Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایتنا - در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۹ شیائومی ۱۲.۸ میلیون پوشیدنی هوشمند و به خصوص انواع ساعت و مچ بند ورزشی هوشمند را روانه بازار کرده و سهم خود را به ۱۰.۸ درصد افزایش داده است.
شرکت شیائومی که بیشتر به علت تولید گوشی‌های هوشمند شناخته شده است، در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۹ بعد از اپل دومین تولیدکننده برتر پوشیدنی‌های هوشمند در دنیا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایتنا از مهر، بررسی‌های مؤسسه تحقیقاتی آی دی سی نشان می‌دهد شیائومی به علت سرمایه گذاری گسترده در این زمینه و تولید محصولات متنوع و جذاب توانسته از همه رقبای خود به غیر از اپل در بازار پوشیدنی‌های هوشمند سبقت بگیرد.

در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۹ شیائومی ۱۲.۸ میلیون پوشیدنی هوشمند و به خصوص انواع ساعت و مچ بند ورزشی هوشمند را روانه بازار کرده و سهم خود را به ۱۰.۸ درصد افزایش داده است. رشد این شرکت در بازار مذکور نسبت به سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۸ برابر با ۷۱.۱ درصد بوده است.

۷۳.۳ درصد از کل پوشیدنی‌های هوشمند شیائومی را مچ‌بندهایی تشکیل می‌دهند که کارکردهای ورزشی دارند و برای کنترل میزان تحرک و وضعیت سلامت به کار می‌روند.

اپل کماکان سهم ۳۶.۵ درصدی از بازار پوشیدنی‌های هوشمند را در اختیار داشته و در رتبه اول است. این شرکت در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۹ موفق به عرضه ۴۳.۴ میلیون محصول از این دست به بازارهای جهانی شده است. سامسونگ با عرضه ۱۰.۵ میلیون محصول و هواوی با عرضه ۹.۳ میلیون محصول از این دست در رتبه‌های سوم و چهارم هستند.

منبع: ايتنا

کلیدواژه: شیائومی فناوری پوشیدنی پوشیدنی های هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۵۱۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شگفتی‌سازی نوشاد عالمیان با پیروزی مقابل نفر چهارم رنکینگ جهان

طرفداری| ملی‌پوش تنیس‌روی‌میز ایران در رقابت با نفر چهارم رنکینگ جهان به پیروزی رسید و به مرحله یک هشتم نهایی مسابقات عربستان صعود کرد.

در مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات تنیس روی میز عربستان، ملی‌پوش تنیس روی میز ایران رقابت نزدیک و جذابی را مقابل نفر چهارم رنکینگ جهان داشت و در پایان توانست پیروز شود. نوشاد عالمیان  در رقابت با لیانگ از چین که نفر چهارم رنکینگ جهان است با نتیجه ۳ بر ۲ پیروز شد و به مرحله یک هشتم نهایی مسابقات صعود کرد.

عالمیان در گیم اول رقابت نزدیکی با بازیکن چین داشت و با نتیجه ۱۴ بر ۱۲ شکست خورد. او گیم دوم را توانست  با نتیجه ۱۰ بر ۶ به نفع خود به پایان برساند. او گیم سوم را واگذار کرد اما در گیم چهارم توانست حریف خود را شکست دهد. در گیم پایانی هم عالمیان با نتیجه ۱۱ بر ۵ پیروز شد.

نوشاد پیش از این در جدول مقدماتی بازیکنانی از اتریش، بلژیک و مصر را شکست داده بود. در جدول اصلی هم بازیکن چین تایپه که نفر ۲۹ رنکینگ جهان است را مغلوب کرد. عالمیان به دنبال ارتقاء جایگاه خود در رنکینگ جهانی است.

نتیجه بازی به شرح زیر است:

نوشاد عالمیان از ایران (رنکینگ ۶۸ جهان) ۳ - لیانگ از چین (رنکینگ ۴ جهان) ۲

امتیاز: ۱۲ - ۱۴، ۱۱ - ۶، ۸ - ۱۱، ۱۱ - ۹، ۱۱ - ۵

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • لحظه شیرین پیروزی نوشاد عالمیان برابر پینگ‌پنگ باز چهارم جهان / فیلم
  • تیم ملی فوتسال ایران چهارم جهان شد/ فوتسال بانوان در رده هشتم
  • پیروزی نوشاد عالمیان مقابل نفر چهارم رنکینگ جهان
  • امارات واردات سیمان ایران را ممنوع کرد
  • شگفتی‌سازی نوشاد عالمیان با پیروزی مقابل نفر چهارم رنکینگ جهان
  • کار بزرگ نوشاد عالمیان در عربستان؛ شکست نفر چهارم رنکینگ جهان
  • شگفتی‌سازی نوشاد عالمیان با شکست نفر چهارم جهان
  • (تصاویر) ساعت فوق‌مقاوم شیائومی با ۱۵ استاندارد نظامی
  • شیائومی یک ساعت فوق‌مقاوم با ۱۵ استاندارد نظامی ساخت!/ عکس
  • ایران ۱۰۰ تولیدکننده موبایل دارد، کره جنوبی یک عدد؛ چرا این نگران‌کننده است‌؟