Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-09@02:04:21 GMT

عملیات ضدعفونی بازار بزرگ تبریز تداوم دارد

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۵۵۹۵۱

عملیات ضدعفونی بازار بزرگ تبریز تداوم دارد

محمدرضا قربانیان روز شنبه در گفت وگو با خبرنگران، افزود: از چند روز قبل عملیات ضدعفونی و سم زدایی بازار بزرگ تبریز در تمامی تیمچه ها و راسته ها با مشارکت ماشین آلات و نیروهای خدماتی از مناطق ۱۰گانه شهرداری تبریز اجرا شده است و با توجه به اعلام مسئولان بهداشتی مبنی بر احتمال بالای سرایت و شیوع ویروس کرونا در تجمعات و ترددهای بازار، نیروهای معاونت خدمات شهری به طور متناوب عملیات پاشش محلول ضدعفونی در بازار و هسته مرکزی شهر را اجرا خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام هشدار نسبت به امکان شیوع بیماری‌ها در مکان‌هایی که تجمع انسانی وجود دارد، از عموم شهروندان به خصوص بازاریان بازار بزرگ تبریز درخواست کرد همکاری لازم با عوامل خدمات شهری را داشته باشند.

قربانیان با قدردانی از همکاری اصناف و کسبه بازار تاریخی تبریز با نیروهای خدمات شهری، اظهار داشت: در حال حاضر بازار بزرگ تبریز در راستای مقابله با ویروس کرونا تعطیل است و همچون روزهای قبل،  روز جمعه نیز ضد عفونی تمامی محدوده بازار و خیابان‌های پیرامونی توسط نیروهای خدمات شهری انجام گرفت.

در همین ارتباط شهردار تبریز از شهروندان به ویژه اهالی بازار که در انجام عملیات ضدعفونی معابر نهایت همکاری را با آتش‌نشانان تلاشگر شهر داشتند، قدردانی کرد و گفت: امروز شاهد کاهش چشمگیر حضور شهروندان در محدوده مرکزی شهر هستیم که این حاکی از توجه مردم هوشمند شهرمان به تهدید ویروس کرونا است.

ایرج شهین باهر افزود: هیچ موضوعی بدون همراهی و همکاری شهروندان نمی‌تواند تحقق یابد و در روزهای اخیر با شیوع ویروس کرونا، این همکاری ضروری‌تر از پیش به نظر می‌رسد و بی‌شک با همیاری شهروندان تلاش عوامل شهرداری تبریز از جمله آتش‌نشانان که به صورت شبانه‌روزی به ضدعفونی‌کردن معابر، مبلمان شهری و وسایل حمل و نقل عمومی می‌پردازند، به ثمر می‌نشیند.

وی از بازاریان که در چندین عملیات ضدعفونی با آتش‌نشانان و سایر عوامل همکاری های لازم را داشتند، قدردانی‌ و اضافه کرد: مراکز تجاری به جهت حضور شهروندان در مواقع ضروری باید همواره ضدعفونی و پاکسازی شوند که امیدواریم در ادامه نیز با همراهی شهروندان بتوانیم به خدمات‌رسانی در این حوزه به نحو احسن تداوم بخشیم.

برچسب‌ها ویروس کرونا بازار تبریز آذربایجان شرقی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا بازار تبریز آذربایجان شرقی ویروس کرونا بازار تبریز آذربایجان شرقی بازار بزرگ تبریز عملیات ضدعفونی ویروس کرونا خدمات شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۵۵۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه شهروندان تهرانی از وضعیت نامناسب برخی از بی آر تی‌ها + فیلم

استفاده از وسایل نقلیه عمومی نه تنها موجب کاهش هزینه‌ها برای جابه جایی شهروندان در سطح شهر می‌شود بلکه در کاهش آلودگی و ترافیک شهری موثر است. یکی از وسایل نقلیه عمومی پرمصرف در شهر تهران بی آر تی است.

شهروند خبرنگار ما با ارسال فیلم از وضعیت نامناسب برخی از بی آر تی‌ها مانند نداشتن سیستم خنک کننده و فرسودگی اتوبوس در سطح شهر تهران گلایه کرد و از مسئولان شهری درخواست رسیدگی دارد.

فیلم ارسال شده را می‌توانید مشاهده کنید.

منبع: شهروند خبرنگار - تهران

بیشتر بخوانید:

عدم نصب صندلی در برخی از ایستگاه‌های اتوبوس اراک گلایه مسافران شد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • توصیه رئیس پلیس پایتخت به ماموران در طرح نور
  • واکسن های کرونا آسترازنکا از بازار جهانی جمع شد
  • ماجرای چرایی ساخت مسجد در پارک‌های بزرگ شهر
  • تداوم عملیات اجرایی طرح آبرسانی شهید شبان ارومیه
  • توسعه هر منطقه‌ مرهون بهره‌گیری صحیح از ظرفیت‌های اجتماعی است
  • ارائه خدمات الکترونیک « ۷ در ۲۴ » به شهروندان اصفهان + فیلم
  • تداوم بارش باران در آذربایجان شرقی
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • تداوم بارش باران تا روز جمعه در آذربایجان شرقی
  • گلایه شهروندان تهرانی از وضعیت نامناسب برخی از بی آر تی‌ها + فیلم