Web Analytics Made Easy - Statcounter

سران باشگاه‌های سری A با پیشنهاد سناریوی پلی‌آف به منظور به پایان بردن فصل جاری این رقابت‌ها مخالفت کردند. ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۴ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از اینکه هرگونه فعالیت ورزشی در ایتالیا از جمله مسابقات سری A ایتالیا تا تاریخ 3 آوریل (15 فروردین) با دستور مستقیم جوزپه کونته، نخست وزیر کشور ایتالیا به حالت تعلیق در آمد، سناریوهایی برای به پایان بردن فصل جاری لیگ دسته اول فوتبال باشگاهی این کشور مطرح شد که یکی از آنها انجام بازی‌های پلی‌آف به منظور شناختن قهرمان، تیم‌‌هایی که سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب می‌کنند و تیم‌های سقوط کننده به دسته پایین‌تر، است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا شب گذشته (جمعه) مجمعی از طریق ویدئو کنفرانس با حضور مدیران باشگاه‌های ایتالیایی برگزار شد تا درباره چگونگی به پایان بردن فصل بابت شیوع گسترده ویروس کرونا در کشور ایتالیا بحث کنند. براساس گزارش نیکولو شیرا، خبرنگار نشریه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت»، باشگاه‌ها اما در این مجمع غیرحضوری با به پایان بردن فصل با بازی‌های پلی‌آف مخالفت کردند.

پیشنهاد دیگری که در این مجمع مطرح شد، این بود که در ماه ژوئن، تیم‌ها هر سه روز یکبار یک بازی انجام دهند تا فصل سری A به نتیجه طبیعی خود برسد. با این شرایط به نظر می‌رسد برگزاری مسابقات یورو 2020 به احتمال زیاد به تعویق خواهد افتاد.

سری A تا اطلاع ثانوی تعطیل شد

ایده به پایان بردن فصل سری A توسط گابریله گراوینا، رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا مطرح شده است، هرچند چنین سناریویی از فصل 05-2004 به بعد در سطح اول فوتبال باشگاهی ایتالیا دیده نشده است.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا سری A

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا سری A ویروس کرونا سری A پایان بردن فصل پلی آف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۵۳۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقم هزینه رم برای سردار آزمون مشخص شد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم فوتبال رم ایتالیا که در ابتدای فصل و به صورت قرضی و به مدت یک فصل از بایرلورکوزن راهی رم شده بود، در پایان فصل باید این باشگاه را ترک کند.

روزنامه «کوریره دلو اسپورت» در این باره نوشت: مهاجم ایرانی دوست دارد در تیم بماند و کادر فنی رم هم از عملکرد او رضایت دارند. سران باشگاه بایرلورکوزن برای انتقال دائمی آزمون به رم خواستار دریافت ۵/‌۱۲‬ میلیون یورو شده‌اند که با مخالفت مدیران رم همراه شده زیرا آنها معتقد هستند که برای یک بازیکن ذخیره و بالای ۳۰ سال نباید چنین رقمی را هزینه کنند.

مدیران باشگاه رم در همین خصوص به سران بایرلورکوزن گفته‌اند که حاضرند حداکثر ۷ میلیون یورو برای آزمون هزینه کنند تا قرارداد او با این باشگاه دائمی شود.

لازم به ذکر است که کادر فنی بایرلورکوزن خواستار حضور آزمون در این تیم نیست و باید دید سرنوشت مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در پایان فصل چه خواهد شد.

کد خبر 6097085

دیگر خبرها

  • گمانه‌زنی کارشناسان ایتالیایی درباره اخراج آلگری از یوونتوس
  • (ویدیو) دستور پخت گوجه و بادمجون به سبک ایتالیایی‌ها
  • کاسانو: از نظر استعداد من از توتی بهتر بودم!
  • ۱۵ سال کشته‌سازی؛ «ترانه»‌ای که به «نیکا» ختم شد
  • سناریوی خودکشی، قتل از آب درآمد
  • قهرمان فوتبال هلند مشخص شد
  • آغاز مذاکرات: معاوضه رقیب سردار با ستاره ناپولی
  • رقم هزینه رم برای سردار آزمون مشخص شد
  • سناریوی خودکشی قتل از آب درآمد
  • سبقت تاریخی فوتبال ایتالیا از اسپانیا