Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید حمید هاشمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: این تعطیلی در پی اعلام قرارگاه زیستی و پدافند غیرعامل استان و رعایت موارد بهداشتی در عدم تجمع شهروندان، تصمیم گیری شده است.

وی افزود: سازمان آرامستان شهرداری آمل به دلیل شیوع ویروس کرونا و در جهت حفظ سلامت شهروندان عزیز تا اطلاع ثانوی تعطیل و تردد در محوطه آرامستان به جز در موارد مربوط به تغسیل، تدفین و تکفین ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار آمل با تاکید بر اینکه ضرورت دارد شهروندان نسبت به کم کردن ترددهای درون و برون شهری در راستای قطع زنجیره ویروس کرونا اقدام کنند، تصریح کرد: در خانه ماندن و عدم تشکیل اجتماعات انسانی به سلامت شدن جامعه کمک بسیاری خواهد کرد.

هاشمی اضافه کرد، شهرداری آمل درهمین راستا وبه منظور سلامت بیشتر شهروندان، پارک‌ها، بازار روز و حتی شب بازارهای تحت نظارت شهرداری آمل را تعطیل کرد تا با این اقدام و حذف مکان‌های شلوغ درحوزه شهری کمک قابل توجه‌ای به کنترل کرونا کرده باشد.

وی یادآورشد، علاوه براین فعالیت‌ها در حوزه حمل ونقل درون شهری نیز سرویس حمل و نقل عمومی شهر اعم از تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها هر روز به طور جدی وبلااستثنا ضدعفونی می‌شدند و حتی رانندگانی که مشکوک به علائم ناشی از کرونا بودند، از ارائه خدمات معاف و به درمان خود می‌پرداخت.

شهرآمل بیش از ۳۰۰ هزار نفرجمعیت دارد

کد خبر 4877492

منبع: مهر

کلیدواژه: مزار شهدا شهرداری آمل نوروز بوشهر ایلام گرگان شهرکرد ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا احتکار ماسک طبی قزوین زاهدان بیرجند شیراز استانداری سمنان قربانیان کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۵۳۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط وحشتناک یک زن از اتوبوس درون شهری (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: لحظه هولناک از سقوط تلخ تانکر حامل سوخت (فیلم) سقوط کامیون نفت‌کش در آب‌نمای کنخ مسیر بندر خمیر در استان هرمزگان (فیلم) لحظه سقوط عجیب کامیون در دریا (فیلم)

دیگر خبرها

  • تدابیر لازم نسبت به بارندگی‌های پایان هفته در شیراز
  • بهره‌برداری از بازار گل و گیاه ارغوان تا پایان ۱۴۰۳
  • سقوط وحشتناک یک زن از اتوبوس درون شهری (فیلم)
  • فعالیت ۱۵۰۰ پاکبان در ۳۶ شهر استان گلستان
  • (ویدئو) سقوط وحشتناک یک زن از اتوبوس درون شهری
  • برنامه بهبود سلامت شهری در ایران/ تعامل مدیریت شهری با نظام سلامت
  • شهرداری در مسیر پرکردن خلا‌ءهای سلامت اجتماعی است
  • سرای بانو در مشکین‌دشت احداث می‌شود
  • سقوط مرگبار ون در محور صیدون به امامزاده عبدالله
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت