Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-27@14:24:49 GMT

حمله رایولا به فیفا: شما دیکتاور هستید!

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۵۰۳۹۵

به گزارش ایلنا، مینو رایولا در سخنرانی‌اش در مجمع ایجنت‌های فوتبال در سوئیس به شدت به فیفا تاخت و گفت: فیفا همانند یک دیکتاتور کمونیست است که همیشه به مردم می‌گوید باید چه کار کنند. مردم هم متوجه شده‌اند که فیفا چطور سازمانی است. ما با سوئیس در حال همکاری هستیم چون می‌خواهیم از همین جا، از سوئیس که مقر فیفا در آن است، با این سازمان بجنگیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر برنامه‌های جنجالی و سرشناسی که بازیکنان نامداری همچون پل پوگبا، ماتیس دلیخت، زلاتان ابراهیموویچ، جان‌لوئیجی دوناروما و ارلینگ هالند را پشتیبانی می‌کند، در ادامه گفت: ما دنبال شرایط کاری شفاف‌تری هستیم و اگر فیفا هم به دنبال این موضوع است که عالی است و ما آماده‌ایم مذاکرات‌ را آغاز کنیم. فیفا فقط می‌گوید که تصمیم‌گیری کرده است که این مسخره است. فیفا امروز همه چیز را می‌خواهد؛ دولت، بخش تجاری، بخش حقوقی و ... که این غیرممکن است. ما می‌دانیم که باید چطور این اوضاع را درست کنیم. چرا شما (فیفا) باید بخشی از پول ما را بگیرید؟ در اروپا ما با باشگاه‌ها همه چیز را سازماندهی می‌کنیم و مشکلی نیست. اگر من و یوفا درک متقابلی از هم داریم، چرا باید از طریق فیفا به کارم ادامه دهم؟

رایولا در پایان خاطرنشان کرد: ما نمی‌خواهیم با فیفا بحثی کنیم. تنها زمانی که آنها پیشنهادهای خود را پس بگیرند، حاضر به مذاکره با آنها خواهیم شد. به هر حال ما برای خلق سیستمی فراتر از فیفا خواهیم جنگید. در اروپا ما می‌توانیم سازمان خودمان برای نقل ‌و انتقالات، بازیکنان و مدیر برنامه‌ها را داشته باشیم. نیازی به فیفا نداریم. این ممکن نیست که فیفا، سازمانی که خود فسادهای زیادی دارد، برای ما تعیین تکلیف کند. آنها باید به فکر حل مشکلات خودشان باشند.

فیفا قصد دارد، تأثیر مدیر برنامه‌های سرشناس فوتبال در نقل ‌و انتقالات را محدود کند. هدف فیفا این است که کمیسیون مدیر برنامه‌های فوتبالی را محدود کند، به این صورت که اگر طرف حساب آنها باشگاه خریدار باشد تنها 3 درصد به عنوان کمیسیون انتقال دریافت کنند و اگر طرف حساب آنها باشگاه فروشنده باشد تنها 6 درصد به عنوان کمیسیون نصیب‌شان شود. در قوانین جدیدی که فیفا وضع کرده، مدیر برنامه‌ها دیگر نمی‌توانند از هر دو طرف (باشگاه‌ خریدار و باشگاه‌ فروشنده) کمیسیون دریافت کنند. مینو رایولا یکی از آن مدیر برنامه‌هایی است که در سال‌های اخیر کمیسیون‌های زیادی از انتقال بازیکنان به تیم‌های مختلف نصیبش شده که در یک مورد در سال 2016 بابت انتقال پل پوگبا فرانسوی از یوونتوس به منچستریونایتد مبلغ 35 میلیون پوند به دست آورد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: فیفا مینو رایولا مدیر برنامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۵۰۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی هفت گردی به مناسبت هفته فرهنگی در منطقه ۷ شهرداری اصفهان

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان با اشاره به برگزاری  اردوی هفت گردی گفت: اصفهان  به‌واسطه داشتن معماری زیبای اسلامی، پل‌های سرپوشیده، مساجد و مناره‌های منحصر به فرد شایسته بهترین‌ها است و مردم خونگرم دیار نصف جهان لایق بزرگترین خدمات فرهنگی هستند.

مهدی سلطان آقایی  افزود: سالروز تولد شیخ بهایی بزرگ معمار اصفهان ، بهانه‌ای برای اهمیت بیشتر به اصفهان به عنوان سرچشمه هنر و فرهنگ کشور و فرصتی برای نشان دادن توانمندی شهرداری اصفهان جهت ارتقای رقابت کیفی در برگزاری برنامه‌های فرهنگی در سطح جامعه است.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان گفت: برنامه‌هایی همچون «جشنواره غذا‌های سنتی اصفهان» در فرهنگسرای شاهنامه و جشن بزرگ «به نام نصف جهان» با اجرای برنامه‌های شاد و جذاب در مجموعه گردشگری باغ فدک از جمله این برنامه‌ها است.

او با بیان اینکه برگزاری سلسله برنامه‌های «هنرواره نقاشی» با موضوع «اصفهان شهر زندگی» ویژه مدارس منطقه از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده در هفته فرهنگی اصفهان است، اظهار کرد: برگزاری اردوی «هفت گردی» نیز بهانه‌ای برای آشنایی شهروندان با جاذبه‌های گردشگری منطقه ۷ اصفهان است.

سوم تا نهم اردیبهشت به نام «هفته فرهنگی اصفهان» نام‌گذاری شده است




باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • مجلس پیگیر اجرای سند تحول رئیس‌جمهور در حوزه ارز است
  • نشست تخصصی مدیر توزیع برق سلماس با فرماندار
  • اردوی هفت گردی به مناسبت هفته فرهنگی در منطقه ۷ شهرداری اصفهان
  • استفاده از برنامه‌های نامزدهای انتخابات در کمیسیون‌های تخصصی
  • تست شخصیت با کلید؛ انتخاب کلید دلخواه از شخصیت پنهان شما می گوید!
  • «پژمان» در راه شبکه آی‌فیلم فارسی
  • پاسخ کوبنده مدیر تراکتور به یک برنامه تلویزیونی
  • بازدید معاون مدیر منطقه ای برنامه جهانی غذا از یزد
  • صحبت‌های جالب مجید جلالی درباره برنامه ۱۲ ساله
  • پزشکیان به اسرائیل: شما که هر روز صدها و هزاران نفر را می‌کشید پس چرا ککتان نمی‌گزد؟ اگر مرد هستید با آنها که مبارزه می‌کنند، بجنگید