Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@10:17:34 GMT

ممنوعیت خرد کردن مرغ در مرغ فروشی‌ها

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۵۹۸۴۵

ممنوعیت خرد کردن مرغ در مرغ فروشی‌ها

رئیس اتحادیه مرغ، تخم مرغ و ماهی کرج گفت: بهتر است شهروندان مرغ را به صورت بسته‌بندی خریداری و در منزل با ابزار آلات ضدعفونی شده خرد کنند.

کاظم حاج محمدی، رئیس اتحادیه مرغ، تخم مرغ و ماهی کرج، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: به منظور پیشگیری از شیوع و انتقال کرونا ویروس خرد کردن مرغ در مرغ‌فروشی‌های کرج ممنوع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتحادیه مرغ، تخم مرغ و ماهی کرج، افزود: هنوز به طور رسمی خرد و تمیز کردن مرغ در واحدهای صنفی ممنوع نشده است اما واحدهای صنفی خود این درخواست را از مردم می‌کنند تا مرغ را با بسته‌بندی خریداری و در منزل آن را خرد کنند.

وی در ادامه افزود: هر چند که ابزار و سطح مورد تماس ضدعفونی و استریل می‌شود اما بهتر است شهروندان مرغ را به صورت بسته‌بندی خریداری و در منزل با ابزار آلات ضدعفونی شده خرد کنند.

حاج محمدی در ادامه اظهار کرد: اکثریت واحدهای صنفی خود برای جلوگیری از شیوع کرونا از دستکش استفاده و از خرد کردن خودداری می‌کنند اما باز هم برخی شهروندان اصرار به خرد کردن در واحد صنفی را دارند.

رئیس اتحادیه مرغ، تخم مرغ و ماهی در ‌پایان گفت: البته پیگیر آن هستیم که از طریق نظام پزشکی و ارسال پیامک و اطلاعیه‌ها به شهروندان و واحدهای صنفی از این کار جلوگیری کنیم.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: مرغ تخم مرغ کرج ممنوعیت رئیس اتحادیه مرغ تخم مرغ و ماهی واحدهای صنفی خرد کردن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۵۹۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس کمیسیون داوران کشتی حضور در المپیک را از دست داد

به گزارش خبرنگار مهر، طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی تمام داورانی که در کمیسیون داوران اتحادیه جهانی کرسی دارند و قصد حضور در المپیک پاریس را دارند باید در مسابقات قاره‌ای، گزینشی قاره‌ای و جهانی شرکت کنند.

محمد مصلایی پور رئیس کمیسیون داوری طبق قانون اتحادیه جهانی باید در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت می‌کرد که او در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اعلام کرد به دلیل برخی مشکلات حضور در این مسابقات را از دست داد.

غیبت او در این مسابقات باعث شد تا محمد مصلایی پور حضور در المپیک پاریس را از دست بدهد. طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی کامران سلطانی، مهدی بشیرزاد و نیما صادقی جهت شرکت در رقابت‌های کشتی گزینشی المپیک که در روزهای ۲۰ تا ۲۳ اردیبهشت در استانبول ترکیه برگزار می‌شوند، دعوت شدند.

کد خبر 6089490 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • تاکید رئیس شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز بر ممنوعیت کشتار غیر مجاز دام در منازل و معابر
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی،المپیک را از دست داد
  • ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی تشکیل شد
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی حضور در المپیک را از دست داد
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی
  • پوتین: پاسخ متقارن به تحریم‌های غرب به نفع روسیه نیست
  • مقاومت برخی کشورهای اروپایی برای ممنوعیت واردات ال‌ان‌جی از روسیه
  • ادامه کمک های اتحادیه اروپا به افغانستان
  • رئیس‌جمهور آمریکا لایحه فروش یا ممنوعیت «تیک‌تاک» را امضا کرد
  • بایدن لایحهٔ ممنوعیت تیک‌تاک را امضا کرد