Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه قزوین گفت: خوب است در نوروز امسال برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، صله‌رحم به صورت غیر‌حضوری در قالب تماس تلفنی صورت گیرد. ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵ استانها قزوین نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در برنامه زنده تلویزیونی «سروش آسمانی» که در زمان هفتگی نماز جمعه از شبکه قزوین پخش شد، پرستاران و پزشکان را مجاهدان خط مقدم سلامت مردم دانست و خطاب به آنان و دیگر گروه‌های جهادی اظهار داشت: امروز که شما پرستاران، پزشکان، بسیج مردمی و طلاب با خدمت‌رسانی به بیماران برای مبارزه با این بیماری قیام کرده‌اید، آرامش جامعه را فراهم ساخته‌اید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر یاری‌رساندن به خویشاوندانی که کسب‌وکارشان در نتیجه بیماری کرونا تعطیل شده‌ است افزود: خوب است در نوروز امسال برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، صله‌رحم به صورت غیر‌حضوری در قالب تماس تلفنی صورت گیرد.

امام‌ جمعه قزوین با بیان این که خداوند اجازه عمل به مخاطراتی که توجیه عقلی و شرعی ندارد را نداده‌ است عنوان کرد: حق این است که سلامت خودمان و دیگران را حفظ کنیم و تا وقتی که که مسافرت به شهرهای دیگر ناقض این مطلب است، نباید در ایجاد خطر آفرینی مشارکت داشته باشیم.

قزوین| بهبودیافتگان کرونا باید در قرنطینه خانگی قرار گیرنداوقاف استان قزوین ‌تولید ماسک ‌و لباس یک بار مصرف را برای کادر درمانی ‌آغاز می‌کند‌

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: دوران بیماری کرونا می‌گذرد و بعد از آن عده‌ای همچون محتکران نامه اعمالشان سیاه می‌شود و خدمت‌گزاران مردم مانند پرستاران، پزشکان و بسیج مردمی که با احساس انسانیت وارد عرصه مبارزه با این بیماری شده‌اند، سربلند از این امتحان بیرون می‌آیند.

وی در ادامه نمازه جمعه را یکی از شکوه‌مندترین عبادات سیاسی و عبادی برشمرد و با اشاره به سوره جمعه تصریح کرد: کسانی که در این نماز حضور می‌یابند اهل ایمان هستند ؛ نماز جمعه دانشی است که مومنان خوب است به آن دست بیابند تا اهمیت و جایگاه این نماز در مناسبات بین‌المللی، ملی، خانوادگی و تاثیر آن بر آرامش درونی را درک کنند.

عابدینی ادامه داد: نماز جمعه از گذشته، نماز سیاسی و عبادی بوده و از فضای خطبه هایی که رسول الله(ص) و  امام علی (ع) بیان می‌نمودند نشات گرفته است.

انتهای پیام/ش

R7541/P/S6,63/CT11 واژه های کاربردی مرتبط گروه‌های جهادی رسانه ملی ستاد نماز جمعه‌ بهداشت و درمان وزارت بهداشت ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گروه های جهادی رسانه ملی ستاد نماز جمعه بهداشت و درمان وزارت بهداشت ویروس کرونا جهادگر گروه های جهادی رسانه ملی ستاد نماز جمعه بهداشت و درمان وزارت بهداشت ویروس کرونا نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۴۷۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه های انساندوست صدای رسای مظلومیت مردم فلسطین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان، نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه کرمان، با گرامیداشت روز جهانی مطبوعات گفت با توجه به توطئه رسانه های ضد انسانی وابسته به دنیای استکبار اما رسانه های ارزشی و انساندوست توانسته اند صدای مظلومیت مردم غزه را به جهانیان برسانند و امروز شاهد هستیم که در خیابان‌های اروپا و آمریکا پرچم مظلومیت فلسطین به اهتزاز درآمده است.
حجه الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی وی با اشاره به وتوی به رسمیت شناختن کشور فلسطین توسط آمریکا گفت سازمان ملل توانایی و کارآمدی  کافی برای حمایت از مظلومان را ندارد.
امام جمعه کرمان تاکید کرد  به فضل خدا به زودی شاهد به رسمیت شناختن کشور فلسطین و پیروزی آنها خواهیم بود.
وی در بخش دیگری از خطبه ها  با اشاره به روز ملی خلیج فارس گفت این خلیج برای همیشه هویت خود را حفظ خواهد کرد و همیشه فارس خواهد ماند.
نماینده ولی فقیه در استان  همچنین با اشاره به سالگرد ابلاغ دستورالعمل  هشتگانه مبارزه با فساد توسط رهبر معظم انقلاب گفت گلوگاه‌های فساد باید بسته شود و با فسادی هم که اتفاق می افتد بایدبا جدیت  برخورد شود.
وی همچنین  روز شوراها را گرامی داشت و گفت انتخابات شوراها نمودی از جمهوریت نظام در سایه اسلام است.
حجه الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی روز کارو کارگر را نیز گرامی داشت و گفت خدمات کارگران است که چرخهای اقتصاد کشور را به حرکت آورده است
 امام جمعه کرمان همچنین با گرامی داشت یاد استاد مطهری  روز معلم را تبریک گفت و افزود عرصه پیشرفت کشور با  دانایی، توانایی و تعهد ایجاد میشود که این هر  سه در کلاس درس شکل میگیرند 
وی افزود  یکی از اصول مهم تعلیم و تربیت این است که مربی و معلم  صحنه علم و عمل را بهم پیوند بزنند و به آنچه  می آموزند عمل کنند چرا که ایمان زمانی شکل میگیرد که علم و اگاهی به عمل درآید.

دیگر خبرها

  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین
  • بیگی نماینده مجلس : پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود / تا زمانی که شایعات وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • علیرضا بیگی : پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود / تا زمانی که شایعات در این باره وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • خرید کالای ایرانی باید به عنوان امر به معروف درجامعه غالب باشد
  • امام جمعه خرم آباد:فروپاشی دژ سست استعمار در منطقه
  • معلمان در هدایت نسل جوان نقش مهمی دارند
  • رسانه های انساندوست صدای رسای مظلومیت مردم فلسطین
  • حرف دل مردم در تریبون نماز جمعه زده شود
  • ثبت ۱۵ هزار تماس با مرکز صدای مشاور بهزیستی