Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-03@00:11:55 GMT

پایش شبانه‌روزی ورودی‌های خرمشهر

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۵۹۱۹۲

پایش شبانه‌روزی ورودی‌های خرمشهر

محمد حیدری شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا گفت: به منظور پایش بیشتر ورودی‌های خرمشهر کنترل جاده امام صادق(ع) به اهواز به عهده بسیج و پایش جاده خرمشهر به اهواز به عهده نیروی انتظامی گذاشته شد.

وی افزود: ورود خودرو از استان‌هایی که در وضعیت قرمز کرونایی بسر می برند به سمت خرمشهر ممنوع  است و امکانات زیرساختی نیز در اختیار مسافران نوروزی قرار نمی گیرد و  اجازه برپایی چادر در پارک ها و ساحل رودخانه به مسافران داده نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون استاندارو فرماندار ویژه خرمشهر رعایت بهداشت فردی را لازمه مقابله با ویروس کرونا بیان کرد و گفت: شهروندان برای مبارزه با ویروس کرونا بهداشت فردی را رعایت کنند ضمن اینکه برای حفظ سلامت مردم تمام واحدهای نانوایی در این شهرستان بر رعایت بهداشت ملزم شدند.

حیدری مشارکت مردم به ویژه کسبه ، بازاریان، دستفروشان و خرده فروشان برای مقابله با ویروس کرونا را لازم و ضروری دانست و بر تعطیلی این واحدهای صنفی تاکید کرد و گفت: کسبه و بازاریان برای حفظ سلامت خود و شهروندان یک هفته کسب و کار خود را تعطیل کنند.

وی ادامه داد: دولت تا پایان سال قرار است ۲ بسته حمایتی در اختیار مردم قرار دهد که می‌تواند بخش زیادی از کمبودها را جبران کند.

فرماندار خرمشهر در ادامه گفت: با هماهنگی انجام شده سه هزار و ۵۰۰ بسته بهداشتی شامل ماسک، دستکش و ژل بهداشتی از سوی شرکت فولاد جهان‌آرای خرمشهر برای افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی این شهرستان تامین شده و آماده توزیع است.

حیدری از شهرداری خرمشهر به دلیل در اختیار نگذاشتن بسته‌های بهداشتی به نیروهای شهرداری انتقاد کرد و گفت: شهرداری وظیفه دارد بسته‌های بهداشتی در اختیار نیروهای خدماتی خود قرار دهد.

وی ادامه داد: مردم در شرایط مختلف خشکسالی، ریز گردها و سیل ما را همراهی کردند اکنون شرایط اضطراری با مدل دیگری اتفاق افتاده که تاکنون کشور ما آنرا تجربه نکرده است .در این جنگ نیز با کمک و همراهی مردم می توانیم پیروز شویم.

ویروس کرونا که رسما کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تاکنون به بیش از  ۱۵۰ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا در سراسر جهان وضعیت فوق العاده اعلام کند.

تاکنون ۱۶ فرد مبتلا به کرونا در آبادان، ۱۵ نفر در خرمشهر و ۹ نفر در شادگان  شناسایی شده است که در بیمارستان طالقانی آبادان بستری هستند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا چین شبانه روزی شهرداری کسب و کار کمیته امداد امام خمینی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۵۹۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت رفت‌وآمد شبانه در تهران+ اطلاعیه

با توجه به اشغال تهران توسط متفقین در سال‌های جنگ جهانی دوم، رفت و آمد در تهران از ساعت ۲۳ تا ۵ صبح روز بعد بدون مجوز فرمانداری تهران ممنوع بود.

اطلاعیه فرمانداری نظامی تهران در این باره را به نقل از روزنامه اطلاعات ۷ اردی‌بهشت ۱۳۲۳ بخوانید و عکسی از میدان توپخانه در همین سال را تماشا کنید.

دیگر خبرها

  • فعالیت شبانه‌روزی ۱۷۰۰ نیروی خدمات شهری برای رفع آبگرفتگی
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • ممنوعیت رفت‌وآمد شبانه در تهران+ اطلاعیه
  • بانک ها با تسهیلات مسکن چه می‌کنند؟
  • گشت وگذار شبانه پلنگ در جنگل ساری
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • ذبح‌کننده غیرمجاز دام در خرمشهر محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا : ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • هدف از اهدا جایزه ملی جوانی جمعیت پایش و ارزیابی علاقمندان است