Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار منطقه 11 با توجه به شیوع ویروس کرونا، اقدامات پیشگیرانه مدیریت شهری برای کنترل موارد بهداشتی در اماکن ، بوستان ها ، حمل و نقل عمومی ، معابر و ادارات منطقه را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ نصراله آبادیان با اشاره به فعالیت های شبانه روزی معاونت خدمات شهری و محیط زیست برای نگهداشت شهر در شرایط مطلوب بهداشتی گفت: روز گذشته عملیات ویژه ضدعفونی کلیه سطوح ، ایستگاه های اتوبوس و المانهای شهری در خیابان حضرت ولی عصر (عج) توسط نواحی چهارگانه توسط  ٢٩ اکیپ ، ١١٠ کارگر و ١٣ دستگاه وانت مجهز به تانکر و واترجت و همچنین ٨ اکیپ سم پاش فضای سبز حد فاصل میدان راه آهن تا چهارراه ولی عصر (ع) انجام شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آبادیان افزود: از دیگر اقدامات انجام شده در این مدت ضد عفونی کردن ساختمان های نواحی، فعالیت شبانه شستشو و ضد عفونی ایستگاه های اتوبوس با همکاری سپاه ناحیه سلمان، توزیع مستمر روزانه ماسک و دستکش به کارگران پاکبان نواحی به منظور رعایت بهداشت فردی کارگران خدمات شهری برای جلوگیری از شیوع و مقابله با ویروس کرونا، تداوم اقدامات ضد کرونایی در فعالیت های خدمات شهری منطقه ١١، ترکیب مواد ضدعفونی کننده به مصارف آب و شستشوی مکرر کلیه سطوح و المان های پر تماس شهروندان در سطح نواحی چهارگانه بوده است.

شهردار منطقه 11 ادامه داد: شستشوی ایستگاههای اتوبوس، ضد عفونی کردن وسایل بازی کودکان جهت جلوگیری از ویروس کرونا در بوستان ها، شستشوی سرویس های بهداشتی به صورت روزانه در دو نوبت جهت ضد عفونی کردن، شستشو ، گندزدایی و ضدعفونی مخازن زباله با افزایش زمان فعالیت و تعداد دفعات انجام کار با خودروهای مکانیزه به منظور افزایش سطح بهداشت و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، نظافت و ضدعفونی ساختمان اسکان کارگران خدمات شهری جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا بصورت روزانه در دو نوبت شستشوی ورودی مدارس و مساجد با مواد ضدعفونی از دیگر اقدامات بوده است که همچنان در حال انجام است.

او همچنین از ضد عفونی کردن محوطه تئاتر شهر  با همکاری نیرو های آتش نشانی خبر داد و افزود: در راستای اقدامات مقابله با ویروس کرونا  معاونت خدمات شهری و محیط زیست این منطقه ضمن پیگیری و تهیه مواد ضد عفونی کننده و استفاده در مصارف خدمات شهری و پاکسازی سطوح توسط عوامل اجرایی، نسبت به شستشو و ضدعفونی تمامی سطوح ایستگاه های اتوبوس BRT و معمولی واقع در محدوده منطقه اقدام می کند.

به گفته شهردار منطقه 11 این در حالی است که با افزایش ظرفیت تجهیزات و ادوات ، دفعات انجام عملیات های شستشوی سطوح پر تماس شهروندان ، در طول شبانه روز چند نوبت ضد عفونی سطوح انجام می شود.

آبادیان همچنین به تشریح اقدامات سایر معاونت ها برای پیش گیری از شیوع ویروس کرونا بین کارکنان شهرداری منطقه 11 و مراجعه کنندگان پرداخت و گفت: به منظور تکریم ارباب رجوع و حفظ سلامت آنان، خدمات ضروری پاسخگویی به مراجعه کنندگان از سوی معاونت معماری و شهرسازی با حضور کارشناس شهرسازی و درآمد در محل ورودی شهرداری با رعایت تمام موارد بهداشتی  در حال انجام است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شیوع ویروس کرونا ضد عفونی کردن خدمات شهری منطقه 11

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۵۴۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منطقه پردیسان قم صاحب مجتمع نانوایی می‌شود

به نقل از شهرداری قم، باتوجه به گستردگی جغرافیایی و وجود شهرک‌های مسکونی به شکل پراکنده در منطقه پردیسان، کمبود مراکز خدماتی به‌عنوان یکی از نیاز‌های اساسی ساکنین، بیشتر احساس می‌شود که با راه‌اندازی مجتمع نانوایی به متراژ ۱۸۰ مترمربع در بازار همشهری ۱۷ واقع شاهد کاهش این کمبود خواهیم بود.

سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم، با ایجاد تسهیلات لازم و ساخت فضای مناسب در امر تهیه و توزیع میوه و تره‌بار و محصولات کشاورزی، در راستای اهداف سازمان خدمات ارزنده‌ای را به شهروندان ارائه، و با همکاری شهرداری‌های مناطق در قبال تحویل زمین، ساماندهی مشاغل و صنوف مزاحم را با جدیت پیگیری و شهرداری را در راستای شهری سالم یاری می‌نماید.

شایان‌ذکر است، سازمان میادین در راستای امر ساماندهی، نیازمند دریافت زمین مناسب جهت توسعه خدمات‌رسانی مؤثر و مطلوب است، تا زمینه فعالیت در سازمان گسترده‌تر و خدمات شایسته‌ای را به شهروندان ارائه و رضایت‌مندی عموم را جلب نماید. در نهایت اجرای طرح‌ها و پروژه‌های سازمان در سطح شهر، باعث جذب سرمایه، ساماندهی مشاغل مختلف و کسب درآمد پایدار می‌گردد و از سفر‌های غیرضروری درون‌شهری کاسته، که این امر باعث کاهش ترافیک و مصرف انرژی خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • از لزوم جدیت در تفکیک زباله، تا سهم فاضلاب خانگی در آلودگی رودخانه های رشت
  • اعلام برنامه‌های عبور از اوج مصرف برق در تهران
  • برخی به دنبال تضعیف دستاوردهای مدیریت شهری هستند
  • کوتاهی دستگاه‌های خدمات‌رسان مدیریت شهری را ضعیف جلوه می‌دهد
  • منطقه پردیسان قم صاحب مجتمع نانوایی می‌شود
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک دستاوردی نوین در سازمان انتقال خون
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک از طریق خون
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک از طریق خون دستاوردی نوین در سازمان انتقال خون
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک از طریق خون با آزمایش مولکولی
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت