Web Analytics Made Easy - Statcounter

با تصمیم مجید جلالی، تمرینات تیم فوتبال گل‌گهر تا اطلاع ثانوی تعطیل شد. ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۹ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از تعطیلی مسابقات لیگ برتر تا اطلاع ثانوی از سوی سازمان لیگ، کادرفنی تیم فوتبال گل‌گهر نیز تمرینات این تیم را تا اطلاع ثانوی تعطیل کرد.

گل‌گهری‌ها قرار بود از روز پنجشنبه هفته گذشته تمرینات‌شان را در تهران آغاز کنند، اما به دلیل تعطیلی مسابقات لیگ برتر، مجید جلالی نیز فعلاً به تیمش استراحت داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از این تصمیم، تمام بازیکنان و کادرفنی تیم گل گهر تست کرونا دادند که خوشبختانه جواب تمام این تست‌ها منفی بود.

لغو تمام مسابقات فوتبال از سوی سازمان لیگ تا اطلاع ثانوی

 

انتهای پیام/

R1414/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط مجید جلالی فوتبال تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجید جلالی فوتبال تیم فوتبال گل گهر سیرجان مجید جلالی فوتبال تیم فوتبال گل گهر سیرجان تا اطلاع ثانوی گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۵۵۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن سابق در سال ۲۰۲۱ به لاوال در لیگ دو فرانسه پیوست اما پس از مصدومیت‌های پرشمار در اواخر فصل گذشته مجبور به بازنشستگی شد.

مهاجمی که اکنون بازنشسته شده استدلال کرده است که او نه یک نظریه‌پرداز با توهم توطئه است و نه یک ضد واکسن، اما او مایل است دادگاه بررسی کند که آیا ارتباطی بین آسیب‌دیدگی او و واکسن وجود دارد یا خیر.

او گفت:«می‌خواهم بفهمم چرا دیگر بدنم به خوبی کار نمی‌کند.» این بازیکن سابق مدعی شد که در همان زمانی که در برابر بیماری واکسینه شده بود، صدمات و مصدومیت‌های زیادی متحمل شده است.

او علاوه‌بر اینکه از شرکت‌های فایزر و بیونتک که تولید واکسن کرونا را برعهده داشتند، شکایت کرده، بلکه علیه فدراسیون فوتبال فرانسه هم اقدام قانونی انجام داده. وکیل این بازیکن گفت:«ابتدا واکسن برای همه اجباری نبود اما بعد از مدتی واکسیناسیون برای بازیکنان حرفه‌ای هم اجباری شد. من فکر می‌کنم که فدراسیون فوتبال در این ماجرا مسئولیت دارد.»

جلسه‌ای در دوم ژوئیه در پاریس برگزار می‌شود که در آن دادگاه به کمک هیئتی از کارشناسان تصمیم خواهد گرفت که آیا بین مصدومیت‌های وی و واکسیناسیون رابطه علت و معلولی وجود دارد یا خیر.

دیگر خبرها

  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • ادعای جنجالی یکی از عمو‌های فیتیله‌ای علیه مجید قناد!
  • صحبت‌های جالب مجید جلالی درباره برنامه ۱۲ ساله
  • ویدیو/ مجید جلالی: برنامه ۱۴۱۴ فوتبال ایران را منتشر می‌کنیم
  • الهلال از سبیل متنفر است - تا اطلاع ثانوی
  • کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند
  • کنارگذر‌های رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند/ شهروندان از تردد در حاشیه کنارگدر‌ها و رودخانه‌ها خودداری کنند
  • «تا اطلاع ثانوی تعطیل»، نگاهی متفاوت به انقلاب فرهنگی!
  • حضور زنان در ورزشگاه تبریز تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • محور کلاله -گنبدکاووس (حدفاصل پل بایلر) تا اطلاع ثانوی مسدود شد