Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ سیاوش طاهرخانی، شهردار و حکمت اله داودی رئیس شورای اسلامی شهر قزوین‌؛ درگذشت مبارز انقلابی حاج ابراهیم عبدالرزاقی برادر گرامی مهندس مهدی عبدالرزاقی نایب رئیس شورای اسلامی شهر قزوین را تسلیت گفتند.
متن‌ پیام‌تسلیت شهردار و رییس شورای اسلامی شهر قزوین به شرح زیر است:

باسمه تعالی 
کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذوالجلال و الاکرام
جناب آقای مهندس مهدی عبدالرزاقی نائب رئیس شورای اسلامی شهر قزوین
خبر درگذشت برادر گرامیتان، مبارز پیش از انقلاب و فعال سیاسی متعهد انقلابی، حاج ابراهیم عبدالرزاقی موجب تأثر و تألم فراوان گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اینجانبان مصیبت وارده را حضور جنابعالی و خانواده‌ی محترم تسلیت عرض می‌نمائیم و از درگاه خداوند متعال برای شما و بازماندگان آن مرحوم طول عمر و صبر جمیل و اجر جزیل، و برای آن فقید غفران و رحمت الهی مسئلت می‌نماییم.
سیاوش طاهرخانی
شهردار قزوین
حکمت الله داودی
رئیس شورای اسلامی شهر

46

کد خبر 1364683

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان قزوین شورای اسلامی شهر قزوین رئیس شورای اسلامی شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۵۸۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاندیداهای شورای ائتلاف در شیراز و زرقان معرفی شد

رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب در فارس (شانا) از اعلام کاندیدای مورد حمایت این شورا در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان شیراز و زرقان خبر داد. - اخبار استانها -

مجید فروردین در گفت‌و‌گو با خبرگزاری تسنیم از شیراز، بیان کرد: شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب در فارس (شانا)، آقایان سید اسماعیل حسینی و ابراهیم عزیزی را دو کاندیدای مورد حمایت در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شیراز و زرقان معرفی کرده است.

وی گفت: اطلاعیه رسمی شانای کشور نیز در خصوص اعلام حمایت از این دو کاندیدا تا فراد اعلام خواهد شد.

رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب در فارس (شانا) افزود: در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد نیز شانا هنور فرد مورد حمایت خود را اعلام نکرده و به احتمال زیاد صبح فردا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/424.

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با رئیس مجلس شورای اسلامی
  • شهرداری قزوین به مطالبه شورا برای ساماندهی معابر شهری توجه کند
  • در نود و یکمین جلسه شورای شهر ساری چه گذشت؟
  • استفاده از نظرات نخبگان سرلوحه کار شورای شهر قزوین است
  • افتتاح فاز سوم کمربندی نسیم شمال در قزوین
  • کاندیداهای شورای ائتلاف در شیراز و زرقان معرفی شد
  • رونمایی از سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران | معاون شهردار: نظارت گریز نیستیم
  • تسلیت استاندار خوزستان به مناسبت درگذشت مادر شهیدان دزفولی
  • رئیس مجلس عروج سردار سید مجید ایافت را تسلیت گفت
  • قالیباف عروج سردار «سیدمجید ایافت» را تسلیت گفت