Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@09:03:53 GMT

بازدید از سدهای آذربایجان غربی ممنوع شد

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۵۵۲۷۲

بازدید از سدهای آذربایجان غربی ممنوع شد

ایسنا/آذربایجان غربی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی از ممنوعیت بازدید از سدهای استان جهت مبارزه با شیوع ویروس کرونا تا اطلاع ثانوی خبر داد.

اتابک جعفری در گفت و گو با ایسنا گفت: همه ساله با توجه به هوای مناسب روزهای پایانی سال، شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی در ایام نوروز پذیرای بازدیدکنندگان زیادی ازفضاهای تفریحی سدهای استان بود که با توجه به شیوع بیماری کرونا و ضرورت جلوگیری از تجمع افراد، امسال حضور میهمانان و خانواده های آنان در داخل و اطراف سدهای استان ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به سدهای استان تصریح کرد: ۱۴ سد در استان وجود دارد که همه ساله مورد استقبال مسافران بود.

جعفری همچنین با اشاره به تداوم رهاسازی آب از سدهای مخزنی شهید کاظمی بوکان، شهرچای، مهاباد و زولا به سوی دریاچه ارومیه افزود: رهاسازی آب از سدهای شهید کاظمی بوکان به میزان ۵/۱۹۴، شهرچای ۳۰، مهاباد ۴۰ و زولا ۶ میلیون متر مکعب با حداکثر دبی مطمئن و با توجه به ملاحظات ایمنی در حال انجام است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی سد مسافران نوروزی کروناویروس آذربایجان غربی سدهای استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۵۵۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام رشوه

ایسنا/آذربایجان غربی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از بازداشت پنج نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام اخذ رشوه خبر داد.

ناصر عتباتی با اعلام این خبر بیان کرد: وفق دستورات قضایی صادره به اداره اطلاعات و هماهنگی‌های به عمل آمده و با انجام کار دقیق اطلاعاتی پنج نفر دیگر  از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام اخذ رشوهبازداشت و تحت قرار بازپرس رسیدگی کننده قرار گرفتند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دادگستری استان، وی گفت: دیروز نیز یک نفر از اعضای شورای شهر به همراه رئیس یکی از ادارات تابعه شهرداری سردشت دستگیر شده بودند.

انتهای پپیام

دیگر خبرها

  • بازداشت ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام رشوه
  • ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت دستگیر شدند
  • افتتاح چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان‌غربی در مهاباد
  • متهمان دارویی آذربایجان‌غربی به پرداخت ۷۴ میلیارد ریالی محکوم شدند
  • ورود گرد و غبار به آسمان شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی
  • گردوغبار آسمان شهر‌های جنوب آذربایجان‌غربی را فرا گرفت
  • نجات جان کودک ۲ ساله مغروق در رودخانه روستای گردشیلان مهاباد
  • نجات جان کودک ۲ ساله مغروق در رودخانه
  • غرق شدن ۲ جوان در رودخانه نازلوچای ارومیه
  • کودک ۲ ساله سردشتی غرق شد اما نجات یافت!