Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، وزیر کشور استرالیا که هفته پیش با دختر رئیس جمهور آمریکا و وزیر دادگستری این کشور دیدار داشته، مبتلا به کرونا است.

رسانه‌های آمریکا امروز جمعه (۲۳ اسفند) گزارش دادند که «پیتر دوتون» مبتلا به کرونا شده است. دوتون هفته پیش  (ششم مارس) با «ایوانکا ترامپ»، دختر دونالد ترامپ و وزیر دادگستری آمریکا دیدار و گفت‌وگوهایی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تصاویری که به هنگام حضور دوتون در آمریکا منتشر شده است، او در به فاصله خیلی نزدیک در سمت چپ ایوانکا ایستاده است. با این حال مشخص نیست، دوتون چگونه به کرونا مبتلا شده است.

وزیر کشور استرالیا در توییتر نوشت که بعد از مشاهده علایم، تست کرونا داده و نتایج آزمایش مثبت بوده است. او هم‌اکنون در قرنطینه به سر می‌برد.

 


نفر سوم از راست (وزیر کشور استرالیا)

 

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: وزیر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۵۰۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط هواپیمای سبک ۲ کشته بر جای گذاشت

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از شین هوا، پلیس ایالت ویکتوریا استرالیا از کشته شدن دو نفر بر اثر سقوط یک هواپیما سبک در مونت بیوتی در روز شنبه خبر داد.

سازمان آتش نشانی کشور استرالیا گزارش داد که هواپیمای سقوط کرده یک "گلایدر موتوردار" بوده است.

مونت بیوتی در شمال شرقی ایالت واقع شده است، شهر کوچکی است که توسط پارک ملی آلپ احاطه شده است و دارای دریاچه‌ها، جنگل‌ها و میدان‌های برفی است.

کد خبر 6090322

دیگر خبرها

  • بسته کمکی ۶۵ میلیون دلاری استرالیا برای اوکراین
  • سقوط هواپیمای سبک ۲ کشته بر جای گذاشت
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • طرح مشاوران ترامپ برای مجازات کشور‌هایی که دلار را کنار می‌گذارند
  • (ویدئو) ماجرای خواستگاری بازیگر معروف «نون خ» از دختر ترامپ
  • درخواست بلینکن از چین: با شرکت‌های آمریکایی عادلانه رفتار کنید
  • (ویدیو) بازیگر معروف «نون خ» و خواستگاری از دختر ترامپ!