Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@14:04:05 GMT

انتشار فراخوان هنری با موضوع کرونا در سمنان

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۵۸۷۶۸

انتشار فراخوان هنری با موضوع کرونا در سمنان

حجت الاسلام و المسلمین علی اصغر فضیلت روز شنبه به خبرنگاران اظهار داشت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با همکاری انجمن های هنری و موسسات فرهنگی زیر مجموعه خود  پویش مردمی را با عنوان جشنواره هنری «یار در خانه» برگزار می کند.

وی افزود: برگزاری این پویش می‌تواند مشارکت و همراهی مردم با اصحاب فرهنگ و هنر در راستای آگاهی بخشی برای مبارزه با شیوع ویروس کرونا و دعوت کردن مردم به خانه با ایجاد نشاط اجتماعی را بدنبال داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این جشنواره در بخش های عکاسی با تلفن همراه با موضوع «نوروز امسال در خانه»، دل نوشته های طنز با موضوع  «سخنی با کرونا»، نقاشی کودک با موضوع «بهار»، تصویرسازی با موضوع «زحمات کادر تیم های درمانی»، کاریکاتور با موضوع «سفر در ایام کرونا» و  فیلم پنج ثانیه ای موبایلی  با موضوع  «ما در خانه می‌مانیم» برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان توضیح داد: علاقه مندان می توانند تا ۲۵ فروردین ۹۹ آثار خود را به همراه نام و نام خانوادگی، شهر، سن و شماره تماس را به رایانامه ershadsem.honar@farhangmail.ir ارسال کنند.     

فضیلت گفت: در هر رشته به نفر اول لوح تقدیر، کتاب نفیس و مبلغ پنج میلیون ریال، نفر دوم سه میلیون ریال و نفر سوم دو میلیون ریال به عنوان جایزه اهدا خواهد شد و نیز آثار ارسالی ارزشمند در یک نمایشگاه مجازی رونمایی خواهند شد.

برچسب‌ها سمنان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هنرهای تجسمی پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمنان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هنرهای تجسمی سمنان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هنرهای تجسمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۵۸۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر شورای فرهنگ عمومی تغییر کرد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با ابلاغ رئیس‌جمهور به عنوان رئیس شورای‌عالی انقلاب فرهنگی، بر اساس ماده واحده «تأیید انتخاب دبیر شورای فرهنگ عمومی» که در جلسه هشتم اسفند سال گذشته شورای‌عالی انقلاب فرهنگی بر اساس مصوبه جلسه بیست‌ویکم بهمن سال ۱۴۰۲ شورای معین شورای عالی انقلاب فرهنگی به پیشنهاد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به تصویب رسیده، در حکمی عاطفه خادمی را به عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور منصوب کرد.

به گزارش ایسنا، عاطفه خادمی پیش از این به‌عنوان مشاور اجتماعی وزیر و دبیر ستاد جمعیت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این وزارتخانه مشغول به فعالیت بود. او متولد سال ۱۳۶۳ و دانش آموخته دکترای سیاستگذاری فرهنگی و به عنوان اولین زن فارغ‌التحصیل این رشته در کشور است.

وی عضو هیأت علمی پژوهشگاه  مطالعات فرهنگی اجتماعی و تمدنی و دارای تألیفات پژوهشی با رویکرد سیاستگذاری در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی به‌ویژه با محوریت زنان و خانواده است.

بنابراعلام روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سوابق علمی و اجرایی وی می‌توان به تجربه همکاری با نهادهای مختلف مانند سازمان صدا و سیما، پژوهشگاه‌های مرتبط در حوزه علوم انسانی حول بررسی مسائل مختلف حوزه فرهنگ‌ و اجتماع، متمرکز بر حوزه‌های تحولی، مسئول دبیرخانه تحول مجتمع های قضایی خانواده در قوه قضاییه و دبیر دبیرخانه کمیته اجتماعی و فرهنگی سند تحول دولت سیزدهم اشاره کرد.

پیش از این سیدمجید امامی به‌عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور در این مسئولیت خدمت می‌کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری محفل شعر گویشی شاعران بختیاری در دزفول
  • آغاز بکار مدرسه ملی روایت در سمنان
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کوثر منتشر شد
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوثر منتشر شد
  • انتشار فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر»
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود منصوب شد
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی تغییر کرد
  • هیچ نهادی مجاز به لغو کنسرت‌ها نیست/ در سوگِ مرگِ «موسیقی هنری»
  • مدرسه ملی روایت در سمنان افتتاح شد
  • تشکیل قرارگاه شهید آوینی فرصتی برای حمایت از تولیدات هنری است