Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-07@13:55:07 GMT

۴۵۰ تن میوه در شهرستان ری توزیع می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۵۴۱۵۹

۴۵۰ تن میوه در شهرستان ری توزیع می‌شود

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، موسی احمدی افزود: ۲۵۰ تن پرتقال و ۲۰۰ تن سیب برای تنظیم بازار شب عید و همچنین تامین نیاز میوه مورد نیاز مردم شهرستان ری تدارک دیده شده است.

وی ادامه داد:  ۲۵ مرکز عرضه مستقیم میوه شب عید در سطح شهرستان ری در نظر گرفته شده است.  ۱۸مرکز در سطح شهرری و مابقی در بخش‌های مختلف شهرستان، میوه مورد نیاز شب عید مردم ری را عرضه خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمد ادامه داد: جانمایی مراکز توزیع و عرضه میوه مورد نیاز مردم در شهرستان ری با یک کار کارشناسی و براساس پراکندگی جمعیت انجام شده است.

وی افزود: هم اکنون ۱۲ اکیپ بازرس از صبح تا ساعات پایانی شب کار نظارت بر قیمت کالاهای صرفی شب عید مردم شهرستان ری بر عهده دارند.

احمدی گفت: کار نظارت بر انبارهای دپو کالا به خوبی در سطح شهرستان ری در حال اجرا است. به‌طوری‌که بازرسان اداره صمت به همراه سایر دستگاه‌های اجرایی در روزهای اخیر کشفیات قابل توجهی داشته‌اند.

رئیس اداره صمت شهرستان ری در پایان از مردم جنوب تهران درخواست کرد تا هرگونه گران‌فروشی، اختفا و کم‌فروشی را از طریق شماره تلفن ۱۳۷ و مراجعه حضوری به اداره صمت شهرستان ری گزارش دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد شود.

کد خبر 492504 برچسب‌ها میوه و تره بار تهران استان تهران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: میوه و تره بار تهران استان تهران شهرستان ری شب عید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۵۴۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد

ظاهر وطن‌خواه در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: ۳۰۰ پرس غذای گرم به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع) به همت مرکز نیکوکاری نسیم مهربان شهرستان پارس‌آباد در بین مددجویان تحت حمایت و نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

وی خاطرنشان کرد: مراکز نیکوکاری شهرستان پارس آباد به صورت مستمر در این شهرستان فعالیت می کنند که در مناسبت‌های مختلف در رفع نیازهای مددجویان اقدامات ارزنده‌ای را به انجام می‌رساند.

وطن‌خواه بیان کرد: با مشارکت مراکز نیکوکاری توانسته‌ایم بخش قابل توجهی از نیازهای اساسی خانوار تحت حمایت را برطرف کنیم.

کد خبر 6097599

دیگر خبرها

  • افتتاح ۴۰ بازار جدید میوه و تره‌بار تا پایان سال
  • 530 تن کود کشاورزی در میاندورود توزیع شد
  • وعده چمران برای عدم قطع درختان پارک لاله
  • مدیران برای برنامه ریزی استان تهران نیاز‌ها و ضروریات را شناسایی کنند
  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • ضرورت توزیع عادلانه اعتبارات برای شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ
  • نرخ قند و شکر در میادین و بازار‌های میوه و تره‌بار
  • کود‌های یارانه‌ای مورد نیاز کشاورزان قمی به‌موقع تامین می‌شود
  • درباره میوه‌فروشی که ۱۶ سال فکر کردیم «فریدون فروغی» است!
  • ساخت ۴۰ میدان تره بار در پایتخت