Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به لزوم مقابله با همه‌گیری ویروس کرونا تلاش و فعالیت شبانه‌روزی پرسنل و اکیپ‌های عملیاتی و کنترل کیفیت آب و فاضلاب استان تشدید و به صورت شبانه روزی انجام می شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج؛ فیض‌الله پاسره در بازدید از تاسیسات آب شرب شهر یاسوج  اظهار کرد: از نخستین روزهای اعلام هشدار در زمینه شیوع ویروس کرونا تیم های اتفاقات و اکیپ‌های بازرسی آب و فاضلاب فعالیت خود را تشدید و اقدامات ویژه نسبت به بازرسی و حفاظت از مخازن و تاسیسات آبرسانی شهرها و روستاهای استان را انجام می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: با توجه به لزوم مقابله با همه‌گیری این ویروس، تلاش و فعالیت شبانه‌روزی پرسنل و اکیپ‌های عملیاتی و کنترل کیفیت آب و فاضلاب استان  تشدید و به صورت شبانه روزی انجام می شود.

پاسره حفظ کیفیت و بهداشت آب، حفاظت و پیشگیری از آلودگی تاسیسات و  پایداری و استمرار آبرسانی به مردم استان را اولویت وظایف آبفای استان در شرایط کنونی دانست و گفت: اکیپ‌های عملیاتی و تعمیراتی شرکت در آماده باش کامل هستند چرا که سلاح اصلی مبارزه با این ویروس آب است.

وی با بیان اینکه مشترکین باید نسبت به ذخیره سازی آب برای مواقع اضطراری اقدامات و تدابیر لازم را در نظر بگیرند یادآور شد: شهروندان هرگونه قطعی و نوسان آب  را با سامانه ارتباط مردمی 122شرکت در میان بگذارند.

وی همچنین از مردم استان خواست رعایت راهکارهای مصرف بهینه آب را جدی بگیرند تا با تنش آبی و نوسان در شبکه آب مواجه نشویم چرا که طی این مدت مصرف آب به شدت بالا رفته است.

انتهای پیام/82009

منبع: فارس

کلیدواژه: سلامت آب فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد آب و فاضلاب استان شبانه روزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۵۴۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد شهرداری در ایجاد مخازن آب اضطراری | پیرهادی: ۷۰ درصد مخازن در این دوره ایجاد شدند

به گزارش همشهری آنلاین، همزمان با دویست و سی و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، یک فوریت طرح اصلاحیه ماده‌های ۱۶ و ۱۸ مصوبه تأمین منابع مالی مورد نیاز پروژه‌های توسعه و بازسازی تأسیسات آب و فاضلاب شهری و اجرای طرح آبرسانی اضطراری شهر تهران و تأمین بخشی از کسر قیمت تمام شده تعرفه خدمات آب و فاضلاب با ۱۸ رأی موافق تصویب شد.

مهدی پیرهادی رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران در دویست و سی و سومین جلسه شورا در جریان بررسی یک فوریت «طرح اصلاحیه ماده های ۱۶ و ۱۸ مصوبه تأمین منابع مالی مورد نیاز پروژه‌های توسعه و بازسازی تأسیسات آب و فاضلاب شهری و اجرای طرح آبرسانی اضطراری شهر تهران و تأمین بخشی از کسر قیمت تمام شده تعرفه خدمات آب و فاضلاب» با بیان اینکه ۱۷۲ مخزن آب اضطراری در سطح شهر از محل همین مصوبه ایجاد شده است، گفت: بیش از ۷۰ درصد این مخازن در دوره فعلی مدیریت شهری شکل گرفته است.

او افزود: تصفیه خانه‌های محلی نیز از مسیر همین مصوبه در سطح شهر ایجاد شده تا به شکل بهتری از محیط زیست حفاظت شود.

یک فوریت طرح اصلاحیه ماده های ۱۶ و ۱۸ مصوبه تأمین منابع مالی مورد نیاز پروژه های توسعه و بازسازی تأسیسات آب و فاضلاب شهری و اجرای طرح آبرسانی اضطراری شهر تهران و تأمین بخشی از کسر قیمت تمام شده تعرفه خدمات آب و فاضلاب با ۱۸ رأی موافق اعضای شورا به تصویب رسید.

کد خبر 849309 منبع: خبرگزاری شهر برچسب‌ها آب شوراى شهر تهران شهرداری شهردارى تهران شورای شهر تهران پایتخت

دیگر خبرها

  • ۷۲۱آموزش دهنده در حوزه سوادآموزی کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند
  • رهاسازی ۶ جوجه جغد انبار در منطقه مارون کهگیلویه و بویراحمد
  • راه اندازی دو مرکز خرید گندم در کهگیلویه/ مراکز شبانه روزی است
  • راه اندازی دو مرکز خرید در کهگیلویه/مراکز خرید شبانه روزی است
  • نظارت مأموران محیط زیست آذربایجان‌غربی بر بیش از۷۶۰ هزارهکتار ازمناطق تحت مدیریت
  • ورود سامانه جدید بارشی به کهگیلویه و بویراحمد/ هواشناسی هشدار زرد صادر کرد
  • تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد
  • رکورد شهرداری در ایجاد مخازن آب اضطراری | پیرهادی: ۷۰ درصد مخازن در این دوره ایجاد شدند
  • عقیم‌سازی ۶۰۰ قلاده سگ در اراک
  • از خورشید فرار نکنید/ ۴ فایده نور طبیعی که نمی‌دانستید