Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فوق تخصص بیماری‌های عفونی گفت: با درگیرشدن ۱۳۶ کشور به ویروس کرونا اهمیت این بیماری مشخص می‌شود و سازمان جهانی بهداشت بهتر است بجای اپیدمی آنرا پاندمی اعلام کند. تاریخ انتشار: 10:05 - 24 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۵۶۴۰ به گزارش گروه چندرسانه ای خبرگزاری میزان، دکتر مسعود مردانی فوق تخصص بیماری های غفونی از "پاندِمی" یا همه‌گیری جهانی (Pandemic) گفت و از اقدام شهرداری برای برپایی نمایش گل در تهران انتقاد کرد و گفت بهتر است کمتر با بیرون از خانه در ارتباط باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وضعیت کاملا غیر عادی است حتی برای خرید مایحتاج منزل یک نفر مامور خرید شود و برای دست کم ۵ روز نیاز خانواده را خرید کند.
مردانی با انتقاد از تبلیغات و تشویق برای دورهمی‌های خانوادگی در آگهی‌ها گفت: روند روبه فزونی مبتلایان و جان باختگان ایران بسیار نگران کننده است.
او با بیان اینکه دو کشور ایتالیا و ایران بعد از چین وضع نگران کننده‌ای دارند افزود: هرچه سریعتر مراکزی که تجمع افراد دارند مانند دادگاه ها، ادارات پر تردد تعطیل شوند.     کد ویدیو دانلود فیلم اصلی بیشتر ببینید: واکنش ترامپ به انجام تست کرونا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ویروس کرونا دکتر مردانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۵۴۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنگ غزه / آمار قربانیان به ۳۴۵۹۶ هزار نفر افزایش یافت

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش الجزیره، وزارت بهداشت فلسطین در غزه امروز پنج‌شنبه اعلام کرد که از آغاز تهاجم رژیم صهیونیستی به نوار غزه در ۷ اکتبر تا امروز دست‌کم ۳۴ هزار و ۵۹۶ فلسطینی شهید و ۷۷ هزار و ۸۱۶ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

بنابر اعلام این وزارت‌خانه در شبانه‌روز گذشته ۲۸ نفر در غزه شهید و ۵۱ نفر دیگر زخمی شدند.

دیروز چهارشنبه و در ادامه حمایت‌های جهانی از مردم فلسطین و محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی در نوار غزه، هزاران نفر از مردم ایتالیا با تجمع در شهر میلان، ضمن حمایت از مبارزه گروه‌های مقاومت فلسطین علیه صهیونیست‌ها، جنایت‌های ارتش صهیونیستی در نوار غزه و کشتار مردم بی‌گناه را محکوم کردند

شبکه الجزیره روز چهارشنبه تصاویری از تظاهرات پرشور در شهر میلان ایتالیا زیر بارش باران برای درخواست توقف جنایات اسرائیل در غزه منتشر کرد.

شرکت کنندگان در این تظاهرات با در دست داشتن پرچم فلسطین شعار‌های ضد صهیونیستی در کشتار مردم فلسطین در نوار غزه و توقف جنگ سر دادند.

در خبری مرتبط، مردم ترکیه در شهر ترابزون ترکیه نیز در راهپیمایی همبستگی با مردم غزه با حمل پرچم‌های فلسطین از مردم غزه در برابر رژیم صهیونیستی حمایت کردند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • سازمان غذا و دارو: بیماران قلبی نگران وارفارین نباشند
  • چالش‌های فراوان بیماران خاص و صعب العلاج در ایران/ وقتی مشکلات بیماران هموفیلی دیده نمی‌شود
  • کانون هموفیلی ایران: دارو‌های جدید هموفیلی، تحت پوشش بیمه نیست
  • ۷ میلیون مبتلا به دیابت در کشور/ آمار زخم‌های مزمن در دیابتی‌ها
  • آمار باورنکردنی بیماران مبتلا به دیابت در کشور
  • ۷ میلیون مبتلا به دیابت در ایران / آمار زخم‌های مزمن در دیابتی‌ها
  • تغییر رئیس مرکز آمار ایران
  • جنگ غزه / آمار قربانیان به ۳۴۵۹۶ هزار نفر افزایش یافت
  • آمار هولناک تلفات جاده‌ای/ زخم کیفیت خودروهای داخل درمان نمی‌شود؟
  • یک موضوع مهم درباره آلرژی که خیلی‌ها نمی‌دانند | در مواجهه با آلرژی برخی پزشکان، بیماران را دچار سوءتغذیه می‌کنند