Web Analytics Made Easy - Statcounter

 در ادامه ناتوانی صهیونیست‌ها از کنترل شیوع ویروس « کووید-۱۹ » در فلسطین اشغالی علی‌رغم تمام خودستایی‌های چند هفته پیش، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی درباره احتمال ابتلای میلیون‌ها نفر هشدار داد.

اخبار بین الملل- به نوشته وبگاه «تایمز اسرائیل»، نتانیاهو در اظهاراتی هراس‌آلود، با شبیه کردن این ویروس به پاندمی آنفلوانزا در سال ۱۹۱۸ - که میلیون‌ها نفر را به کام مرگ کشاند - گفت هیچ کشوری نمی‌تواند از کرونا در امان بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اظهارات «آنگلا مرکل» صدراعظم آلمان که گفته بود ۶۰ تا ۷۰ درصد جمعیت این کشور (حدود ۵۰ میلیون نفر) احتمالا به ویروس کرونا مبتلا خواهند شد، همین واقعه را برای فلسطین اشغالی نیز محتمل دانست.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با بیان اینکه نرخ کُشندگی این بیماری در حال حاضر حدود ۴ درصد است، اظهار داشت با در نظر گرفتن این نرخ و ابتلای میلیون‌ها نفر در فلسطین اشغالی، «تعداد بسیار زیادی مرده خواهیم داشت».

نتانیاهو همچنین بعد از عبور تعداد مبتلایان ویروس کرونا در فلسطین اشغالی از مرز صد نفر، دستور تعطیلی مراکز آموزشی به مدت حداقل یک ماه را صادر کرد. (جزئیات بیشتر)

وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی همچنین امروز (جمعه) اعلام کرد با افزایش ۲۶ نفری مبتلایان به کرونا، تعداد کل افراد بیمار به ۱۲۶ نفر رسیده است.

وزارت بهداشت این رژیم همچنین گفت که ۲۵۰۰ نفر از اعضای کادر درمانی به دلیل اینکه در معرض ویروس کرونا قرار گرفته‌اند، قرنطینه شدند که از این میان ۱۰۰۰ نفر پزشک هستند.

بر این اساس، دو نفر از مبتلایان به کرونا در فلسطین اشغالی، کودکان ۱۰ و ۱۱ ساله هستند.

«ایتامار گروتو» معاون وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی چند روز پیش هشدار داده بود احتمال دارد که تعداد مبتلایان به این ویروس در فلسطین اشغالی به ده‌ها هزار نفر برسد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: کووید ۱۹ نتانیاهو رژیم صهیونیستی نتانیاهو ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۴۹۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کابینه نتانیاهو هزینه زیادی را به ما تحمیل کرد/ طبقه متوسط در حال نابودی

به گزارش قدس آنلاین، «یائیر لاپید» رهبر ائتلاف مخالفان در کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی در پیامی توئیتری با انتشار تصویری از میزان افزایش قیمت کالاهای اساسی در سرزمین های اشغالی، به کابینه حاکم اعتراض کرد.

وی نوشت: قیمت ها در حال افزایش و طبقه متوسط در حال نابودی است، کابینه هزینه های زیادی را به ما تحمیل می کند و اگر نرود، افزایش قیمت ها ادامه خواهد داشت.

گفتنی است؛ بحران اقتصادی رژیم صهیونیستی به مهاجرت معکوس صهیونیست ها از سرزمین های اشغالی دامن زده است. صهیونیست ها که با وعده زندگی بهتر، از کشورهای دیگر به فلسطین اشغالی مهاجرت کردند، به دروغ بودن وعده های تل آویو پی بردند.

اگرچه آمریکا و بسیاری از پایتخت های غربی تلاش دارند تا با دادن وام و کمک های مالی بلاعوض جلوی فروپاشی اقتصاد رژیم صهیونیستی را بگیرند، اما از بین رفتن محصولات کشاورزی و تعطیلی صنایع، کاهش درآمدهای حوزه گردشگری و نبود نیروی کار که اغلب مهاجران فلسطینی یا مهاجرانی از دیگر کشورها بودند، به بحران اقتصادی این رژیم دامن زده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • مأموریت دشوار بلینکن
  • حمله جدید به ایلات در جنوب فلسطین اشغالی
  • حمله جدید به ایلات در جنوب فلسطین اشغالی+فیلم
  • اسرائیل حزب‌الله را تهدید کرد/ جنوب لبنان را اشغال می‌کنیم
  • تشدید اختلاف نظر میان مقامات کابینه نتانیاهو/ ادعاهای نظامی تل‌آویو درهم شکست
  • تشدید اختلاف نظر میان مقامات کابینه نتانیاهو/ ادعاهای نظامی تلاویو درهم شکست
  • کابینه نتانیاهو هزینه زیادی را به ما تحمیل کرد/ طبقه متوسط در حال نابودی
  • ژنرال صهیونیست: حزب‌الله منطقه امنیتی حائل در داخل اسرائیل ایجاد کرده است
  • هشدار لاپید درباره گرانی‌ افسارگسیخته در اراضی اشغالی
  • نتانیاهو برای قدرت ساکنان سرزمین‌های اشغالی را هم قربانی می‌کند