترین بازیکن این فصل استقلال!
  • محمدی-بلانکو، زوج خط حمله استقلال برای قهرمانی!