Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه‌های جهادی قرارگاه مدافعان سلامت سیرجان شبانه‌روز پای کار هستند تا امر پاکسازی، گندزدایی و ضدعفونی محیط شهری سیرجان به‌خوبی انجام شود و در واقع به یک ستون اصلی و تأثیرگذار تبدیل شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی اظهار داشت: این قرارگاه با همت طلاب  و بسیجیان و صالحین سپاه، شهرداری و بهداشت برنامه شبانه‌روزی دارند و این یک برنامه جهادی است که هم  کرونا را شکست می‌دهد و هم آمریکا را.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه سیرجان ابراز داشت: در رفع مشکلات، نیازمند همراهی و همکاری هستیم و ما امروز باید همدلی را بیشتر کنیم تا در رفع این مشکل زودتر به نتیجه مطلوب برسیم.

محدویت تردد اتوبوس‌های خط واحد

رضا سروش‌نیا شهردار سیرجان بیان داشت: همکاری همه، باشهرداری توانست تا به امر مهم ضد عفونی بهتر دست یابیم و این قرارگاه پاکسازی، ضدعفونی اماکن عمومی، مساجد، کیوسک‌ها، دکمه‌های عابربانک و معابر پرتردد شهری را در اولویت خود قرار داده‌اند تا سهم مؤثری در مهار کرونا را داشته باشیم.

 وی خاطرنشان کرد: مدیریت در ایستگاه ضد عفونی و گندزدایی بر عهده شهرداری است و براساس تقسیم‌بندی میدان تره‌بار و بازار را که بشتر مردم در تماس هستند، شبانه‌روز دو مرتبه ضد عفونی می‌شوند و اکنون که گروه‌های جهادی و مردم به کمک آمدند، تمامی امکانات را در خدمت این قرارگاه گذاشتیم.

شهردار سیرجان در خصوص اتوبوس‌ها و سرویس‌های بین‌شهری هم گفت:  تردد ها را محدود کردیم و سرویس‌های خط واحد مسیرهای لازم را یک بار در روز داریم و آن‌چه برای ما مهم است جان مردم است و تقاضا داریم از تردد و حضور در جامعه خودداری کنند و در خانه بمانند.

سروش‌نیا افزود: گندزدایی معابر شهری اقدام عملی و منطقی برای پیشگیری است و این کار مرتب از سوی متولیان سلامت مردم و با همکاری دیگر ادارات در سطح شهرستان صورت گرفته و استمرار خواهد یافت، اما اگر مردم کماکان با همان شیوه سابق در شهر حضور یابند تمام این اقدامات ابتر می‌شود.

انتهای پیام/80015/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: قرارگاه سلامت گندزدایی ضدعفونی سیرجان ضد عفونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۵۷۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیابان فلسطین اراک ساماندهی می‌شود

سرپرست منطقه چهار شهرداری اراک گفت: در راستای ساماندهی و بهسازی معابر شهری، با هدف ارتقای سطح کیفی معابر و به ‌منظور هدایت اصولی آب‌های سطحی و افزایش خدمات‌رسانی به شهروندان، عملیات جدول‌گذاری در خیابان فلسطین به طول ۳۰۰ متر در حال اجرا است.

علی حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مرکزی اظهار کرد: مدیریت شهری با هدف ساماندهی معابر و نهرهای سطح شهر و زیباسازی فضاهای شهری و مناسب‌سازی پیاده‌روها و جداول، عملیات بهسازی و مرمت جداول و کانال‌های معابر را انجام می‌دهد.

وی افزود: عملیات جدول‌گذاری بعضی معابر شهری در راستای رفع آب‌گرفتگی‌های فصلی در سال‌های گذشته و ساماندهی وضعیت هدایت آب‌های سطحی اجرا می‌شود.

سرپرست منطقه چهار شهرداری اراک تصریح کرد: در همین راستا بیش از ۳۰۰ متر طول تبدیل جدول کانی به نهری در خیابان فلسطین در حال اجرا است.

حبیبی با اشاره به اجرای عملیات لکه‌گیری، تراش و ترمیم، روکش آسفالت در معابر دارای آسفالت قدیمی، گفت: طی چند روز گذشته نزدیک به ۱۲۰ تن آسفالت در خیابان‌های شهدا، جهانگیری و داوران برای لکه‌گیری، پخش و توزیع شده است.

وی افزود: در راستای ساماندهی و بهسازی معابر شهری و با هدف ارتقای سطح کیفی معابر و نیز به منظور هدایت اصولی آب‌های سطحی و افزایش خدمات‌رسانی به شهروندان، عملیات جدول‌گذاری در خیابان فلسطین به طول ۳۰۰ متر در حال اجرا است.

کد خبر 750819

دیگر خبرها

  • تلاش می‌کنیم کرمان در سال ۱۴۰۳ به قرارگاه آبادانی تبدیل شود
  • تشدید فعالیت سامانه بارشی در تهران / پیش‌بینی لغزندگی جاده‌ها و آب‌گرفتگی معابر
  • شهرداری قزوین قدمی برای مناسب‌سازی شهر برنداشت
  • آغاز پویش ملی سلامت دهان و دندان در استان
  • راه اندازی دو مرکز خرید گندم در کهگیلویه/ مراکز شبانه روزی است
  • راه اندازی دو مرکز خرید در کهگیلویه/مراکز خرید شبانه روزی است
  • قرارگاه جهاد آسفالت در کرمان راه اندازی شد
  • نظارت مأموران محیط زیست آذربایجان‌غربی بر بیش از۷۶۰ هزارهکتار ازمناطق تحت مدیریت
  • تردد در معابر منتهی به میدان کتاب ساماندهی و کانالیزه شد
  • خیابان فلسطین اراک ساماندهی می‌شود