Web Analytics Made Easy - Statcounter

با اعلام دبیرخانه مسابقه کتابخوانی «فرهنگ مختصر امر به معروف و نهی از منکر» در پی استقبال علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه، مهلت شرکت در این مسابقه تا پایان اسفند تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، مسابقه کتابخوانی «فرهنگ مختصر امر به معروف و نهی از منکر» که با همکاری  مشترک نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و ستاد امر به معروف و نهی از منکر، به منظور بسترسازی فرهنگی این واجب دینی و با هدف هم افزایی بین نهادهای فرهنگ‌ساز کشور در حال اجرا است، به دلیل ادامه استقبال گسترده عمومی، تا پایان اسفند ماه پذیرای شرکت‌کنندگان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس علاقه‌مندان برای شرکت در مسابقه کتابخوانی «فرهنگ مختصر امر به معروف و نهی از منکر» تا پایان اسفندماه فرصت دارند با مراجعه به سامانه مسابقات الکترونیک نهاد به آدرس www.samakpl.ir و در یافت فایل PDF کتاب «فرهنگ مختصر امر به معروف و نهی از منکر»، در این مسابقه شرکت کنند و از جوایز ارزنده آن شامل  ۱۲ کمک هزینه سفر به عتبات عالیات، ۲۴ کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و ۳۱۳ کارت هدیه نقدی (به ارزش یک میلیون ریال) که با مشارکت نهاد و ستاد امر به معروف درنظر گرفته شده، بهره‌مند شوند.

گفتنی‌ است، علاوه بر برگزاری مسابقه کتابخوانی «فرهنگ مختصر امر به معروف و نهی از منکر»، امکان شرکت در دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در سامانه مسابقات الکترونیک نهاد www.samakpl.ir فراهم است و علاقه‌مندان می‌توانند به صورت هم‌زمان در هر دو مسابقه شرکت کنند.

 

پایان پیام/31

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسابقه کتابخوانی نهاد کتابخانه های عمومی فرهنگ مختصر امر به معروف و نهی از منکر مسابقه کتابخوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۵۵۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | با خنده بگذریم از خنده نگذریم

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

در فصل جدید برنامه خوش نمک ۶۰ نفر در این مسابقه به صورت گروهی به رقابت خواهند پرداخت که هر شب ۴نفر در این برنامه حضور دارند و به صورت گروه دو به دو با چالش خنده، یکی پس از دیگری پیشی می گیرند.

همچنین گفتنی است در این فصل تماشاچی های حاضر در استودیو به شرکت کنندگان رای خواهند داد تا به مرحله بعد راهی شوند. اما خوش نمک چهار شرکت کننده کسیت که از دوره مسابقه خارج می شود.

علاقمندان می توانند بازپخش این برنامه را در ساعت های ۲:۳۰، ۹ صبح و ۱۷ بعدازظهر روز بعد مشاهده نمایند.

دیگر خبرها

  • بهترین زمان برای نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب دوران کودکی و نوجوانی است
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر نوجوان در مقابل اراذل‌واوباش
  • تمدید مهلت ثبت‌نام دانشجویان دانشگاه‌های تهران برای شرکت در مسابقه ملی «سدید»
  • مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاههای کتابخوانی تمدید شد
  • ببینید | با خنده بگذریم از خنده نگذریم
  • نهاد کتابخانه‌های عمومی زمینه‌ساز ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • ضربه چاقو به جوان کاشمری به دلیل حمایت از چند دختر در برابر ۳ مزاحم
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • شهرداری میانه از پیشگامان ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است