Web Analytics Made Easy - Statcounter

محدثه رودباری گفت: روزانه یکهزار ماسک و دستکش یکبار مصرف در کارگاه خیاطی مسجد دوستدار خانواده تولید و بین ساکنین محله، سطح شهر جیرفت توزیع می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، «محدثه رودباری» امروز در گفت و گو با خبرنگار ما از جیرفت، گفت: مسجد دوستدار خانواده که با رویکرد احیا کارکردهای مسجد اسلامی و ایجاد ارتباط تنگاتنگ بین مسجد و خانواده در اسفند سال ۹۷ راه اندازی شد از بدو تاسیس بخشی از فعالیت های خود را به کارآفرینی و اشتغال زایی بانوان عضو کانون فرهنگی هنری شهید شجاع حیدری اختصاص داد و در همین راستا در تابستانی که گذشت کارگاه آموزش خیاطی را راه اندازی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 


مجری طرح دوستدار خانواده در جنوب کرمان افزود: با توجه به شرایط حساس کنونی در مواجه با ویروس کرونا، مسجد دوستدار خانواده کارگاه آموزش خیاطی خود را تبدیل به کارگاه تولید ماسک و دستکش یکبار مصرف کرده است.

 

 

 


وی با بیان این مطلب که اولویت توزیع این اقلام با خانوارهای نیازمند است، اظهار کرد: روزانه یکهزار ماسک در این کارگاه تولید و بین ساکنین محله، سطح شهر جیرفت توزیع می شود و قصد داریم با افزایش تولید در بین ساکنین روستاهای تابعه نیز تولید کنیم.

 

 

 

 

رودباری اضافه کرد: ۲ گروه ۱۰ نفری در ۲ شیفت مشغول فعالیت هستند، به این شکل که یک گروه از ساعت ۸ صبح تا اذان ظهر و گروه دیگر از ۳ بعدازظهر تا ۷ شب در این کارگاه حضور یافته و به کار تولید ماسک و دستکش یکبار مصرف می پردازند.



مجری طرح دوستدار خانواده در جنوب کرمان، با اشاره به این که برای تهیه این اقلام نکات بهداشتی رعایت می شود، بیان کرد: ماسک های تولیدی به منظور استریل شدن در اختیار معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جیرفت قرار داده می شود سپس بین مردم توزیع می شوند و همچنین هر شب ساعت ۲۲ کارگاه ضدعفونی می شود.

 

با توجه به این که از چندین ماه قبل صندوقی برای کمک به نیازمندان راه اندازی کرده ایم و هر ماه مبالغی به نیازمندان کمک می کنیم، این بار در نظر داریم پک های بهداشتی تهیه و در بین این خانواده ها توزیع کنیم.

 

شایان ذکر است؛ مسجد دوستدار خانواده وابسته به کانون فرهنگی هنری شهید شجاع حیدری است که در مسجد حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها شهر جیرفت قرار دارد.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: کارگاه تولید ماسک تولید ماسک مسجد دوستدار خانواده ویروس کرونا ماسک کرونا ماسک و دستکش یکبار مصرف مسجد دوستدار خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۵۶۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تولید روزانه ۸۰ هزار بشکه نفت در نفت و گاز گچساران

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گفت: هم‌اکنون نسبت به پارسال روزانه بیش از ۸۰ هزار بشکه افزایش تولید نفت داریم، همچنین خوراک شماری از پالایشگاه‌های کشور را نیز تأمین می‌کنیم.

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران، غلامرضا کمالی در آیین روز کارگر گفت: اگر پایداری تولید داشته‌ایم به همت کارگران است و هرچه به کارگران خدمت کنیم بازهم کم است.

وی با قدردانی از همه افرادی که در تحقق حداکثری تولید نفت تلاش کرده‌اند، افزود: گستره جغرافیایی شرکت نفت و گاز گچساران در چهار استان است که افزایش تولید با همت دولت سیزدهم و تلاش در مجموعه نفت کشور رقم خورده است.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران تصریح کرد: هم‌اکنون نسبت به پارسال روزانه بیش از ۸۰ هزار بشکه افزایش تولید نفت داریم، همچنین خوراک بیشتر پالایشگاه‌های کشور را نیز تأمین می‌کنیم.

کمالی با بیان اینکه امروز جشن تولید ۶۳۰ هزار بشکه نفت در روز را می‌گیریم، افزود: کارگران رزمندگان جبهه اقتصاد هستند، اما دنیا ما را تحریم کرده است و نمی‌خواهد روی پای خودمان بایستیم.

وی با اشاره به اینکه ۲۰درصد نفت کشور در این منطقه تولید می‌شود، بیان کرد: در همه کتاب‌های مدیریتی از نیروی انسانی به‌عنوان بزرگ‌ترین سرمایه یاد می‌شود. نقش نفتی‌ها در اقتصاد کشور بیش از هزار و ۴۰۰ همت در سال است که انتظار می‌رود مشکل‌های کارکنان صنعت نفت رفع شود.

علی احمدزاده، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، در ادامه گفت: متخصص‌ترین و کارآمدترین نیروهای حوزه کار کشور در اینجا هستند. گچساران نه‌تنها بزرگ‌ترین سرمایه ملی، بلکه پنجمین ابرمخزن نفت جهان است. اینجا بزرگ‌ترین سرمایه نیروی انسانی بی‌مانند را دارد و شهدای نفت گواه این مهم هستند.

وی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس تأسیسات نفت و گاز گچساران بارها بمباران شد، اما تولید متوقف نشد. حیف است کشورهای منطقه به‌دلیل مسائل مالی، جوانان ما را جذب خود کنند. دولت باید تدبیری در این زمینه بیندیشد.

دیگر خبرها

  • فواید باور نکردنی مصرف روزانه پیاز
  • مصرف روزانه ۸ هزارتن شکر در ۶ ماهه نخست سال
  • برای فروش سفره یکبار مصرف چه باید کرد
  • افتتاح کنفرانس بین‌المللی توزیع نیروی برق در زنجان
  • بیش از یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چناران نابود شد
  • توزیع روزانه میوه و صیفی در میدان مرکزی به ۲۲ هزار تن رسید
  • توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی در مازندران
  • توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی برای کشت برنج در مازندران
  • افزایش تولید روزانه ۸۰ هزار بشکه نفت در نفت و گاز گچساران
  • توزیع روزانه ۴ تن گوشت قرمز در بازار روزهای کرج