Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار گرگان گفت: از سوی شهرداری گوانگژو بیش از ۳۰۰ هزار ماسک با هدف مقابله با بیماری کرونا برای شهرداری گرگان تهیه و ارسال شده است. ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۰ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، عبدالرضا دادبود شامگاه جمعه در گفت‌وگویی خبری اظهارداشت: با توجه به تفاهم‌نامه خواهرخواندگی شهرهای گوانگژو در چین و گرگان که دو سال قبل به امضا رسید، در شرایط کنونی هم شهرداری گوانگژو باهدف کمک برای مقابله با بیماری کرونا به کمک شهرداری گرگان آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: برهمین اساس با رایزنی‌های انجام شده، 300 هزار ماسک برای شهرداری گرگان ارسال شده که به زودی وارد استان می‌شود.

شهردار گرگان با بیان اینکه قطع زنجیره شیوع این بیماری، مهم‌ترین کاری است که باید انجام داد، افزود: شهرداری گرگان با بضاعتی که در اختیار دارد اقدامات لازم را برای مقابله با این بیماری و حفظ سلامت شهروندان در دستور کار قرار داده است.

امام جمعه زابل: کمبود کپسول گاز و صف‌های طولانی آن با توجه به شیوع کرونا قابل قبول نیستکودکان را در روزهای تعطیلات کرونایی با این بازی‌ها سرگرم کنید!پاسخ به سوالات کرونایی؛ اصول مراقبت از بیمار مبتلا به کرونا

وی بیان داشت: تا کنون بیش از 3 هزار بسته بهداشتی شامل مواد ضدعفونی کننده دست و سطوح و ماسک در مناطق کم برخوردار و حاشیه‌نشین شهر گرگان توزیع شد.

دادبود گفت: این کار همچنان ادامه خواهد داشت و سفارش تهیه اقلام بهداشتی داده شده و به محض اینکه این مواد به دست شهرداری برسد، کار توزیع آن به تعداد 7 هزار بسته دیگر انجام می‌شود.

وی اظهارداشت: ضدعفونی شهرها نیز به صورت مستمر با همکاری سپاه، ارتش و یگان ویژه به صورت شبانه در گرگان انجام می‌شود و تا کنون نیز 4 مرحله گندزدایی از سطح خیابان‌ها و معابر پرتردد انجام شده است.

انتهای پیام/582/ی

R41471/P/S6,70/CT11 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا شهرداری گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۵۲۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر بسکتبال: شهرداری گرگان به فینال رسید

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، تیم‌های شهرداری گرگان و مهرام تهران در بازی سوم از سری نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال، عصر امروز شنبه به مصاف هم رفتند که این دیدار به سود شهرداری گرگان به پایان رسید.

شهرداری در این دیدار پرهیجان و حساس که در شهر قدس برگزار شد با حساب 89 بر 84 مهرام را شکست داد و راهی فینال شد.

ارسلان کاظمی 19 امتیاز و 18 ریباند و ویل چری 22 امتیاز، 8 ریباند و 7 پاس گل برای شهرداری گرگان کسب کردند و پری پتی 34 امتیاز برای مهرام به دست آورد.

شهرداری گرگان موفق شده بود دو دیدار قبلی را به سود خود خاتمه دهد.

در دیگر سری نیمه‌نهایی لیگ برتر، ذوب آهن اصفهان و طبیعت در بازی‌شماری، یک بر یک مساوی هستند.

دیگر خبرها

  • ضرورت مقابله با بیماری زنگ زرد در مزارع گندم دیم کشور
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • صعود شهرداری گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال
  • صعود شهرداری گرگان به رقابت‌های فینال لیگ برتر بسکتبال
  • شهرداری گرگان اولین فینالیست لیگ برتر بسکتبال
  • لیگ برتر بسکتبال: شهرداری گرگان به فینال رسید
  • شهرداری گرگان اولین فینالیست لیگ برتر بسکتبال شد
  • لیگ برتر بسکتبال| شهرداری گرگان به فینال رسید
  • برگزاری لیگ قهرمانان بسکتبال آسیا با حضور شهرداری گرگان
  • چگونه می‌توان با بیماری هلندی مقابله کرد؟