Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از غربالگری بیش از ۲۸ هزار نفر، در ورودی محورهای مواصلاتی این استان توسط نیروهای داوطلب آموزش دیده این جمعیت خبر داد. ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۸ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، رضا فلاح عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره اقدمات جمعیت هلال احمر استان کرمان در مبارزه با شیوع کووید 19 اظهار داشت: نیروهای داوطلب این جمعیت در 11 روز گذشته بیش از 28 هزار نفر از مسافران و سرنشینان خودروهای وارد شده به استان را غربالگری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طبق مصوبه ستاد استانی مبارزه با کرونا در کرمان شعب هلال احمر شهرستان‌های انار، راور، سیرجان، رودبارجنوب، ریگان، منوجان، فهرج، ارزوئیه، کوهبنان و راین با اخذ وسایل بهداشتی و محافظتی از دانشگاه علوم پزشکی و مرکز بهداشت در ورودی‌های شهرستان‌های مذکور در غربالگری مسافران و سرنشینان خودروهای وارد شده به استان همکاری می‌کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به اینکه طرح غربالگری ویروس کرونا از 12 اسفند ماه جاری توسط نیروهای داوطلب جمعیت هلال احمر در ورودی‌های استان آغاز شده عنوان کرد: در کمپ‌های پایش تب‌سنجی تا‌کنون بیش از 2 هزار و 700 بروشور آموزشی توزیع و قریب به 500 نفر آموزش‌های مهم را به صورت چهره به چهره دریافت کردند.

تعداد بیماران مبتلا به کرونا در کرمان به 77 نفر رسید / تست 12 بیمار دیگر مثبت شدآخرین جزئیات کرونا ‌در کرمان| گزارشی از مسمومیت با الکل در استان نداشتیم/نخستین مورد ابتلا به کرونا در سیرجان گزارش شدآخرین مصوبات ستاد ‌مدیریت کرونای کرمان؛ از ممنوعیت برگزاری چهارشنبه‌سوری تا اجرای طرح ترافیک ‌استاندار کرمان: آمادگی پذیرش مسافران نوروزی را نداریم / ممنوعیت ورود کاروان‌های زیارتی به کرمان‌

وی با بیان اینکه بیش از 200 نفر از اعضای جوانان، امدادگران و داوطلبان جمعیت هلال احمر استان در طرح غربالگری و آموزشی به صورت مستقیم با عموم مردم فعالیت می‌کنند عنوان کرد: انتشار انواع اینفوگرافیک، پوستر و فیلم‌های آموزشی در سایت، کانال و صفحه اینستاگرام جمعیت هلال احمر استان کرمان از دیگر فعالیت‌های این جمعیت است.

فلاح ادامه داد: اعضای جوانان تیم سحر جمعیت هلال احمر استان نیز در مبادی ورودی شهرستان‌های مذکور با ارائه توصیه‌های حمایت روانی به صورت چهره به چهره و با توزیع بروشور در راستای کاهش و کنترل استرس و هیجانات روحی و روانی مردم می‌کوشند.

وی در پایان افزود: جمعیت هلال احمر در سراسر استان با همکاری شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و مراکز بهداشت در معابر عمومی از طریق امکانات صوتی هشدارها و اطلاعیه‌ها قرنطینه خانگی را انجام می‌دهد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با بیان اینکه هرگونه اسکان مسافران نوروزی در استان کرمان ممنوع اعلام شده است گفت: شعب جمعیت هلال احمر نیز از برپایی هرگونه چادر به این منظور و یا اسکان مسافران در مهمانسراها یا مجتمع های دانش‌آموزی خودداری می‌کنند.

انتهای پیام/511/ش

R7860/P/S6,67/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۴۹۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارایه خدمات درمانی به بیش از ۲۷۰۰ نفر در سطح استان 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی گفت:در سال ۱۴۰۲ بیش از ۲۷۰۰ نفر از بیماران صعب العلاج در سطح استان از خدمات درمانی جمعیت هلال‌احمر بهرمند شدند.   مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی همچنین افزود:ارزش ریالی این طرح حمایتی قریب به۷ میلیارد تومان بود که از محل تامین اعتبارات درمانی استان محقق گردید و در قالب هزینه‌های دارویی، بسته‌های درمانی، کمک هزینه خدمات تشخیصی و کمک هزینه تامین وسایل و تجهیزات توان بخشی در سال ۱۴۰۲ از بیماران نیازمندی که توان تامین دارویی خود را نداشتند، حمایت شد.

دیگر خبرها

  • ۶ روستای شهرستان درمیان آبرسانی می شود
  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم
  • مردم‌محور بودن اساس و پایه فعالیت‌های جمعیت هلال‌احمر است
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳ استان در سیل و آب‌گرفتگی
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • افزایش ۱۲ درصدی درآمد داروخانه‌های هلال احمر اردبیل
  • ارایه خدمات درمانی به بیش از ۲۷۰۰ نفر در سطح استان 
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر استان اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • امدادرسانی به ۵۱۱ نفر در سیل خراسان جنوبی
  • امدادرسانی به بیش از ۳۰۰۰ نفر در سیل و آب‌گرفتگی ۱۲ استان