Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-04@03:49:36 GMT

برپایی خیمه های بهداشتی در حسینیه اعظم زنجان

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۵۸۱۰۲

برپایی خیمه های بهداشتی در حسینیه اعظم زنجان

مرتضی شهامی به ضدعفونی حسینیه اعظم زنجان و محله های اطراف حسینیه اشاره کرد و گفت: در راستای آگاهی بخشی به عموم و مقابله با ویروس کرونا، خیمه های بهداشتی در حسینیه اعظم زنجان برپا شده است.

مسئول روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان گفت: به منظور ضدعفونی محله های اطراف حسینیه اعظم زنجان 15 تن از خادمان خیابان های فردوسی، مناطق پایین شهر و بازار را ضدعفونی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مرتضی شهامی از توزیع رایگان ادوات بهداشتی از محل دارالشفای حسینیه اعظم زنجان در بین مردم اطراف حسینیه و زائران خبر داد و گفت: در راستای مقابله با کرونا بین نمازگزاران حسینیه اعظم، ماسک توزیع شد.

وی به ارائه آموزش های لازم به زائران در خصوص ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: مهرهایی که توسط نمازگزاران استفاده می شود به صورت مرتب ضدعفونی می گردد.

 

شهامی با اشاره به اینکه در تلاش هستیم تا پک های حاوی مواد ضدعفونی کننده تهیه و در اختیار خانواده ها قرار دهیم، افزود: خیمه های بهداشتی در حسینیه اعظم زنجان هم با هدف تروج نکات بهداشت فردی و اجتماعی برای پیشگیری از بیماری کرونا در دستور کار قرار دارد.

 

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: ضدعفونی فضاهای عمومی حسینیه اعظم زنجان حسینیه اعظم زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۵۸۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبشار آبگرمه دورود با مناظر رویایی+فیلم

در مسیر رسیدن به  آبشار زیبا، آبشار‌های پلکانی کوچکی خواهید دید که در طبیعت سرسبز این ناحیه همچون نگینی درخشان به نظر می‌رسند و به زیبایی این منطقه افزوده‌اند. پس اگر فردی ماجراجو و طبیعت گرد هستید، حتما بازدید از آبشار چم چیت (آب گرمه) را دربرنامه‌ی خود قرار دهید.

 آب‌های کوه‌های اطراف بعد از گذشتن از صخره‌ها و سنگ‌های بزرگ و کوچک به آبشار‌های این ناحیه می‌رسند که آبشار آبگرمه (چم چیت) یکی از آنهاست. به دلیل وجود آب و هوای مناسب در اطراف بیشه گرمه تنوع گیاهی زیادی نیز به چشم می‌خورد.

گل‌های نرگس، زنبق، نعنا و پونه از جمله گیاهان همیشگی این منطقه به شمار می‌آیند که خاصیت درمانی زیادی نیز دارند. همچنین تنوع جانوری در اطراف بیشه گرمه نیز باعث شده تا افراد با آمادگی به این منطقه سفر کنند. اگر قصد سفر به این آبشار را دارید آماده‌ی مواجه شدن با حیوانات این ناحیه مثل گراز و بز کوهی را داشته باشید. در سفر به روستای چم چیت و آبشار گرمه حتما موارد احتیاط را رعایت کنید و سعی کنید تا سفرتان کمترین آسیب به طبیعت و فرهنگ مردم بومی را وارد کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق(ع) برگزار می‌شود
  • حال و هوای حسینیه اعظم زنجان در ایام شهادت امام جعفرصادق(ع)
  • آلمان روسیه را به حمله سایبری به حزب صدر اعظم متهم کرد
  • حمله رژیم صهیونیستی به اطراف دمشق هشت زخمی برجای گذاشت
  • انحراف مینی بوس در اتوبان پیامبر اعظم(ص) ۸ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • فرماندار: طرح تأمین پارکینگ اطراف حرم مطهر رضوی را تحویل دولت داده‌ایم 
  • آبشار آبگرمه دورود با مناظر رویایی+فیلم
  • انحراف مینی بوس در اتوبان پیامبر اعظم تبریز ۸ نفر را مصدوم کرد
  • سوگواره شعر «صادقانه‌ها» در قم برگزار می‌شود
  • ۱۲ طلبه و ۴ مداح که اعضاء بدن‌شان اهداء شد/ انتشار شماره جدید «خیمه»