Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@20:15:12 GMT

زنیدپور:فوتبال مالزی به خاطر کرونا تعطیل است

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۵۸۳۷۷

زنیدپور:فوتبال مالزی به خاطر کرونا تعطیل است

میلادزنیدپور باد از یک فصل حضور در لیگ مالزی ، قرار است بازهم در فوتبال این کشور شرق آسیا بازی کند.

به گزارش «ورزش سه» نزدیک بودن مالزی به چین و‌شرایط ویژه ای که در این منطقه از آسیا وجود دارد باعث شده تا فوتبال باشگاهی این کشور نیز تحت تاثیر قرار بگیرد.


میلاد زنیدپور‌بازیکن سابق تیم ملی درباره شرایط خودش گفت:«من دوباره امسال در مالزی قرارداد بستم و خوشحال هستم از انتخابی که داشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»


او مه در لیگ های اندونزی و عراق هم بازی کرده درباره حضور در این لیگ ها گفت:«اندونزی بسیار لیگ درگیرانه و فیزیکی دارد و خیلی هیجانی دنبال می شود چون واقعا در هر بازی ‌لیگ اندونزی استادیوم فول از تماشاگر است.» او افزود:«لیگ عراق هم سطح خوبی دارد و  از لحاظ فوتبال خیلی نزدیک به لیگ ایران است. اما فوتبال   مالزی با هر دو اینها متفاوت است. فوتبال  مالزی سطح خوبی از لحاظ تکنیکی دارد و اکثر بازیکنان مالایی تکنیکی و سرعتی هستند و تیمهای اینجا دوست دارند فوتبال تکنیکی  بازی کنند. بنظرم خیلی دارند پیشرفت میکنند.»

 


او همچنین گفت:« از لحاظ امکانات که واقعا خوب بودند و در حال بهتر شدن هم هستند.»


زنیدپور در بخش دیگری از صحبت هایش درباره تاثیر شیوع کرونا روی فوتبال مالزی گفت:«شیوع کرونا هنوز اینجا زیاد نیست و   طبق اخرین اخباری که شنیدم زیر ۱۰۰نفر مبتلا شده اند. دولت خیلی جدی پیگیر است . چیزی که مهم بود اینکه بلافاصله جلوی  پروازه های چین را گرفتند و به هیچ چینی یا مالزیایی اجازه خروج یا ورود ندادند.»


او با اشاره به تعطیلی مسابقات هم گفت:« کلیه مسابقات و تمرین تیم ها هم تعطیل شده است.»


بازیکن جنوبی فوتبال ایران در پایان هم افزود:« هم وطن عزیز ایرانی لطفا به خودت و خانواده و جامعه رحم کرده و رعایت اصول بهداشتی و ماندن در خانه را رعایت کنید تا بتوانیم دوباره سالم سلامت به زندگی ادامه بدهیم.»

 

میلاد زنیدپور مالزی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اخبار کرونا میلاد زنیدپور مالزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۵۸۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

5 پاس گل و یک گل: دنیا مثل مسی نخواهد دید

به گزارش "ورزش سه"، اینترمیامی شب گذشته در چارچوب رقابت‌های لیگ فوتبال آمریکا به مصاف نیویورک رد بولز رفت و با نتیجه پرگل 2-6 برابر این تیم به پیروزی رسید تا سه امتیاز مهم دیگر را هم در این فصل به دست آورده باشد.

مسی ستاره اول تیمش در این بازی بود و موفق شد یکی از شش گل اینترمیامی در این بازی را وارد دروازه حریف کند و پاس هر پنج گل دیگر را هم برای بازیکنان اینترمیامی ارسال کرد تا نمایشی خیره کننده و متفاوت را ارائه کرده باشد.

مارتینو پس از پایان این بازی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: «همه گل‌ها در این بازی مهم بودند اما لئو کاری تاریخی را با ارسال پنج پاس گل و به ثمر رساندن یک گل انجام داد. در عین حال نمی‌توانم سه گل سوارز و دو گل روخاس را هم فراموش کنم. هر دو گل روخاس خیلی زیبا بود اما گل دوم او فوق‌العاده بود. با این حال، به‌خاطر جنبه تکنیکی لئو روی پاسی که ارسال کرد، گل قیچی برگردان سوارز را به‌عنوان گل محبوبم انتخاب می‌کنم.

مسی بازی‌های فوق‌العاده‌ای در بارسلونا و در طول دوران حضور من در این تیم داشت. اما من در عین حال بازی نیمه نهایی برابر پاراگوئه در رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا را به‌خاطر دارم که او نتوانست گل بزند اما بهترین بازیکن زمین بود. من همیشه این را گفته‌ام و شاید تکراری باشد اما مسی همیشه کاری جدید انجام می‌دهد.

این که در یک بازی تیمت شش گل بزند و تو روی هر شش گل موثر باشی اتفاقی که شاید به سختی بتوانیم دوباره آن را ببینیم. او همیشه مهره موثری برای ما بوده است. امروز رابطه خوب و همکاری مسی و سوارز را در نیمه دوم مثل روزهای قدیم دیدیم. این دو نفر در بازی بسیار موثر هستند.»

دیگر خبرها

  • کارت قرمز به جای تشویق به نجات جان! اخراج بازیکن به خاطر درخواست کمک برای هوادار بیمار
  • متئو لاهوز: به خاطر زدن تونل افتخار برای رئال مادرید، محروم شدم!
  • ۵ پاس گل و یک گل؛ دنیا مثل مسی نخواهد دید
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • 5 پاس گل و یک گل: دنیا مثل مسی نخواهد دید
  • تظاهرات مردم مالزی در حمایت از غزه+ فیلم
  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس
  • ترسوها و حاشیه‌های پررنگ‌تر از متن/ فنی و فرهنگ؛ تعطیل!
  • تمجید سایت ژاپنی از زاهدی به‌خاطر گل تاریخی