Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- سازمان جهانی بهداشت اروپا را کانون تازه اپیدمی ویروس کرونا اعلام کرده است.
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری آریا، بنابر گزارش های منتشر شده، ایتالیا که بیشترین موارد ابتلا به این ویروس را در اروپا دارد روز جمعه بیشترین تلفات روزانه خود را بر اثر بیماری کووید-19 اعلام کرد. اسپانیا که دومین رتبه را در اروپا دارد روز جمعه، 13 مارس، با افزایش 50 درصدی تلفات ناشی از کووید-19 روبرو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همزمان سازمان جهانی بهداشت از راه‌اندازی صندوقی برای کمک به افراد حقیقی و حقوقی برای مقابله با ویروس جدید کرونا خبر داده است.
سازمان جهانی بهداشت می‌گوید این اروپاست که حالا به کانون ویروس همه‌گیر کرونای جدید بدل شده است.
این سازمان در کنار بنیاد خیریه سوییس و بنیاد ملل متحد صندوق تازه‌ای برای حمایت از فعالیت‌های خود در واکنش به کوید-19 ایجاد کرده است.
این صندوق قرار است با حمایت مالی افراد و شرکت‌ها وارد عمل شود و به افراد، شرکت‌ها و سازمان‌ها در هر گوشه جهان کمک کند تا مستقیما در تلاش جهانی برای مقابله با کرونا همکاری کنند.
سازمان جهانی بهداشت و شرکای آن به دنبال بودجه برای گسترش تلاش‌های خود هستند. تهیه لوازم و لباس‌های ایمنی جهت استفاده کادر درمانی کشورهای مختلف، مجهز کردن آزمایشگاه‌ها، افزایش رصد بیماران و جمع‌آوری اطلاعات راه‌اندازی واحدهای مراقبت ویژه، تسریع تحقیقات برای تولید واکسن و تمام تدابیر مهم دیگری که برای توقف ویروس کرونا ضروری است.
تدروس گبرییسوس، دبیر سازمان جهانی بهداشت روز جمعه گفت: "کشورهای جهان نباید تنها به آزمایش، یا قرنطینه یا ردیابی ویروس اکتفا کنند. همه اینها باید با هم انجام شود. هر یک از افراد کادر درمانی باید بتواند بیماری را به خوبی تشخیص دهد و توان و لوازم مراقبت از بیمار را داشته باشد و بداند برای بیمارش چه کاری باید انجام دهد."
در همین حال دکتر مارک رایان تاکید کرده که طرح خانه ماندن و جدا ماندن داوطلبانه از دیگران تنها برای کنترل و کند کردن مراجعه به بیمارستان‌هاست تا بخش‌های درمانی بتوانند با وضعیت فعلی مقابله کنند. به گفته او این تدبیر باعث توقف همه‌گیری ویروس نخواهد شد.

مرکل: کرونا چالشی برای همه جهان است
صدراعظم آلمان با بیان اینکه بحران کرونا چالشی جدی برای همه کشورهای جهان است تاکید کرد که نیاز است از ذخایر مالی استفاده کنیم.
«آنگلا مرکل» صدراعظم آلمان شب گذشته در نشستی درباره چشم انداز اقتصادی در شرایط اپیدمی کرونا با تجار آلمانی گفت که بحران ویروس کرونا یک چالش مشترک برای همه کشورهای جهان است و مستلزم تلاشهای مشترک برای مقابله با آن است.
وی به شرکت کنندگان حاضر در این نشست اطمینان داد که برلین هرکاری لازم باشد برای تثبیت اقتصاد آلمان انجام خواهد داد.
صدراعظم آلمان همچنین تاکید کرد که به ذخایر مالی نیاز داریم.
صدراعظم آلمان سه‌شنبه گذشته پیش‌بینی کرده بود، بین 60 تا 70 درصد جمعیت این کشور در مقطعی به بیماری «کووید-19» مبتلا خواهند شد.

ایتالیا باز هم در مرگ بر اثر کرونا رکورد زد
مقامات ایتالیا روز جمعه از مرگ 250 نفر در این کشور طی 24 ساعت گذشته به دلیل ابتلا به ویروس کرونا خبر دادند.
این بالاترین آمار مرگ به دلیل ابتلا به کرونا از ابتدای آغاز شیوع این بیماری در این کشور اروپایی به شمار می‌آید.
بر اساس اعلام مقامات ایتالیا، روز جمعه ابتلای 2547 نفر دیگر به ویروس کرونا در این کشور مثبت اعلام شد تا شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور به 17 هزار و 660 نفر رسیده است.
خبرگزاری رویترز نوشت تنها در منطقه «لومباردیا» در شمال ایتالیا طی 24 ساعت گذشته 146 نفر جان خود را به دلیل ابتلا به کرونا از دست دادند تا قربانیان این ویروس در این منطقه به 890 نفر برسند.

تعطیلی پارک ها در ایتالیا
به گزارش اسوشیتدپرس، شهرداران بسیاری از شهر‌های ایتالیا از جمله میلان و رم اواخر روز جمعه تصمیم گرفتند با هدف جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا، پارک‌ها و زمین‌های بازی عمومی را تعطیل کنند.
دولت ایتالیا به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا، کل کشور را برای مقابله با کووید-19 در قرنطینه قرار داده است با این حال مردم اجازه داشتند با حفظ فاصله یک متر با یکدیگر در پارک‌ها قدم بزنند یا دوچرخه سواری کنند. در‌های پارک‌های ایتالیا از جمله در شهر رم از رو شنبه به روی مردم بسته شد. بعد از چین، بیشترین شیوع کرونا در ایتالیا گزارش شده است.

اظهارات عجیب مقام انگلیسی در باره مصونیت کشورش از کرونا
مشاور ارشد علمی دولت انگلیس ضمن هشدار در مورد تبدیل کرونا به ویروس فصلی، در اظهاراتی عجیب گفت که اگر 60 درصد مردم انگلیس مبتلا به این ویروس شوند، جامعه این کشور از «مصونیت جمعی» در برابر آن برخوردار خواهد شد.
به گزارش شبکه اسکای نیوز انگلیسی، این اظهار نظر دکتر «پاتریک والانس» در حالی روز جمعه مطرح شد که شمار موارد ابتلا به کرونا در انگلیس روز پنجشنبه به 590 مورد افزایش یافت.
این در حالی است که این مشاور علمی دولت انگلیس معتقد است که شمار واقعی مبتلایان فعلی به کرونا در انگلیس بین پنج تا 10 هزار نفر است.
وی تصریح کرد: فکر می کنیم که کرونا احتمالاً جزو ویروس هایی است که همیشه وجود خواهد داشت و به ویروس فصلی تبدیل می شود. جوامع در برابر این ویروس مصون خواهند شد و این، یک بخش مهمتر از روند کنترل این ویروس در درازمدت محسوب می شود. برای اینکه جامعه انگلیس از «مصونیت جمعی یا گروهی» در برابر این ویروس بهره ببرد، باید 60 درصد از این جامعه به این ویروس مبتلا شوند.
والانس خاطر نشان کرد: برخی آزمایش های جدید در مورد کرونا خیلی مهم هستند چون ما از طریق نتایج آنها می توانیم بفهمیم این بیماری چگونه در حال گسترش است و این در حالی است که هنوز به این مهم دست نیافته ایم.

 ابتلای یک نوزاد در انگلیس به ویروس کرونا
به گزارش روزنامه تلگراف، یک نوزاد تازه متولد شده، کم سن‌ترین فردی است که در انگلیس به ویروس کرونا مبتلا شده است.
یک زن باردار با علائم ذات الریه به بیمارستانی در منطقه میدلسکس لندن منتقل شد و روی وی آزمایش ابتلا به ویروس کرونا انجام گرفت. فرزند این زن نیز بلافاصله پس از به دنیا آمدن مورد آزمایش قرار گرفت که تست کرونای وی مثبت اعلام شد.
دولت انگلیس قصد دارد با هدف جلوگیری از شیوع این بیماری برگزاری اجتماعات بزرگ را ممنوع کند.

قرنطینه اجباری مسافران در نیوزیلند
نیوزیلند تمامی افرادی را که به این کشور وارد می‌شوند به مدت 2 هفته در قرنطینه قرار خواهد داد.
به گزارش آسوشیتدپرس، جاسیندا آردرن، نخست‌وزیر نیوزیلند روز شنبه و پس از جلسه اضطراری کابینه از قرنطینه تمامی مسافرانی که به این کشور وارد می‌شوند خبر داد. این تصمیم برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا اتخاذ شده است.
به گفته جاسیندا آردرن، نیوزیلند در قیاس با سایر کشورها شدیدترین کنترل‌های مرزی جهان را برای جلوگیری از انتشار کرونا اعمال خواهد کرد. همچنین بر این اساس، کشتی‌های کروز نمی‌توانند تا ماه ژوئن در این کشور پهلو بگیرند.
این تصمیمات که کالا‌های واردشده به نیوزیلند را شامل نمی‌شود، از نیمه‌شب یکشنبه به وقت محلی اجرایی خواهد شد. همچنین دولت پس از 16 روز این دستورالعمل جدید را بررسی و بازبینی خواهد کرد.
تا کنون 6 نفر در نیوزیلند به کرونا مبتلا شده اند.

حضور در مدارس مسکو اختیاری شد
شهردار مسکو از اختیاری شدن حضور دانش‌آموزان در مدارس مسکو به منظور مقابله با کرونا خبر داد.
به گزارش رویترز، شهردار مسکو روز شنبه اعلام کرد از روز دوشنبه، حضور دانش‌آموزان در مدارس این شهر اختیاری خواهد بود. این تصمیم برای مقابله با شیوع ویروس کرونا اتخاذ شده است و تا اطلاع ثانوی به اجرا گذاشته خواهد شد.
تا روز جمعه (دیروز) روسیه از 45 مورد ابتلا به بیماری کرونا در این کشور خبر داده بود. به گفته شهردار مسکو، 24 نفر از این افراد ساکن مسکو هستند و اقدامات پیشگیرانه و جدیدی برای مقابله با شیوع این بیماری در پایتخت روسیه به اجرا گذاشته شده است.
به گفته سرگئی سابیانی، شهردار مسکو، والدین درباره حضور یا عدم حضور فرزندانشان در مدرسه تصمیم خواهند گرفت.
روسیه پروازها از مبدأ و یا به مقصد کشورهای درگیر با کرونا را متوقف کرده و از افرادی که به این کشور وارد می‌شوند نیز تست کرونا می‌گیرد.

ورود اتباع 9 کشور اروپایی به خاک ترکیه ممنوع شد
دولت « رجب طیب اردوغان» با گسترش شیوع ویروس کرونا در ترکیه ورود اتباع 9 کشور اروپایی را به خاک این کشور ممنوع اعلام کرد.
بنابر گزارش خبرگزاری رسمی آناتولی در روز شنبه، بر اساس بیانیه دولت آنکارا، کلیه ورودی های مرزی به روی مسافرانی که قصد دارند از طریق آلمان، اسپانیا، فرانسه، اتریش، نروژ، دانمارک، سوئد، بلژیک، هلند به ترکیه سفر کنند،‌ از ساعت 08:00 به وقت محلی بسته خواهند شد.
این در حالی است که بر اساس اعلام رسمی و پس از مدتها دولت ترکیه وجود چند بیمار مبتلا به ویروس کرونا را اعلام کرد.
"فخرالدین کوجا" وزیر بهداشت ترکیه بعد از چند هفته سکوت روز جمعه از افزایش مبتلایان به "ویروس کرونا" در این کشور خبر داد و افزود که دومین مورد از ابتلا به این ویروس در ترکیه ثبت شد .
کوجا در پیامی در توییتر نوشت: نمونه آزمایش گرفته شده از یکی از نزدیکان اولین مبتلای به ویروس کرونا در ترکیه نیز مثبت بوده است.
وی سه روز قبل اعلام کرد که نتیجه آزمایش ابتلا به ویروس کرونا یک تبعه ترکیه که از خارج وارد این کشور شده، مثبت بوده است .
همزمان نشریه آمریکایی «نشنال اینترست» ، ترکیه را به «پنهانکاری» در انتشار اخبار مربوط به شیوع کرونا متهم کرد و نسبت به وقوع «فاجعه» در این کشور هشدار داد.
این نشریه آمریکایی در واکنش به این موضوع که ترکیه تاکنون ابتلای تنها یک فرد به کرونا را تایید کرده است، نوشت: تنها یک مورد؟ پنهانکاری ترکیه در مورد کرونا یک فاجعه در حال وقوع است.
«ارگین کوج ییلدریم» جراح قلب و استاد دانشکده پزشکی در دانشگاه «پیتسبورگ» آمریکا - نویسنده این مقاله - نوشت: در حالی که کرونا 119 کشور را درگیر کرده، ترکیه در میان کشورهایی با جمعیت بالای 50 میلیون تنها کشوری است که این همه مدت این ویروس به آنجا سرایت نکرده است.
آخرین اخبار رسمی حکایت از ابتلای 5 نفر در ترکیه به ویروس کووید 19 دارد.

تعطیلی همه مدارس مجارستان درپی شیوع کرونا
مجارستان در مبارزه با گسترش ویروس کرونا همه مدارس این کشور را از روز دوشنبه تعطیل اعلام کرد.
ویکتور اوربان نخست وزیر مجارستان در صفحه فیسبوک دولت با اعلام این خبر نوشت تنها معلمان و مدیران در مدارس حضور خواهند داشت و از طریق دیجیتال به دانش آموزان در خانه آموزش می‌دهند.
احزاب در مجلس مجارستان طی روز‌های گذشته از نخست وزیر این کشور خواسته بودند مدارس این کشور را هرچه زودتر تعطیل کند.
بنا بر گزارش رسانه‌های مجارستان، ویکتور اوربان تحت فشار نمایندگان مجلس با این درخواست موافقت کرد. دولت مجارستان از روز چهارشنبه تدابیر مختلفی از جمله تعطیلی تمامی دانشگاه‌های کشور برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا را به اجرا دراورده است.

جمهوری چک
به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره، جمهوری چک از تعطیلی 10 روزه همه رستوران‌ها و مراکز تجاری به استثنای مراکز پخش مواد غذایی و داروخانه ها، برای مقابله با شیوع کرونا خبر داد.

اعمال محدودیت های جدید در بلژیک، اسپانیا، آلمان و اتریش
شبکه فرانس 24 از اعمال محدودیت‌های تازه در بلژیک، اسپانیا، آلمان و اتریش به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا خبر داد.
به گزارش این شبکه تلویزیونی، شیوع بیماری کووید-19 سراسر جهان را تحت تأثیر قرار داده تا جایی که بنا بر اعلام سازمان جهانی بهداشت، اروپا به کانون شیوع ویروس کرونا تبدیل شده است.
از سوی دیگر مغرب نیز روز جمعه تصمیم گرفت برای مقابله با گسترش شیوع کرونا تمام سفر‌های هوایی و دریایی این کشور را به مقصد فرانسه و برعکس تا اطلاع بعدی به حال تعلیق درآورد.
فرانسه روز جمعه اعلام کرد در 24 ساعت گذشته 800 نفر دیگر در این کشور به ویروس کرونا آلوده شدند.
از آغاز شیوع ویروس کرونا در فرانسه تا کنون 79 نفر جان باخته اند.
اقدامات برای قرنطینه کردن افراد در این کشور از جمله محدودیت در تردد مشخص شده است.

خاویر سولانا به کرونا مبتلا شد
یک منبع آگاه به خبرگزاری رویترز اعلام کرد خاویر سولانا دبیر کل پیشین سازمان پیمان آتلانتیک شمالی، ناتو، پس از مثبت بودن نتیجه آزمایش کرونای وی در بیمارستان بستری شده، اما حال وی رو به بهبود است و تحت نظر قرار دارد.
شبکه‌ای بی سی نخستین بار روز جمعه گزارش مربوط به بستری شدن خاویر سولانا را در بیمارستانی در مادرید به علت ابتلا به کرونا منتشر کرد.
سولانا روز دوشنبه در مراسمی با حضور آرانچا گونزالس لایا وزیر امور خارجه اسپانیا شرکت کرده بود.
به گزارش خبرگزاری رویترز از مادرید، سولانا که 77 سال دارد از سال 1995 تا 1999 دبیر کل ناتو بود و سال‌های 1999 تا 2009 به عنوان مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا فعالیت داشت.
وی از سال 1992 تا 1995 نیز وزیر امور خارجه اسپانیا بود.
 
همه مدارس مجارستان تعطیل خواهد شد
نخست وزیر مجارستان اعلام کرد این کشور در تلاش برای کاهش روند شیوع ویروس کرونا همه مدارس را تعطیل می‌کند و از روز دوشنبه به آموزش از طریق شبکه‌های دیجیتال به بهترین نحو ممکن ادامه خواهد داد.
به گزارش خبرگزاری رویترز از بوداپست، ویکتور اوربان در ویدئویی که در فیس بوک قرار گرفت افزود پیش بینی می‌شود چرخه اقتصاد مجارستان به زودی متوقف شود، اما باید فعالیت اقتصادی کشور ازسرگرفته شود و دولت در این تلاش سهیم خواهد بود.
وی افزود دولت یک گروه تحقیقاتی را با هدف تلاش برای درمان یا تولید واکسن کرونا تشکیل داده است و نظام سلامت و درمان کشور امکانات و تجهیزات کافی را برای مقابله با شیوع این بیماری در اختیار دارد.
او همچنین گفت مجارستان توانایی فنی را برای رسیدگی به ده‌ها هزار مورد مبتلا به کرونا در اختیار دارد و پیش بینی می‌شود تجهیزات بیشتری نیز در اختیار ما قرار داده شود.
ویکتور اوربان اعلام کرد از روز دوشنبه همه آموزش‌ها به صورت آنلاین انجام و از ورود دانش آموزان به مدارس جلوگیری خواهد شد.
وی به اینکه این تدابیر تا چه زمان ادامه خواهد داشت اشاره‌ای نکرد، اما گفت احتمالا چند ماه این روند به طول خواهد انجامید.
مجارستان، اسرائیل را نیز در فهرست کشور‌هایی قرار داده است که شهروندان آن‌ها اجازه ورود به مجارستان را نخواهند داشت. چین، ایران، ایتالیا و کره جنوبی در این فهرست قرار دارند.
 
نروژ
شبکه تلویزیونی الجزیره گزارش داد: نروژ همه مسافران به این کشور را به علت نگرانی درباره شیوع ویروس کرونا، به کشورهایشان باز می‌گرداند.

افزایش شدید تعداد مبتلایان در اسپانیا
شبکه تلویزیونی الجزیره گزارش داد: وزارت بهداشت اسپانیا اعلام کرد شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور در 24 ساعت گذشته هزار و 500 نفر افزایش یافت و به پنج هزار و 700 نفر رسید.

حالت آماده باش برای مقابله با ویروس کرونا
پدرو سانچز نخست وزیر اسپانیا اعلام کرد به منظور مقابله با ویروس کرونا و مهار شیوع این بیماری همه گیر مهلک حالت آماده باش در کشور اعلام می‌کند.
نخست وزیر اسپانیا پس از آن تصمیم گرفت در کشورش برای مقابله با شیوع کووید-19 حالت آماده باش اعلام کند که وزارت بهداشت، مصرف و امنیت اجتماعی اسپانیا اعلام کرد موارد ابتلا به ویروس کرونا در اسپانیا که روز پنجشنبه 3200 نفر بود در عرض بیست و چهار ساعت در روز جمعه به 4334 نفر افزایش یافته و تعداد قربانیان این بیماری نیز به 122 نفر رسیده است.
به گزارش خبرگزاری شین هوا از مادرید، نخست وزیر اسپانیا روز جمعه تصریح کرد ساعتی قبل به رئیس جمهور اطلاع داده که هیئت وزیران روز شنبه نشستی اضطراری برگزار خواهد کرد و طی آن برای کل کشور به مدت پانزده روز حالت آماده باش اعلام خواهد کرد.
پدرو سانچز خاطر نشان کرد در نشست روز شنبه هیئت وزیران یک رشته تدابیر استثنایی به منظور مقابله موثر با شیوع ویروس کرونا در کشور اتخاذ خواهد شد.
به گفته وی، هدف از این تدابیر این است که دولت همه منابع و امکانات کشور را به منظور حمایت از شهروندان در مقابله ویروس کرونا بسیج کند. سانچز تصریح کرد این تدابیر به اقتصاد، مراقبت‌های درمانی، بخش دولتی و خصوصی، نظامی و غیرنظامی ارتباط خواهد داشت.
اعلام حالت آماده باش در اسپانیا اختیارات گسترده‌ای به دولت خواهد داد تا تردد افراد و خودرو‌ها را در برخی مکان‌ها و برخی ساعات محدود کند، برخی اموال را به طور موقت توقیف کند و شهروندان را به ارائه برخی خدمات ملزم نماید.
 
سوئیس
شمار مبتلایان به کرونا در سوییس به 1359 نفر افزایش یافت
شمار افراد مبتلا به کرونا در سوییس افزایش یافت و به هزار و 359 نفر رسید. همچنین تاکنون 13 نفر براثر ابتلا به کرونا در سوییس جان خود را از دست داده اند.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما از وین، بیشترین متبلایان به کرونا در سوییس مردان 50 تا 59 ساله هستند. قربانیان این ویروس در سوییس افرادی هستند که بیش از هشتاد سال سن دارند. همچنین بیشترین مبتلایان به این ویروس در ایالت‌های وات؛ تسین؛ زوریخ هستند.
در سوییس ممنوعیت برگزاری مراسم مختلف برقرار است. دولت سوییس روز گذشته اوضاع در کشور را فوق العاده اعلام کرد.

بلژیک
شبکه تلویزیونی الجزیره گزارش داد: شمار مبتلایان به ویروس کرونا در بلژیک به 689 نفر افزایش یافت.

دولت اتریش چهار میلیارد یورو به مقابله با کرونا اختصاص داد
دولت اتریش برای غلبه بر بحران کرونا حدود و حمایت از اقتصاد کشور (کسب و کار و شغل) چهار میلیارد یورو اختصاص می دهد.
در پیش نویس لایحه ای که امروز به نمایندگان مجلس ارایه شد و قرار است به تصویب مجلس برسد این کمک مالی در بخش مراقبت های بهداشتی (خرید تجهیزات ) ؛ تحریک بازار کار ( یارانه برای کار کوتاه مدت ) ؛ حفظ نظم عمومی ؛از دست دادن درآمد (کارفرمایان و کارمندان) و همچنین تعطیل شدن دادو ستدهای و حرفه های کوچکی که در نتیجه این بحران بوجود آمده است هزینه خواهد شد.
دولت اتریش برای غلبه بر بحران کرونا حدود و حمایت از اقتصاد کشور (کسب و کار و شغل) چهار میلیارد یورو اختصاص می‌دهد.
در پیش نویس لایحه‌ای که امروز به نمایندگان مجلس ارایه شد و قرار است به تصویب مجلس برسد این کمک مالی در بخش مراقبت‌های بهداشتی (خرید تجهیزات)؛ تحریک بازار کار (یارانه برای کار کوتاه مدت)؛ حفظ نظم عمومی؛ از دست دادن درآمد (کارفرمایان و کارمندان) و همچنین تعطیل شدن دادو ستد‌های و حرفه‌های کوچکی که در نتیجه این بحران بوجود آمده است هزینه خواهد شد.


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کرونا اروپا شبکه تلویزیونی الجزیره ابتلا به ویروس کرونا سازمان جهانی بهداشت شیوع ویروس کرونا برای مقابله با شیوع منظور مقابله گزارش خبرگزاری کرونا در این کشور ویروس کرونا کرونا در سوییس شمار مبتلایان خبرگزاری رویترز نفر افزایش یافت شیوع این بیماری حالت آماده باش ابتلا به کرونا ویکتور اوربان کرونا خبر روز دوشنبه داد به گزارش دانش آموزان شیوع کرونا ساعت گذشته نخست وزیر قرار داده همه مدارس خواهد شد روز شنبه روز جمعه پارک ها کووید 19

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۰۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انصراف سینر از حضور در مسابقات مسترز رُم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، یانیک سینر برنده گرنداسلم استرالیا 2024 در مسابقات سری مسترز رُم (ایتالیا) شرکت نخواهد کرد.

تنیسور ایتالیایی شماره دوی جهان با انتشار پیامی در صفحه‌ شخصی‌اش در یکی از شبکه‌های اجتماعی نوشت: «نوشتن این پیام آسان نیست، اما پس از صحبت با پزشکان درباره مشکلات لگن، باید اعلام کنم که نمی‌توانم در رُم بازی کنم. بدیهی است که من بسیار متأسفم که نتوانستم برای یکی از تورنمنت‌های موردعلاقه‌ام آماده شوم. خیلی دوست داشتم برگردم و در خانه برابر مردم ایتالیا رقابت کنم. از حمایت شما متشکرم، من واقعاً از آن قدردانی می‌کنم! حالا با تیم و پزشکانم کار خواهم کرد تا برای گرنداسلم رولان گاروس آماده شوم».

دیگر خبرها

  • ۴۰مبتلا به تب مالت در دیشموک/سه روستا دچار اپیدمی هستند
  • آخرین جزئیات تعداد مبتلایان به تب کریمه کنگو اعلام شد
  • رونالدو؛ یک گوشه در حال رکوردزنی!
  • تصادف در جاده اردبیل _ سرچم / ۲ فوتی و ۸ مصدوم
  • انصراف سینر از حضور در مسابقات مسترز رُم
  • انصراف «سینر» از حضور در مسابقات مسترز رُم
  • ببینید | رانندگی با تنها فراری پلاک ملی ایران چه حسی دارد؟
  • سبقت تاریخی فوتبال ایتالیا از اسپانیا
  • کدام کشورها در سال ۲۰۲۴ بیشترین تعداد میلیاردرهای جهان را دارند؟ (+ اینفوگرافی)
  • کدام کشورها بیشترین تعداد میلیاردرهای جهان را دارند؟ + اینفوگرافیک