Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دامپزشکی استان تهران با اشاره به شیوع ویروس کرونا گفت: فروش مرغ در مراکز عرضه از قبیل سوپر مارکت‌ها و سایر مراکز فاقد مجوز سازمان دامپزشکی ممنوع است. ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۹ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

ولی‌الله واعظی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در تهران، با اشاره به وضعیت شیوع بیماری کورونا در کشور اظهار داشت: با عنایت به ابلاغ سازمان دامپزشکی کشور مبنی بر تشدید اقدامات بهداشتی به منظور جلوگیری از انتقال و گسترش این بیماری هرگونه قطعه‌بندی و طعم‌دار کردن گوشت مرغ در مراکز عرضه ممنوع می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین ادامه داد: با توجه به اقدامات مقابله‌ای در کنترل کروناویروس فروش مرغ در مراکز عرضه از قبیل سوپر مارکت‌ها و سایر مراکز فاقد مجوز سازمان دامپزشکی ممنوع می‌باشد.

فروش مرغ با قیمت بیشتر از 11500 تومان در چهارمحال و بختیاری تخلف استگزارش عدم فروش مرغ در بازار شهرکرد به گوش می‌رسد

مدیرکل دامپزشکی استان تهران افزود: مراکز عرضه صرفاً مجاز به عرضه مرغ به صورت بسته‌بندی کامل و یا محصولات بسته‌بندی شده واجد شناسنامه تولید از مراکز مجاز و معتبر تحت نظارت سازمان دامپزشکی کشور می باشند.

واعظی در پایان خاطرنشان کرد: لازم است شهروندان جهت رعایت اصول بهداشتی و جلوگیری از شیوع احتمالی بیماری از خرید محصولات فاقد شناسنامه و قطعه‌بندی خارج از سیستم بهداشتی خودداری کنند.

انتهای پیام/220/ ز

R7840/P/S6,60/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان دامپزشکی فروش مرغ مراکز عرضه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۰۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲ هزار و ۵۰۰ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز بهداشتی در سرایان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، فرمانده انتظامی سرایان گفت: ماموارن انتظامی هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی در بازرسی از یک کامیون، ۲ هزار و ۵۰۰ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز بهداشتی به ارزش ۵۲۵ میلیون تومان کشف کردند. 


سرهنگ شکوهی راد افزود: ماموران در این خصوص یک خودرو توقیف و یک متهم را دستگیر کردند.

وی گفت: متهم دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • نظارت دامپزشکی کرمان بر کارخانجات شیر و مراکز عرضه شیر خام
  • خودداری شهروندان ازخریدتخم‌مرغ‌های نگهداری شده در یخچال واحد‌های عرضه
  • آیا کودکستان‌های کشور رتبه بندی می‌شوند؟
  • هرگونه جابه جایی دام بدون اخذ مجوز در تربت‌ جام ممنوع شد
  • کشف ۲ هزار و ۵۰۰ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز بهداشتی در سرایان
  • تهدید جدی سلامت خانواده با طرح «عرضه اینترنتی دارو»
  • تبعات فروش اینترنتی دارو/ تهدید جدی سلامت خانواده با طرح عرضه اینترنتی دارو
  • کالامارکت چیست؟ مارکت پلیس فروش اقساطی کالای دیجیتال و لوازم خانگی
  • اما و اگرهای فروش اینترنتی دارو
  • نکات کلیدی برای خرید و فروش ملک در ستارخان