Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-28@15:33:49 GMT

هیات عالی نظارت مجمع تشخیص، بودجه ۹۹ را تایید کرد

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۵۶۹۶۵

هیات عالی نظارت مجمع تشخیص، بودجه ۹۹ را تایید کرد

بودجه سال ۹۹ کل کشور در نشست فوق العاده هیات عالی نظارت بر اجرای سیاستهای کلی نظام بررسی و پس از تایید، به شورای نگهبان ارسال شد.

محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در این باره گفت: مغایرت ها و عدم انطباق لایحه بودجه سال ۱۳۹۹ با سیاست‌های کلی نظام که در هیات عالی مجمع تشخیص مصلحت نظام به شیوه کنفرانس مجازی بررسی و به تصویب اعضای هیات عالی نظارت رسیده بود، در جلسه‌ فوق العاده با حضور دبیر مجمع، علی آقا محمدی، دبیر هیات عالی نظارت بر سیاستهای کلی نظام، داود دانش جعفری رییس کمیسیون اقتصادی مجمع تشخیص مصلحت نظام و غلامرضا تاجگردون، رییس کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی، نهایی و پس از اطلاع و تایید رییس هیات عالی نظارت آیت الله آملی لاریجانی به شورای نگهبان ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲۷۲۱۵

کد خبر 1364632

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مجمع تشخیص مصلحت نظام بودجه 99 شورای نگهبان هیات عالی نظارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۵۶۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان ، رئیس ستاد انتخابات خوزستان در این نشست گفت : تبلیغات نامزدها دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان باید در چارچوب قانون انجام شود .

ابوالحسن معماری افزود : در این نشست  ابهامات و سوالات  نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان خوزستان در خصوص تبلیغات و مقررات انتخابات مورد بررسی قرار گرت .

همچنین در این نشست نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند .

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان خوزستان برای تعیین نمایندگان دو نماینده حوزه انتخابیه آبادان و نماینده حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر در روز بیست و یکم اردیبهشت ماه برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • مجمع تشخیص مصلحت نظام منشأ بزرگ فساد را می‌خشکاند؟!
  • نحوه نظارت بر صحت نتایج آزمایش‌ها در آزمایشگاه‌های پزشکی
  • حوزه نظارت بر کیفیت آموزش دانشگاهی در قزوین احیا شد
  • نظارت ویژه بر پرونده‌های اقتصادی در دستور کار است
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • حوزه ارزیابی و نظارت بر کیفیت آموزش عالی در قزوین احیا شد
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • امام جمعه تهران خطاب به متدینین: انگ زدن به یکدیگر مصلحت نیست
  • دشمنان شکست خورده در حال تدارک استراتژی جدید برای ضربه زدن به نظام هستند
  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد