Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تسنیم، سرلشکر باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح امروز(23 اسفند) در پایان نخستین جلسه قرارگاه بهداشتی و درمانی امام رضا علیه السلام نیروهای مسلح، اظهار داشت: صرف یک هفته تا ده روز آینده کل مردم ایران یک بار از طریق فضای مجازی یا تلفنی یا در صورت لزوم و ضرورت، حضوری مورد رصد قرار می گیرند و افراد مشکوک به بیماری شناسایی می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: افرادی که مشکوک نیستند با رعایت بهداشت و موازین و پروتکل ها در منزل می ‌مانند و مشکلی نیست و موارد مشکوک در یک سری مراکز مقدماتی مورد معاینه قرار می‌گیرند و ما تا 1000 مورد درمانگاه ثابت یا سیار به بخش کشوری افزوده می شود و کمک می‌کنیم این رصد و معاینه بالینی کامل صورت بگیرد و مواردی که باید به سمت بیمارستان بروند با تمام توان در خدمت خواهیم بود. 

سرلشکر باقری تصریح کرد: کمیته انتظامی-امنیتی ما به‌همراه وزارت کشور و استانداران روال خلوت کردن جاده‌ها، خیابانها، فروشگاه‌ها را با تصمیم ملی که اتخاذ شده انجام می‌دهند و این کار ظرف 24 ساعت آینده سازماندهی می‌شود.

رئیس قرارگاه بهداشتی درمانی امام رضا(ع) اظهار داشت: من لازم می دانم از ملت عزیز خواهش کنم به توصیه‌ها و درخواست‌های وزارت بهداشت عمل کنند و با کمکی که میکنیم و ماندن در منزل، زنجیره انتقال بیماری را قطع کنیم و اگر زنجیره قطع نشود کنترل بیماری سخت خواهد شد.

به گزارش تسنیم،  درپی دستور فرمانده کل قوا به رئیس ستاد کل نیروهای مسلح مبنی بر تشکیل قرارگاه بهداشتی در این ستادکل برای مبارزه با ویروس کرونا، نخستین جلسه قرارگاه بهداشتی و درمانی امام رضا علیه السلام نیروهای مسلح (پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا) به ریاست سرلشکر محمد باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح برگزار شد.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: قرارگاه بهداشتی نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۴۸۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف مقادیری مهمات و نارنجک و سلاح در شوروی زاهدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، بنابر اعلام روابط عمومی قرارگاه قدس جنوب شرق٫ بر اساس گزارشات واصله از شاهدان محلی در ساعت هفت عصر روز جاری در حوالی شورو دو راهی محمداباد به سمت سرجنگل یک دستگاه خودروی پارس سفید رنگ دچار حادثه شد.

در این حادثه دو سرنشین خودرو کشته شدند.

 روابط عمومی قرارگاه قدس جنوب شرق اعلام کرد: مقادیری مهمات و نارنجک و سلاح در اطراف خودرو رویت شده است که با این شواعد نشان می دهد خودرو حامل اشرار بوده که در حال جا به جایی و انتقال مواد منفجر دچار حادثه شده اند.

تلاش برای شناسایی هویت اجساد و انگیزه های احتمالی در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • با این حیاط خلوت چه کنیم؟!
  • رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح: اگر جرمی در بین نیروهای مسلح اتفاق بیفتد مجازات این نیروها سنگین تر و شدیدتر خواهد بود
  • رئیس جدید سازمان قضائی نیروهای مسلح استان یزد معرفی شد
  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت
  • فقط ۱۰ درصد توان نظامی «وعده صادق» عملیاتی شد
  • ۳ میلیون یورو در اختیار نیروهای مسلح برای انسداد مرزها +جزئیات مهم
  • تاکید رئیس شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز بر ممنوعیت کشتار غیر مجاز دام در منازل و معابر
  • عملیات «وعده صادق» گوشه‌ای از اقتدار نیروهای مسلح کشور بود
  • دستور امام جمعه تهران به وزیر کار دولت رئیسی /نیروهای مسلح اجازه کمترین تعرض به کشور را نمی دهند
  • کشف مقادیری مهمات و نارنجک و سلاح در شوروی زاهدان